מלניה ואיוונקה טראמפ כובשות את הודו בשמלות מושלמות

מלניה טראמפ בהודו | צילום SAJJAD HUSSAIN AFP via Getty Images
מלניה טראמפ בהודו | צילום SAJJAD HUSSAIN AFP via Getty Images

בזמן שהנשיא טראמפ והנשיא ההודי מודי (זה שמו) דיברו על התעצמות הטרור, איוונקה ומלניה ניצלו את הזמן לפלרטט עם אופנת הודו ואולי אפילו לאכול פאדג' מהאל

88 שיתופים | 132 צפיות

בימים אלה נמצא נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ בהודו, כדי לחזק את קשריו עם הנשיא ההודי, מודי. מתברר ששני אלה מוצאים עניין משותף בלוחמה בטרור ומפחדים מהתעצמותה הכלכלית של סין, ועל רקע הפחדים הללו נאלצים לבלות זמן משותף, להעמיד פנים שהם מחבבים אחד את השני, ולחייך בכל התמונות למרות הפחד מקורונה.

עבור איוונקה ומלניה טראמפ שהצטרפו לנסיעה, לעומת זאת, מדובר בבאזאר הגדול. הן מבקרות בטאג' מהאל, מתענגות על קינוח הפאדג' מהאל שמוגש שם (ואם אין כזה קינוח זו בושה וכלימה לא למנף את משחק המילים הזה לקינוח שוקולדי עם תמצית מסאלה), טועמות דאל מעדשים כתומות ושחורות והכי חשוב – לובשות בגדים צבעוניים בגזרת כפתן עם רקמות אוריינטליות.

>> הלוקים הבלתי נשכחים של מלניה

מלניה טראמפ ירדה מהמטוס באוברול לבן בעל חגורה מפרינט אוריינטלי של המעצב הרב פייר ונעליים לבנות. זהו לוק מתוחכם ואלגנטי שמשלב בנגיעה את המזרח, לא מתאצץ אבל מכבד.

שני הלוקים הבאים שחיברה מלניה הם צבעוניים ודווקא של מעצבת כל אמריקאית, קרולינה הררה, ששמה הוא שם נרדף לאלגנטיות ואצילות. השמלה הבאה לבנה בעלת פרינט צבעוני של ספק קקטוסים ספק פרחים ואותן נעליים איתן ירדה מהמטוס. מה זה, מלניה, האם התקנאת באייטמים "קייט מידלטון ממחזרת" שאת עפה על הנעליים? אם כן, שאי ברכה אקולוגית.

>> טרם התאוששנו משמלת המעיל הצהובה של מלניה

הלוק השלישי של מלניה גם הוא שמלה של קרולינה הררה, הפעם בוורוד פוקסיה בגזרת מקסי משוחררת שמסתירה את הנעליים, כי באמת, כמה אפשר. האמת היא שמלניה בחרה בנעלי בלרינה ורודות ושטוחות של אקווזורה.

זוהי בחירה משוחררת מצד אחד, צבעונית ואלגנטית מצד שני. בכלל מלניה נהנית מהביקור ולפי הבחירה לעבור מאוברול צמוד לשמלה משוחררת בסוף הטיול נראה שכן היה קינוח "פאדג' מהאל" אחרי הכול. למה לבזבז קופי טוב?

אל הביקור הצטרפה גם איוונקה, כי גם היא רוצה ליהנות מלבישת כפתן ואריגים מסורתיים. היא החלה את המסע בחליפה של כפתן ומכנסיים, עם כפכפי מיול של מנולו בלאניק ועקב חתלתולה קטנטן. הבגד המסורתי נועד ללא ספק לחלוק כבוד למסורת המקומית אולם הוא גם מעיד על האומץ של איוונקה: האומץ לאכול אוכל הודי בבגד לבן. מן הידועות היא שכתם של צ'יקן טיקה מסאלה הוא מהעקשנים שבכתמים, ואם אביה הנשיא היה מגלה מחצית מאומץ ליבה של איונוקה, כבר מזמן שהיה מתהדר בשיער הטבעי שיש או אין לו ולא בתסרוקת הבואש המפורסמת. אבל למה ככה? באנו להרים.

View this post on Instagram

Hyderabad House

A post shared by Ivanka Trump (@ivankatrump) on

איוונקה הצטלמה ליד הטאג' מהאל בשמלה של פרואנזה סקולר, שמלה צבעונית וקיצית שמחירה 2,500 ש"ח ומחמיאה לה מאוד.

לרכישת השמלה

לארוחת הערב החגיגית לבשה בגד של מעצב הודי בשם רוהיט באל, עם רקמת פרחים לכל אורכו ומלאכת כפתרה מרשימה. איוונקה יודעת את העבודה, וללא ספק חיממה את ליבם של הנוכחים בבחירת השמלה שלה.

 

>> ומה לבשה קייט מילדטון כשביקרה בפקיסטן?