מורן אטיאס: "לפעמים לקחתי גלולת הבוקר שאחרי, כי רציתי לבחור להיות אימא"

מורן אטיאס לקמפיין סופט טאץ | צילום: טל עבודי
מורן אטיאס לקמפיין סופט טאץ | צילום: טל עבודי

בחודש שישי כשהיא זוהרת מתמיד, מורן אטיאס משתפת את עוקביה בחוויה המורכבת בדרך לאימהות - בעולם שבו להיות אימא היא כבר לא בחירה עבור כולן

88 שיתופים | 132 צפיות

אנחנו תמיד שמחות לראות תמונות יפות של מורן אטיאס בפיד שלנו, וכשמצטרף אליהן טקסט כל כך חשוב אנחנו אפילו יותר שמחות. אמש, רגע לאחר פסיקת ביהמ"ש העליון בארצות הברית, ולאחר שהתבשרנו על שינוי בתקנות בישראל, פרסמה אטיאס פוסט בוער בחשבון האינסטגרם שלה. השחקנית והדוגמנית, שלא חוסכת מ-456 אלף עוקביה את דעותיה ואת האג'נדה החזקה שלה, חשפה בפוסט החדש בטן של חודש שישי וכתבה "אימהות היא בחירה", במטרה לצעוק את צעקתן של נשים רבות שלאחרונה נדרשות להילחם שוב על הזכות על גופן.

"קודם האשימו אותי בפיתוי, אחר כך ביישו אותי על היותי סקסית", משתפת אטיאס בתחושות שלה, "ולמרות הטראומה, מצאתי דרך להיכנע בתקווה למצוא אהבה. ביחסי האהבה שלי לפעמים הייתי צריכה לקחת את גלולת הבוקר שאחרי, כי מושא האהבה שלי 'לא הצליח לשלוט בעצמו'. הייתי חייבת לעשות את זה כי רציתי לבחור להיות אימא. רציתי לתת את זה לילד".

על הבחירה שלה להיות אימא, היא מספרת: "לקח לי שנים על גבי שנים למצוא את האומץ להתחייב למה שבאמת רציתי – הדרך שלי, הבחירה שלי, בזמן שלי. זכות הבחירה אם להיות אימהות או לא שייכת לכל הנשים באשר הן". 

 

אטיאס כותבת בפוסט על החוויה האישית שלה, אך ניכר מהתגובות כי רבות הנשים שמזדהות עם דבריה. בתקופות קשות כאלה, שמחזירות אותנו הנשים שנים אחורה בהיסטוריה, אנחנו אוהבות שהכוכבות שלנו משתמשות בפלטפורמות החברתיות כדי להעביר את המסרים החשובים שלהן, ובטח כשמדובר בכוכבת ישראלית-אמריקאית שהיא מודל לנשים רבות.