גל גדות, מאחורייך: מייגן מרקל רוצה להפוך לגיבורת על קולנועית

מייגן, הנסיך הארי וארצ'י | צילום:Toby Melville  Pool/Getty Images
מייגן, הנסיך הארי וארצ'י | צילום:Toby Melville Pool/Getty Images

השבוע רק התחיל וכבר דסק מייגן מקבל בליץ של ידיעות: למה מייגן לא תביא עמה את הנסיך ארצ'י כשתטוס לבריטניה? ואיזה תפקיד קולנועי היא ביקשה מסוכניה להשיג עבורה?

88 שיתופים | 132 צפיות

מייגן מרקל רוצה להצטרף למועדון הסגור של גל גדות, ברי לארסון וסקרלט ג'והנסון: היא כבר הביעה את רצונה לחזור ולהיות עצמאית כלכלית ולא נתמכת על ידי הממלכה הבריטית, וכבר נודע שהיא תקריין בקולה עבור דיסני, תמורת תמיכה בארגון "פילים ללא גבולות", שזה כמו ארגון "רופאים ללא גבולות" רק עם חדק במקום סטטוסקופ. עכשיו מסתבר שלא רק תקריין, מייגן חפצה להפוך לגיבורת על של מארוול, השייכת אף היא לדיסני, וביקשה מסוכניה לרקום לה תפקיד כלשהו בתפקיד גיבורת על, כזו עם גלימה, בגד גוף ושיער מתנפנף (שכבר יש לה).

>> אנה זק מדברת מהבידוד

סוכנה ההוליוודי של מרקל, ניק קולינס מסוכנות גרש, הביע רצון שחזרתה של מרקל למסך תהיה כחלק מאנסמבל של גיבורי על. "היא יודעת שהיא לא יכולה לשאת על כתפיה לבד סרט שלם של גיבורי על", נאמר בכתבה, "אנשים לא יצליחו להפריד בין הדמות ובין מייגן הדוכסית מסאסקס, אבל היא מחפשת במרץ אנסמבל של גיבורי על להשתייך אליו". ניכר במייגן שהעובדה שהצילה נפש אחת באנגליה גרמה לה לרצות להציל את העולם כולו, ואם הצליחה לחלץ את הנסיך הארי מציפורניה של המלכה אולי תצליח להציל את העולם מפני תאנוסים למיניהם.

בינתיים מתברר כי השכנים של מייגן והארי מנסים לגונן עליהם מאוד מפני צלמי פפראצי חטטניים. אומנם מדובר בקנדה הידועה כמקום משכנם של כל האנשים החמודים בעולם, אבל צלמי הפפראצי מגיעים גם לשם, מנסים לטפס על חומות ולפרוץ לשטח הפרטי של מייגן והארי על מנת לצלם ולמכור למרבה במחיר. אלא שהשכנים החביבים של הזוג הקימו קבוצת פייסבוק הפתוחה רק לתושבי השכונה, ובה הם מצלמים את צלמי הפפראצי ואת לוחיות הרישוי שלהם כדי לגלות אם יש להם רישיון צילום מקצועי ואם אין להם כזה הם מתלוננים עליהם במשטרה.

הארי, מייגן וארצ'י הקטן | צילום: WPA Pool/GettyImages
הארי, מייגן וארצ'י הקטן | צילום: WPA Pool/GettyImages

>> מה עושות איוונקה ומלניה בהודו?

השבוע תגיע מייגן חזרה לבריטניה, ותצטרף לנסיך הארי כשהללו משלימים את חובותיהם המלכותיים, רגע לפני שהם מתעופפים חזרה לקנדה אל הקריירה העצמאית שלהם. אבל אל הנסיעה הזו החליטה מייגן לא להביא את ארצ'י איתה, ובמקום זה להשאיר אותו בקנדה עם הנני שלו ועם ג'סיקה מלרוני, חברתה הקרובה של מרקל. המלכה מאוד התעצבה מהידיעות האלה, כך לפי הדיילי מייל, כיוון שלא ראתה את הנסיך הרבה מאז שנולד, וגם בגלל שזה הוסיף עוד 50 אלף דולר לתקציב הביטחון של הזוג. בשבוע שעבר טס הנסיך הארי לאנגליה, ואז קפץ לאירלנד להשקה של חברת תיירות אקולוגית והפציר באנשים "פשוט לקרוא לי הארי". הוא הקליט שיר באולפני אבי רואוד עם ג'ון בון ג'ובי שיהיה סינגל שיעזור לקושש כמה מעות לאחת העמותות שהארי עומד בראשן, ואז חזרה לקנדה אל החיים האמיתיים עם מייגן.

>> אימא של מייגן היא המלכה האמיתית

ראינו זוגות רבים שהלידה של ילדם הראשון שינתה משהו ביניהם. חלק מתגרשים, חלק עוברים לגור ליד האימא (של האישה) כדי לקבל סיוע בגידול הילד/ה. חלק מעדיפים לעבור לגור ליד הסבא והסבתא, אבל מעולם – מעולם – לא ראינו שני אנשים שעוברים ליבשת אחרת רק כדי להתרחק מהמשפחה שלהם, מצהירים שאינם צריכים תמיכה כלכלית (כל החיתולים האלה עולים כסף, וגם האבקות), משנים עבודה ואורח חיים, ואפילו את שמם. אין בכך כדי להעיד במשהו על טיב הקשר, חלילה, איננו רוצים לפגוע במלכה יותר ממה שכבר נפגעה, אבל משהו בהתנהלות המשפחתית הזו אומר לנו שאם היו יכולים, הארי ומייגן היו נרשמים למעבר למאדים, ואם אפשר גם לשכונת גני אורנוס או גלי נפטון, ואפילו עוזבים את מערכת השמש שלנו לטובת שכונה אחרת בגלקסיית שביל החלב. אין פלא, אם כך, שמרקל מחפשת לעצמה קריירה כגיבורת על. צריך כוחות על כדי לנתק גבר מכס המלכות, יש גברים שהמקום כל כך נוח להם שגם את תלויות נגדם חשדות וכתבי דין הם עדיין נאחזים בו ולא מסוגלים לשחרר. נעים לגלות שהארי אינו כזה.

>> מה הסיבה האמיתית למעבר לקנדה של הארי ומייגן?