ההפתעה שמייגן הכינה להארי פשוט המיסה אותנו

מייגן מרקל והנסיך הארי בחתונה | צילום: Jane Barlow - WPA Pool/Getty Images
מייגן מרקל והנסיך הארי בחתונה | צילום: Jane Barlow - WPA Pool/Getty Images

במלאת שנתיים לנישואיהם של מייגן והארי, נחשפה הדרך המקסימה שבה מייגן הזכירה להארי את הדייט הראשון שלהם

88 שיתופים | 132 צפיות

כמעט חצי שנה עברה מאז הודיעו מייגן מרקל והנסיך הארי כי הם עוזבים את הממלכה ויוצאים לעצמאות. נראה שמאז הם פורחים וחיים את החיים הטובים בהוליווד יחד עם ארצ'י הקטן. גם כשהם לא חלק מבית המלוכה הם לא שוכחים להתגייס למען הקהילה, מחלקים מזון לנזקקים עם אאוטפיטים של פשוטי עם, שזה גם סוג של תרומה לקהילה אחרי השמלות המפוארות שלבשה מייגן כדוכסית. בתחילת החודש חגגו יום הולדת שנה לארצ'י בסרטון שאף הוא גייס כספים לנפגעי הקורונה. לצד הרוח ההתנדבותית של השניים הם מוכיחים גם שהם יכולים להיות רומנטיים.

מייגן מרקל והנסיך הארי | צילום samir hussien gettyimages
מייגן מרקל והנסיך הארי | צילום samir hussien gettyimages

מי מאיתנו לא זוכרת את הדייט הראשון עם אהוב/ת לבה? דייט שאולי ניצתה בו האהבה, או שאולי בעצם הוא קצת חרק וממרחק השנים נזכרים בו וצוחקים. במלאת שנתיים לנישואיהם של מייגן והארי, נחשפה הדרך המקסימה שבה מייגן הזכירה להארי את הדייט הראשון שלהם.

"הם תמיד נותנים אחד לשני מתנות רומנטיות להפליא", מספר מקורב לזוג למגזין People. אמנם את יום הנישואים השני הם ציינו בחגיגה ביתית צנועה יחד עם ארצ'י, כי אין יותר רומנטי מפיג'מה, אבל השבוע נחשף כי ביום הולדתו האחרון של הארי מייגן שחזרה בחצר האחורית זכרונות מהטיול שלהם באפריקה ב-2016, הימים שבהם התחילו לצאת, הימים הכי רומנטיים של כל קשר. מייגן בנתה בחצר הבית את הקמפינג שבו התאהבו בבוטסואנה. במסגרת השיחזור היא הקימה אוהל, בישלה ארוחת ערב והם ישנו בשקי שינה תחת הכוכבים. "זה מקום עם הרבה משמעות עבורם", טוען אותו מקורב לזוג המתוק. ועכשיו זה הזמן לשלוח את הכתבה לחצי השני שלך, בתקווה שיבין את הרמז.