שניר מ"חתונה ממבט ראשון": "לא רציתי שמור תיפגע"

מור מ"חתונה ממבט ראשון" | צילום מסך, קשת 12
מור מ"חתונה ממבט ראשון" | צילום מסך, קשת 12

הפרק האחרון של "חתונה ממבט ראשון" גרם למשתתפי התוכנית רונן מיימון ושניר שלו להתייחס לביקורות הקשות שהופנו כלפיהם, ולהסביר מהעיניים שלהם את מה שלא רואים על המסך

88 שיתופים | 132 צפיות

שני הפרקים האחרונים של "חתונה ממבט ראשון" היו קשים לצפייה בלשון המעטה, ושפכו לא מעט אור שלילי על חלק מהמשתתפים בתוכנית. אחרי שמשתתפת התוכנית רותם פיינברג מיהרה להסביר את התנהגותה בפוסט שפרסמה בחשבון האינסטגרם שלה, מיהרו לעשות זאת ברשתות החברתיות גם משתתפי התוכנית רונן מיימון ושניר שלו. מיימון כזכור שודך לפיינברג, ואילו שלו שודך למור רדמי – ונכון לעכשיו נראה ששתי מערכות היחסים יודעות בינתיים בעיקר מורדות.

>> משתתפת חתונמי מתוודה: "לא ציפיתי שיהיה לי כל כך קשה"

"האמת פשוטה", כותב היום שלו את בפוסט אישי, "לא הרגשתי שאני נמשך בזמן הזה למור, ותקשרתי לה את זה באופן הכן והברור ביותר. כולם חשבו שכדאי לנסות בעניין המשיכה, וגם מור. אחרי שנבנתה אצלי ציפייה גדולה בתהליך המיונים החלטתי להתמסר ודאגתי שיהיה לנו כיף אחד עם השנייה", הסביר את עניין המשיכה העולה לדיון בין השניים רבות. "התחלנו עם בסיס חברי מצוין, אבל התנהלתי בזהירות רבה בגלל שמאוד לא רציתי שמור תיפגע. לא במקרה זה לא מוצג, אבל מאוד נהנינו בימים האלה, האווירה הייתה שמחה וכיפית", הוא מסכם, ומגבה את דבריו בתוספת של תמונות שמחות ומחויכות שלו ושל מור.

 

הפוסט של שניר שלו | צילום: צילום מסך מפייסבוק Snir Shalev
הפוסט של שניר שלו | צילום: צילום מסך מפייסבוק Snir Shalev

>> שמישהו יאהב את מור כמו ששניר אוהב את הכביסה שלו

גם מיימון, שיחד עם בת זוגו לתוכנית רותם פיינברג, חוטפים המון ביקורות, כתב פוסט משלו: "פרק קשוח היה ביום שבת, אה?", פתח. "סנונית טלויזיונית ראשונה ודי עוצמתית לקשיים שקיימים בקשר זוגי, כשכל אחד מהצדדים מביא איתו פצעים ומטענים מהעבר. לפעמים הזוגיות הזו לא נוגעת בפצעים האלה כלל, לפעמים אנחנו 'נוחתים' על זוגיות שמגיעה בדיוק לאותן נקודות כואבות, ובמקרים ממש נדירים אנחנו 'נוחתים' על הזוגיות הזו בפאקינג פריים טיים", כתב.

"החלטתי להתמודד עם הפצעים האלה שלי", הסביר למה הגיע לתוכנית. "ראיתי פה הזדמנות לתיקון אדיר. אבל, וזה אבל גדול, בשום פנים ואופן לא על חשבון האדם שהגיע לתהליך הזה גם כדי למצוא אהבה, ופתאום הבין שמול המצלמות התהליך הרבה יותר מורכב ממה שחשב, מודע לקשיים שלו ובכל זאת נלחם, מתמודד ולא בורח מהיעד שהציב לעצמו בדיוק כמוני", אמר ככל הנראה על בת זוגו בתוכנית.

מתוך חשבון האינסטגרם של רונן ronen.maimon@
מתוך חשבון האינסטגרם של רונן ronen.maimon@

"אני פותח את ידי לשינוי המיוחל, אבל לא על חשבון הערכים שגדלתי עליהם, ונותן מקום לאדם שבא איתי. אני גם משתדל להציף את הבעיות בקשר ולהניע את השינוי", מספר על ההתנהלות שלו עם רותם.

"יש חשיבות לביקורות, אבל נסו לפעמים להעריך זוגות בתחילת דרכם, כאלה שחושפים את עצמם ואת הקשיים שלהם מול כל המדינה", סיכם וביקש מעט הכלה והבנה מהצופים וצופות בבית. אי אפשר להבין כמובן משני הפוסטים מהו הסטטוס של שני הזוגות בימים אלה, אבל אנחנו לגמרי מקוות שכל זוג התגבר על הבעיות שלו, ביחד או לחוד.