התאפסו על עצמם? אחרי הסערה הפודקאסט של הארי ומייגן מגיע לספוטיפיי

מייגן מרקל | תמונה: gettyimages
מייגן מרקל | תמונה: gettyimages

אחרי שהבטיחו סדרת תכנים שלמה, נעלמו מהרדאר, איכזבו את המעריצים וכמעט הפרו חוזה של 25 מיליון דולר - הארי ומייגן עומדים להשיק סופסוף את הפודקאסט המדובר בספוטיפיי

88 שיתופים | 132 צפיות

מעל שנה עברה מאז ששמענו לראשונה על עסקת הענק של הנסיך הארי ומייגן מרקל עם ספוטיפיי, שנחתמה לאחר שהדוכסים מסאסקס הודיעו במפתיע כי הם מוותרים על מעמדם המלכותי ויוצאים לדרך עצמאית הרחק ממשפחת המלוכה הבריטית. הדיל: פודקאסט בלעדי לענקית הסטרימינג תמורת סכום נאה של כ-25 מיליון דולר. כעת נראה שהוא באמת הולך לקרום עור וגידים.

>> גם לנו מגיע זוהר מלכותי: סודות הטיפוח של קייט מידלטון

כזכור, המעריצים מעבר לים היו מאוד סקפטים כבר בעת חשיפת המהלך, והתגובות לא היו כל כך אוהדות: הזוג המלכותי חטף ביקורת על הבחירה ליצור תוכן משפחתי כביכול, ולהתמסחר, בהתחשב בכך שהקונספט סותר את הרצון שלהם לשמור על פרטיות – מה שלכאורה היה המוטו שניסו למכור עד כה. אבל הארי ומייגן הצליחו להרגיז לא רק את המעריצים, אלא גם את ספוטיפיי עצמה. מאז שחתמו על החוזה המדובר, הארי ומייגן הוציאו רק פרק אחד בן חצי שעה בפודקאסט שלהם. הפרק עלה לאוויר בדצמבר 2020 במסגרת ספיישל חג המולד, ובין היתר נחשפו בו המילים הראשונות של בנם ארצ'י, והתארחו בו אושיות כגון סר אלטון ג'ון, הטניסאית העולמית נאומי אוסקה, הבמאי והשחקן המיליארד טיילר פרי ועוד. מאז נעלמו בני הזוג מהרדאר, ולא יצרו תכנים נוספים.

 

אנשי ספוטיפיי לא אהבו את זה כמובן והחליטו לקחת את העניינים לידיים. בתחילת השנה הרכיבה החברה צוות מפיקים בחוזה העסקה מיוחד, בכדי שאלה יצליחו לגרום לארצ'וול אודיו (החברה שהוקמה על ידי הזוג) להתחיל לזוז ולממש את החוזה. 

אז עכשיו, לפי הדיווחים מעבר לים, אפשר להכריז חגיגית על השקת הפודקאסט המצופה. על פי דבריו של נציג של ארצ'וול אודיו ל-Page Six, הפודקאסט יושק בספוטיפיי בקיץ הקרוב, אבל אם חשבתן שזה יעבור חלק אז חשבו שנית. תוכן הפרקים עדיין לא ידוע, אבל על פי דבריו של אותו נציג, הארי ומייגן מתחייבים לנקוט בצעדים על מנת להילחם בהפצת אינפורמציה שגויה או מטעה בספוטיפיי, וכי חברת ההפקות שהקימו תעודד תכנים בתחומי המנהיגות, תתמוך בשקיפות הליכים ותפעל למען מדיניות של העלאת מודעות לזכויות יוצרים.

>> מה קרה לפנים של ולדימיר פוטין?