מרגש: מירי מסיקה הפכה את ההספד של מעיין אדם לאחותה לשיר עוצמתי

מעיין אדם, אחותה מפל ואמן יונה
מעיין אדם, אחותה מפל ואמן יונה

חודש אחרי שמפל אדם נרצחה בטבח במסיבה ברעים, משחררת מירי מסיקה את השיר המרגש "מפל". השיר נוצר מתוך ההספד העוצמתי שכתבה מעיין אדם לזכרה של אחותה. דמעות

88 שיתופים | 132 צפיות

לפני כחודש בדיוק, בשבת הארורה של השבעה באוקטובר, נרצחה מפל אדם ז"ל, אחותה הצעירה של מעיין אדם, בטבח הנורא במסיבה ברעים. בת 26 היא הייתה במותה. בחודש שחלף מאז, ניסתה אדם לחשוב מה היא יכולה לעשות בשביל להנציח את אחותה האהובה, והנה הפתרון העוצמתי והמרגש שמצאה.

>> מעיין אדם קמה מהשבעה על אחותה: "מפל הייתה אהבתי הראשונה"

"בחודש האחרון כל אדם שאי פעם הכרתי וגם אלו שלא הכרתי בכלל, הציעו לי את עזרתם. 'מה אפשר לעזור, תגידי אם את רק צריכה משהו'", כתבה בפוסט בחשבון האינסטגרם שלה. "אני הרגשתי שאינני צריכה דבר. עד ההודעה מאורי".

אורי הוא בעצם הזמר והמוזיקאי אורי שכיב, אשר פנה אל אדם ביוזמתו במחווה מרגשת במיוחד. "אורי שכיב ישב לילה שלם באולפן על דעת עצמו, מבלי שאנחנו מכירים, והלחין הספד שכתבתי למפל", אדם כותבת בהתרגשות. "רעדתי, הציף אותי פרץ של שמחה ומשמעות ואז הבנתי מה שכל משפחה שכולה יודעת – הדבר היחיד שאת צריכה זו הנצחה. זר לא יבין מה זה לקבל אפילו תמונה של טיל שכתבו עליו בטוש את שמה".

ההודעה שקיבלה מעיין אדם מאורי שכיב | צילום: צילום מסך מאינסטגרם maayanadam@
ההודעה שקיבלה מעיין אדם מאורי שכיב | צילום: צילום מסך מאינסטגרם maayanadam@

"רגע אחרי זה פניתי למירי מסיקה, והיא אמרה כן עוד לפני ששמעה את השיר. היא הפכה את השיר לשירת מלאכים מעל ומעבר מה שיכולתי לבקש. הלוואי שהשיר הזה יישמע מפה ועד הכוכבים, שהיא תשמע כמה היא חסרה וכמה אנחנו מתגעגעים אליה", סיכמה אדם בכאב.

מירי מסיקה ומעיין אדם | צילום: צילום מסך מאינסטגרם maayanadam@
מירי מסיקה ומעיין אדם | צילום: צילום מסך מאינסטגרם maayanadam@

>> "חיי לא ישובו להיות כמו שהיו": אימה של מפל אדם ז"ל קורעת לנו את הלב

חלק מההקלטות של השיר המרגש עלו לסטורי של אדם, שתפסה ברגע אחד של אותנטיות את מסיקה בוכה מצער וכאב בעודה מקליטה. על הרגע הזה כתבה אדם כי הוא "הפך את המסע לעוד יותר מדויק ושלם מבחינתי".

מאז הירצחה של מפל בטבח הנורא, אדם משתפת ברשתות בתחושות הקשות מנשוא שעוברות עליה ועל משפחתה. בין היתר היא שיתפה כי תקעה דגל היכן שמפל נרצחה, ואף בעזרת המשטרה, קיבלה לידיה את התכשיטים שהיו על מפל בעת הרצח, תכשיטים שעברו במשפחתן של השתיים במשך השנים והדורות. אנו מבכות את לכתה של מפל אדם ז"ל ואת מותם של 1,400 הנרצחות והנרצחים במלחמת "חרבות ברזל", שולחות חיבוק למשפחות ורק מקוות שהחטופים והחטופות ישובו הביתה במהרה.