בשעה טובה! מורן אטיאס ילדה את בתה הבכורה

מורן אטיאס רגע לפני הלידה באירוע רנואר "ישראליאנה" | צילום: דודי פרץ
מורן אטיאס רגע לפני הלידה באירוע רנואר "ישראליאנה" | צילום: דודי פרץ

הכוכבת הישראלית-בינלאומית ילדה בגיל 41 את בתה הבכורה. לאורך כל היריונה, שיתפה מורן אטיאס את 453 אלף עוקביה במסע הפיזי והרגשי שלה בדרך להיות אם יחידנית

88 שיתופים | 132 צפיות

שנה חדשה נפתחה עם בשורה מרגשת: בשעה טובה, מורן אטיאס ילדה את בתה הבכורה.

>> מורן אטיאס: "לפעמים לקחתי גלולת הבוקר שאחרי, כי רציתי לבחור להיות אימא"

השחקנית והדוגמנית הישראלית-בינלאומית בת ה-41 שיתפה את 453 אלף עוקביה באינסטגרם בתחושות שלה לאורך כל היריונה. רק לפני שבוע היא נצפתה באירוע השקה, ונראתה יפהפיה וזוהרת בשמלת מעטפת ירוקה וסנדלי עקב כסופים.

בערב ראש השנה, רגע לפני הלידה, העלתה אטיאס לאינסטגרם תמונת היריון חגיגית בלבן, וכתבה: "זאת השנה המאושרת בחיי כי בחרתי לחיות כאן, בישראל לשחרר ולשתף. הופתעתי לגלות שלא מעניין אתכם עוד סדרה או סרט הוליוודי שעשיתי, אלא הלב והנשמה שלי. לא מורן הכוכבת או השחקנית, אלא מורן הילדה מחיפה שעברה מסע והופכת לאימא. החוויה 'היחידנית' הפכה למסע אתכם. תודה על כל הברכות והחיבוקים החמים. תודה שהרחבתם לי עוד ועוד את הלב. מאחלת לנו שנה של לב פתוח שנקבל את עצמנו והאחר. אמן".

במהלך היריונה דיברה אטיאס רבות על הבחירה להיות אימא יחידנית, ועל הבחירה להיות אימא בכלל. ביוני האחרון, רגע לאחר פסיקת ביהמ"ש העליון בארצות הברית, ולאחר שהתבשרנו על שינוי בתקנות בישראל, פרסמה אטיאס פוסט בוער בחשבון האינסטגרם שלה, וחשפה כי לקחה בעבר את גלולת היום שאחרי, לא פעם, כי רצתה להיות אימא בזמן ובתנאים הנכונים לה. אטיאס כתבה: "אימהות היא בחירה", ואנחנו עומדות מאחוריה.

>> קורין גדעון משתפת אחרי הלידה: "יש לי מועקה, כבד לי"