היום שאחרי: מור מ"חתונה ממבט ראשון" על סף בכי

"חתונה ממבט ראשון" | צילום מסך, קשת 12
"חתונה ממבט ראשון" | צילום מסך, קשת 12

הפרק האחרון של "חתונה ממבט ראשון" ששודר אתמול (קשת 12) הסעיר את מור, ולא רק אותה. עכשיו היא מתייחסת לשיחה הטעונה עם שניר

88 שיתופים | 132 צפיות

פרק ההמשך של סוף שבוע הזוגות ב"חתונה ממבט ראשון" ששודר אמש (שלישי), סיפק דרמה מהסוג הקרינג'י, כשמור ושניר תועדו מנהלים שיחה לא פשוטה ברכב, כזו שהובילה את מור להעלות סטורי דומע ונרגש שעות לאחר שידורו בו ביקשה בעיקר להודות על התמיכה שקיבלה.

>> שניר מ"חתונה ממבט ראשון": "לא רציתי שמור תיפגע"

זה לא סוד ששניר לא מצליח למצוא את עצמו נמשך למור, ואף הצהיר על כך בעבר וכבר חטף על כך רבות. ועדיין, נדמה שתוכן השיחה שניהלו השניים בפרק ששודר אמש נגע בנקודות רגישות, שאולי היה עדיף כי היו נחסכות ולו רק כדי למנוע פגיעה קשה כל כך ברגשות.

בשיחה שניר התוודה בפני מור שהוא מופתע שכל הזוגות האחרים נראים מושקעים בזוגיות שלהם ומתנהלים עם אינטימיות וכימיה, והוא כפי שהודה, עדיין לא מצליח למצוא את עצמו שם. הוא המשיך ואמר כי הוא לא רוצה לשבור את הכלים, ורוצה שהיא תסתובב עם חיוך על הפנים כל היום. הוא אפילו הודה כי הוא חש קצת פחדן, אבל עדיין לא יודע אם יצליח להתגבר על מחסומי הרגש אצלו, כך שיובילו להתפתחות אמיתית של זוגיות ולא רק חברות טובה.

מור ושניר. "חתונה ממבט ראשון" | צילום מסך, קשת 12
מור ושניר. "חתונה ממבט ראשון" | צילום מסך, קשת 12

>> קטיה מ"חתונה ממבט ראשון": "לא רציתי להגיע לגיל 45 בלי ילד"

למרות שניסתה לשמור על איפוק ולהגיב בקור רוח, הפגיעה וחוסר הנוחות של מור היו ברורים. "אני לא אשקר לך", היא אמרה לשניר. "אם זה היה בחיים האמיתיים היית כבר מזמן רואה את אבק ההליכה שלי", הבהירה לו. "כשאני מרגישה שמישהו לא, אני לא שם".

"ממרומי בגרותי למדתי להפריד את האגו וההיגיון", המשיכה ואמרה, "ואני באמת רוצה להגיד שאני בן אדם בלי הרבה אגו, אבל הקטנצ'יק הזה עומד ואומר 'מה את לעזאזל עושה? לכי הביתה, תשני בבית'. אם חברה הייתה מספרת לי בחיים האמיתיים על כזה, כמו שלנו, הייתי אומרת לה 'שומעת? לא נעים לומר, אבל הוא לא בעניין שלך. מה את עושה שם?", אמרה.

>> לריקאפ המלא של "חתונה ממבט ראשון"

שעות לאחר שידור הפרק, כשהיא נרגשת באופן ברור ואף על סף בכי, מור שיתפה את העוקבים שלה באינסטגרם בסטורי בו סיפרה על הנשים שכתבו לה שהיא מהווה השראה עבורן.

"אחת וחצי בלילה, אני קוראת את ההודעות שלכן", אמרה בהתרגשות כשקולה נשנק מעט, "אתן כל כך מרגשות אותי, כל כך. כמות ההודעות שקיבלתי על השראה ועל ביטחון עצמי ועל דוגמה ועל כוח ועל נשיות ועל סקסיות ועל האינטליגנציה והשנינות. תודה, פשוט תודה", הודתה כשהיא מסיימת את הסרטון בהתנשפות של אנחה.