לא רק עדן פינס: הסערה בעקבות הכלה ועומר אדם מסרבת להירגע

מוריה בן אסולין ועומר אדם בחתונתה | צילום מסך אינסטגרם
מוריה בן אסולין ועומר אדם בחתונתה | צילום מסך אינסטגרם

עומר אדם הופיע בחתונה עם הכלה הכי מדוברת הסופ"ש, והרשת עושה את מה שהיא יודעת הכי טוב - הופכת את התיעוד לטרנד ויראלי. עדן פינס בורוד, מרינה מהאח הגדול וגם חיקוי קורע בגזרת הגברים

88 שיתופים | 132 צפיות

כשעומר אדם הופיע בסוף השבוע האחרון בחתונה של זוג מאושר, הוא כנראה לא חשב שכך זה יסתיים. ההופעה של הזמר בחתונה הפכה לוויראלית במיוחד כשהכלה, מורן בן אסולין, גנבה את ההצגה והפכה לתופעת רשת הכי מדוברת בימים האחרונים. בסרטונים מהאירוע השמח, לקחה הכלה את המיקרופון – קיללה את האורחים, רקדה עם עומר אדם ונתנה את השואו של החיים שלה.

> > יעל שלביה: "השנה עברתי את השינוי הכי גדול מבחינת תזונה"

הרשת התמלאה בתגובות קשות כלפיה והבאזז מסרב להירגע. מאז, השיגה מורן כבר עוד עשרת אלפים עוקבים שנוספו לחשבון האינסטגרם שלה, ודווקא נראה כי למרות הלעג ברשת, היא ממנפת את הרגע כמו שצריך. "תודה לכולכם שהתעסקתם בי זה מחמיא", היא כתבה בחשבון האינסטגרם שלה: "ולסיכום.. אמאלה איזה יפה אני".

הכלה הויראלית מגיבה | צילום: אינסטגרם מורן בן אסולין
הכלה הויראלית מגיבה | צילום: אינסטגרם מורן בן אסולין

ומאז הסערה מסרבת להירגע. הסאונד של הכלה ביום המאושר בחייה, הפך ויראלי גם בקהילת הטיקטוק, ומאז הספיקו המתשמשים הישראליים לצלם מעל ל-200 סרטונים לרקע הסאונד המדובר. בין כל הסרטונים בלטה במיוחד עדן פינס בטיקטוק תעופה עצמית ובצדק, לבושה בחליפה ורודה הורסת ורוקדת לצלילי הכלה המרוגשת.

@eden_finesהייתי חייבת ????♬ original sound – Erevtov

גם מרינה מהאח הגדול השתתפה בטרנד הכי לוהט כרגע, והתייחסה בסרטון שלה לבגד שלבשה הכלה: "שאני אסמוך על מישהו כמו שהכלה סומכת על השמלה שלה". הסרטון הגיע כמעט ל- 30 אלף לייקים.

@marincheckkמאיפה השמלה?????♬ original sound – Erevtov

הבחור הזה עשה ליפסינק לסאונד המדובר, והגיע למספר מכובד של מעל 40 אלף לייקים בפחות מיממה.

@yuvalshefer20 כלה זה אולי לא הביטוי הכי מדוייק בסיטואציה… #שפר20???????? #כלה #חתונה #שווה #ערבטוב #ערבטובבטיקטוק #סאונד #סאונדחדש #טרנד #מצחיקישראל #הכלבהומור #קורעמצחוק #פוריוישראלי ♬ original sound – Erevtov

"כשבעלי חוזר מהעבודה ושואל אותי למה אני לובשת את אותה הסחבה כבר שבוע", כתבה בת-אל וקרעה אותנו מצחוק בסרטון שקל להזדהות איתו, וכמובן, בתיאור היא כתבה: "איזו שווה אני!".

@batelsananesאיזה שווה אני!♬ original sound – Erevtov

גם הטיקטוק הזה גרף לא מעט לייקים ותגובות, ופייר, הוא ממש מצחיק:

@benbenyair1 אמאלהההה איזה שווה אני #פוריו #עומראדם #פוריוישראל #צחוקים #חתונה @guypines @israel_bidur @hazinor @omer.adam10 ♬ צליל מקורי – Ben ben yair

ולמי שתהה מהי תגובתה של הכלה לתופעה שיצרה, הטיקטוק הזה בו היא מככבת, מדבר בעד עצמו:

@sapir__elgrabli #אמאלה ♬ original sound – Erevtov

 

> > חלום כחול: עדן פינס בטוטאל לוק ג'ינס