לעבוד עם הגרושה של בעלך: מילה קוניס ודמי מור בשיתוף פעולה חדש

מילה קוניס ודמי מור | צילום: Dimitrios Kambouri, Amy Sussman, Getty Images
מילה קוניס ודמי מור | צילום: Dimitrios Kambouri, Amy Sussman, Getty Images

לשמור על קשר טוב עם האקס זה לא פשוט, להיות בקשר טוב עם הנוכחית שלו זה כבר ממש קשה, לצאת איתה לקמפיין משותף זה כמעט דמיוני. מזל שמילה קוניס ודמי מור מוכיחות לנו שהכל אפשרי

88 שיתופים | 132 צפיות

כל אחת שעוברת פרידה מכירה את הסוגייה הלא פשוטה – האם לשמור על קשר עם האקס? לא משנה מה דעתכן בנושא, מה שגילינו היום מבחינתנו הוא שיא חדש שגם הנשים שמצליחות לשמור על קשר טוב עם האקס שלהן (תוך כדי שהן כבר בזוגיות חדשה) יתקשו לשבור: להיות בקשר טוב עם אישתו החדשה (!) של הגרוש ואפילו לעבוד איתה.

אומנם יש לא מעט כוכבים שיכלו להיות מושא הכתבה שלנו אך הפעם מדובר בדמי מור, אשטון קוצ'ר ומילה קוניס. נזכיר את היחסים של השלושה: אשטון קוצ'ר ודמי מור (ש-15 שנים מפרידות ביניהם) יצאו במשך שנתיים ולאחר מכן התחתנו. הם היו נשואים במשך 8 שנים אך בפועל נפרדו אחרי 6 שנות נישואים. מור פרסמה ספר בו חשפה לא מעט על מערכת היחסים עם קוצ'ר שכללה שלישיות ובגידות. הפרידה של השניים לא הייתה שקטה במיוחד. זמן קצר לאחר הפרידה (בזמן שהוא עדיין נשוי למור) קוצ'ר החל לצאת עם מילה קוניס, אותה פגש לראשונה כששניהם כיכבו ב"מופע שנות ה-70". בעקבות הפרידה של קוצ'ר ומור, האחרונה עברה התמוטטות עצבים שהובילה את בנותיה (מהנישואים לכוכב הוליוודי אחר – ברוס וויליס) להתחנן שתתגרש רשמית מקוצ'ר ותמשיך הלאה בחייה. עד לכאן עקבתן?

מילה קוניס ואשטון קוצ'ר | צילום: C Flanigan/FilmMagic
מילה קוניס ואשטון קוצ'ר | צילום: C Flanigan/FilmMagic

ונחזור למילה קוניס ואשטון קוצ'ר – לאחר כמעט שלוש שנות זוגיות וכשהם הורים לבת משותפת, השניים התחתנו ומיסדו את הקשר. אחרי שהבנתן את כל הקשר המסובך בין השלושה (מבלי לכלול אקסים מפורסמים נוספים שלהם) אתן יכולות להבין למה הופתענו לגלות הבוקר כי מור וקוניס משתפות פעולה ומככבות יחד בפרסומת של תאגיד התקשורת האמריקאי AT&T שתשודר באחד מאירועי הספורט הכי חשובים בארצות הברית – הסופרבול. עד שנראה את הפרסומת המלאה שכמובן תשודר בסופרבול (שהשנה באופן מושלם יתקיים בוולנטיין דיי) אנחנו מסתפקות כרגע בהצצה ראשונה לפרסומת: ניתן לראות את השתיים נפגשות על במה, כששתיהן לובשות שמלות שחורות ומגלות כי הן למדו באותו בית ספר. קוניס שואלת את מור "מה את עושה כאן?", מור עונה לה: "לא היה לי מושג שהיינו באותו בית ספר" וקוניס אומרת: "יש לנו הרבה במשותף". אנחנו רק מתות לדעת כמה הן קיבלו על הפרסומת הזאת.

>> מסריחים מהראש: למה מילה קוניס ואשטון קוצ'ר לא מתקלחים?