מיילי סיירוס חושפת פטמה ומסעירה את הגולשים

מיילי סיירוס | צילום: OLI SCARFF/AFP via Getty Images
מיילי סיירוס | צילום: OLI SCARFF/AFP via Getty Images

אנחנו רגילות לשערוריות מבית מיילי סיירוס, אבל הפעם היא ממש הגזימה, לפחות לפי תגובות הגולשים: "למה אנחנו צריכים לראות את זה?"

88 שיתופים | 132 צפיות

"תחליקו ימינה, אבל מהר כי אינסטגרם בטח ימחקו את הפוסט הזה בקרוב", כתבה מיילי סיירוס בפוסט שהעלתה בחשבון האינסטגרם שלה לפני כמה שעות. בפוסט העלתה שלוש תמונות המציגות את הלוק שלה, ובתמונה האחרונה, שצולמה כנראה בטעות, מבצבצת הפטמה שלה. סיירוס עפה על התמונה והעלתה אותה לחשבון האינסטגרם שלה. אנחנו רגילות לשערוריות מצד הכוכבת שבעבר התגאתה בשימוש בסמים ורבה עם ניקי מינאז' על הבמה. לאחרונה היא נפרדה מבין הזוג ליאם המסוורת', ניהלה רומן קצרצר עם קייטלין קרטר והחלה זוגיות עם הזמר קודי סימפסון. העלאת תמונה של פטמה מבצבת נראה כמו משהו שולי יחסית לסיירוס, אבל כנראה שלא לפי הגולשים.

אחרי שכבשה סיירוס את המסלול בתצוגת האופנה של מארק ג'ייקובס, אחד הצלמים תפס אותה עם הפטמה המבצבצת. תגובות הגולשים התחלקו לשניים: מעריציה של סיירוס לגמרי התלהבו מהתמונה, "בגלל זה אנחנו אוהבים אותך מיילי", כתבה אחת הגולשות, "את לא שמה על אף אחד, המשיכי בדרכך", כתבה גולשת אחרת. אבל מצד שני היו לא מעט שהתעצבנו ודאגו להגיד את זה: "למה אנחנו צריכים לראות את זה?", "אין לך בושה?", "יש לך עוקבים ילדים" ועוד. כנראה שלא רק בארץ הקודש הגולשים דורשים צניעות מהכוכבים.

View this post on Instagram

Included @marcjacobs ????

A post shared by Miley Cyrus (@mileycyrus) on

היו גם תגובות שהסתכלו על המקרה בצורה קצת יותר רחבה ונוצר דיון סביב השאלה, למה לגברים מותר ולנשים לא, הרי אינספור גברים מעלים מדי יום תמונות ללא חולצה. למה סיירוס, שמעלה תמונה שאינה בעלת אופי מיני ועם פטמה מבצבצת, זה לא בסדר? ובכלל זה שאינסטגרם יכולים להוריד את התמונה רק בגלל פטמה נראה לא הגיוני לכמה גולשים. אם היא שלמה עם עצמה וחושפת את גופה בצורה שאינה מינית או פוגענית, מה הבעיה בזה? אינסטגרם עדיין לא התייחסו לכך אבל אם הם יחליטו להסיר את התמונה, זה ללא ספק יגיד הרבה עליהם.

אגב, לא ברור איך התמונה תתקבל בקרב גולשי ארצנו. גם כי בישראל לאנשים יש נטייה להיות יותר פוריטניים וגם כי החולצה, או אלוהים יודע איך לקרוא לדבר הזה שהיא לובשת, מזכיר קצת טלית.

מיילי סיירוס חושפת פטמה | צילום מסך מאינסטגרם mileycyrus
מיילי סיירוס חושפת פטמה | צילום מסך מאינסטגרם mileycyrus

>> האנדר בוב שוב איתנו, אם הוא אי פעם הלך