מורן אטיאס: "מעל שנה וחצי לא נכנסתי לג'ינס"

ג'ינס זה אוברייטד. מורן אטיאס, אנחנו איתך | צילום: אינסטגרם moranatias@
ג'ינס זה אוברייטד. מורן אטיאס, אנחנו איתך | צילום: אינסטגרם moranatias@

מורן אטיאס מוציאה מהארון את התופעה הכי מתסכלת שקשורה להיריון ולידה. אם לסכם במילה אחת את מה שיש לנו על לומר על זה, אז - תודה

88 שיתופים | 132 צפיות

יש הרבה סלבס שחושפות את עצמן ברשת, אבל אין באמת הרבה סלבס שנחשפות ברגעים היותר אינטימיים של החיים, וזו אחת הסיבות שבזכותן מורן אטיאס כזאת אדירה.

>> מורן אטיאס: "כואב לי שדווקא במדינה שלי אני לא מקבלת הצעות"

מאז שילדה את בתה הבכורה לפני כשמונה חודשים, ואפילו עוד לפני במהלך מסע ההיריון שלה כאימא יחידנית, אטיאס הקפידה לשתף את העוקבות שלה באתגרים, הקשיים, הדילמות, רגעי האושר והרגעים הפחות נעימים. כעת היא משתפת בסוגייה שמעסיקה הרבה נשים אחרי הלידה, וזוהי סוגיית החזרה לג'ינס. מאז הצילום האייקוני של גל גדות יוצא בסקיני ג'ינס מבית החולים אחרי הלידה, ובעקבות הדיון הלא פוסק ברשתות (למשל בקבוצת "אימא חוזרת לג'ינס"), הג'ינס הפך לגביע הקדוש של כל יולדת בשם הסו-קולד חזרה לציוויליזיציה.

"מעל שנה וחצי לא נכנסתי לג'ינס. כמובן שבזמן ההיריון אפילו לא ניסיתי, אבל כבר שמונה חודשים מאז הלידה ושום ג'ינס שלי לא עולה עליי", החליטה לגלות אטיאס בפוסט באינסטגרם שלה, ויש לנו מילה אחת לומר על זה – תודה. העיסוק המייגע הזה, המירוץ לחזור אל הג'ינס, הוא אחד הדברים שהכי מטריפים את השכל בתקופה הכי מוטרפת של חייך – יצרת חיים, הוצאת אותם מתוך הגוף שלך, בדרך עברת תלאות של אללה יוסתור וכל הטוב – יחד עם כל הקושי – עוד לפנייך. בקיצור, הגיע הזמן לשים את הדבר הזה על השולחן ואת הג'ינס בארון, יחד עם כל מי שמביט בנו ברחמים משום שכשלנו במשימה "לחזור לעצמנו" אחרי הלידה – עוד ביטוי מטופש ומנותק שצריך להוציא מהסיסטם.

"שמונה חודשים מרגישים נצח למישהי שכל החיים לא התמודדה עם מידות ומרוב שהסביבה גם הייתה רגילה לכך, שלחו לי בגדים לאירועים במידות של סאמפלים ומצפים שאכנס לאותן שמלות מגיל 20", מספרת אטיאס בפוסט על הלחץ שמופעל עליה מבפנים ומבחוץ. "כשמאבדים סבלנות מתחילים גם לדבר בחוסר סבלנות לעצמך. אני לא צריכה את ההערות של הסביבה בשביל להיפגע, אני עושה זאת בעצמי הכי טוב, והדיאלוג הפנימי הזה יכול להתיש ולטשטש גם את המתנה הכי יפה שקיבלתי".

"וזה לא הגוף שמעניין, זה כמה זמן זה לוקח. אני רוצה תוצאות אתמול, אני לא נותנת זמן לשינוי", היא כותבת, "אני מצפה לשנות ולהשתנות עם החלטה אבל לגוף וללב יש זמן משלו. אז הניצחון הגדול של שמונה חודשים, זה לא שנכנסתי לג'ינס, אלא ההבנה שלכל שינוי יש את הזמן שלו. לפעמים זה מהר, ולפעמים זה לאט לאט, אז תחליטי. זה שלך".