סופ"ש נעים: "גברת מייזל המופלאה" חוזרת ועוד המלצות צפייה לבינג' מושלם

גברת מייזל המופלאה | צילום: יח"צ
גברת מייזל המופלאה | צילום: יח"צ

"מועדון ארוחת הבוקר" פוגש תעלומת רצח,והזדמנות להשלים את כל "להמציא את אנה", הסדרה החדשה של שונדה ריימס שכולם מדברים עליה. המלצות צפייה רותחות לסופ"ש

88 שיתופים | 132 צפיות

לא משנה אם גשום או שמשי בחוץ, חלק מההנאה של הסופ"ש היא ההזדמנות להירגע מול הטלוויזיה. בין אם שעת הצפייה האהובה עלייך מתרחשת בחשכה בשישי בלילה ובין אם ככה את בוחרת לפתוח את הבוקר בשבת – אספנו עבורך לכבוד סוף השבוע את כל מה ששווה לראות בטלוויזיה.

>> מה דעתך על הופעה של קניה ווסט הצעיר אצלך בסלון?

אחד מאיתנו משקר | One of Us Is Lying

אנחנו מחכות לבינג' הזה מאז ששמענו על בואה של הסדרה של דריו מאדרונה, מיוצרי הממתק הממכר "אליטה". בסדרה, המבוססת על רומן של קארן מ' מקמנוס, נעקוב אחרי חמישה תיכוניסטים בטייפקאסטים שונים שמוצאים את עצמם יחד בשל ריתוק משותף. מה בכל זאת הולך לקרב ביניהם? הרבה סודות כמובן והכי חשוב – תעלומת רצח אחת. אגב, אם אהבתן אותה בעונה האחרונה של "קוברה קאי", תשמחו לשמוע שאנאליסה קוקריין מככבת גם כאן. בקיצור, מועדון ארוחת הבוקר מודל 2022.
הסדרה זמינה לצפייה בנטפליקס החל מיום שישי, 18.2.

גברת מייזל המופלאה 4 | The Marvelous Mrs. Maisel

אחרי יותר מדי זמן (אם תשאלו אותנו), הסדרה של איימי שרמן-פלדינו ("בנות גילמור") חוזרת אלינו לעונה רביעית. למי שלא צפתה מעולם, שווה להשלים את העונות הקודמות של סיפור האגדה המתרחש במנהטן של סוף שנות החמישים – ובמרכזו מרים "מידג'" מייזל (רייצ'ל ברוסנהאן מ"בית הקלפים"). מי שהתגעגעה קצת לבנות גילמור, תשמח לשמוע שבעונה הרביעית יתארחו קלי בישופ (אמילי גילמור) ומיילו ונטימיליה (ג'ס הפוחז). ואם את אוהדת "סיינפלד" מושבעת – התכונני להופעת אורח של ג'ייסון אלכסנדר, הלא הוא ג'ורג' קוסטנזה האחד והיחיד.
הפרק הראשון יעלה ביום שישי, 18.2 באמזון פריים.

 

הסדרות הבאות כבר הספיקו לנחות כאן מוקדם יותר השבוע, אבל אם לא היה לך יותר מדי זמן פנוי להתמסר אליהן – הסופ"ש הזה הוא ההזדמנות המושלמת לעשות זאת.

להמציא את אנה | Inventing Anna

אם טרם עשיתן את זה, כדאי שתזהירו את הסביבה שכנראה לא תהיו זמינות במשך תשעת הפרקים הארוכים למדי של "להמציא את אנה" מבית היוצר של שונדה ריימס ("האנטומיה של גריי", "סקנדל", "המדריך לרוצח", "ברידג'רטון"), או במילים אחרות – זהירות, סכנת התמכרות. ג'וליה גארנר ("אוזרק") מגלמת את אנה סורוקין/דלבי, צעירה שהצליחה לשכנע את האליטה של ניו יורק שהיא יורשת עשירה מגרמניה. אנה קלמסקי ("החברה שלי", "ויפ") מגלמת את העיתונאית ויויאן קנט, שחוקרת את הסיפור ומנסה לגלות איך היא עשתה את זה – בתקווה שזו תהיה הכתבה שתציל לה את הקריירה. הסדרה מבוססת על אירועים אמיתיים.
זמינה לצפייה בנטפליקס.

חייבים לדבר על קוסבי | We Need To Talk About Cosby

הסדרה כוללת ארבעה פרקים קשים שלגמרי מוכיחים את שמה. כי אכן חייבים לדבר על הקומיקאי ביל קוסבי, ועל כל מי שלוקח ולקח חלק בתרבות האונס – ולא משנה כמה אהוב הוא היה בעבר. הצפייה אינה מתאימה לבעלות לב חלש, שכן המעשים של קוסבי – שבעקבות נסיבות טכניות בלבד השתחרר מהכלא – והאנשים שאיפשרו לטייח את המעשים האלה, עלולים לעורר טריגרים רבים. קומיקאים וקולגות יספרו על הקריירה שלו ועל הדרך החשובה שסלל לקהילה השחורה בתרבות האמריקאית, ומנגד על הנשים שנפלו קורבן למעשיו.
לצפייה ב-ביס דוקו והוט 8 וב-VOD.

איילי | Ailey

אם את חובבת מחול, לא תרצי להחמיץ את הסרט התיעודי שמביא את סיפורו של אלווין איילי, מהכוריאוגרפים המשפיעים ביותר בהיסטוריה של המחול המודרני. את הלהקה הקרויה על שמו, ייסד כשהיה רק בן 27, והיא זו שהעזה להציב לראשונה את הגוף האפרו־אמריקני במרכז. הבמאית ג’מילה ויגנוט רקמה את חומרי הארכיון לסרט בן שעה ועשרים דקות, בכדי שנזכה להכיר קצת יותר מקרוב את דמותו המורכבת של האמן שנאבק בגזענות ובהומופוביה בעודו מתמודד עם מחלת האיידס, התמכרויות ושלל קשיים נוספים.
הסרט זמין לצפייה ביס והוט VOD.

>> פספסת את ההמלצות הקודמות? נערה גבוהה במיוחד, רומן בין מורה לתלמיד וקומדיה עם שרון סטון