אל תיפלו בפח: מי מפיץ קמפיין דיאטה שקרי על חשבונה של מארינה מקסימיליאן?

מארינה מקסימיליאן | צילום: אינסטגרם marinamaximilian@
מארינה מקסימיליאן | צילום: אינסטגרם marinamaximilian@

אם נתקלתן ברשת בקמפיין דיאטה בכיכובן של שלל ידועניות מקומיות - אל תמהרו להתפתות לקנות את מה שמציעים לכן. מארינה מקסימיליאן: "מסתובב כרגע קמפיין שקרי לחלוטין שמשתמש בשם ובפנים שלי"

88 שיתופים | 132 צפיות

בחודשים האחרונים הרשתות מוצפות בפרסומים שקריים למוצרי דיאטה מסוגים, שונים העושים שימוש בתמונות של ידועניות ישראליות דוגמת נועה קולר, מירי מסיקה ומארינה מקסימיליאן, ללא ידיעתן, והופכים אותן בעל כורחן לפרזנטוריות בקמפיינים המקדמים הונאה ברשת תוך שימוש בעיבודי מחשב חובבניים.

>> גאונה: לא תאמינו מה בר רפאלי עושה עם דובדבן

הפרסומים עיקשים ומתמשכים, ואת העומדים מאחוריהם קשה מאוד לאתר. לכן, למרות שדווח על הפרסומים הנ"ל ללא סוף ואף הוגשו תלונות במשטרה, לא נראה כי התופעה הבזויה קרובה לסיומה.

מי שבחרה להתייחס לכך לראשונה באופן רשמי הייתה מארינה מקסימיליאן, ששיתפה בעמודיה החברתיים בסוף השבוע האחרון סרטון משלה, בו הפצירה בעוקבות ובעוקבים שלה להיזהר מהפרסומים, והדגישה שאין לה כמובן כל קשר אליהם.

"מסתובב כרגע קמפיין שקרי לחלוטין שמשתמש בשם שלי, בתמונות שלי ואפילו בווידאו שקרי שהם עשו", מקפידה הזמרת לעדכן את מאות אלפי עוקביה והעוקבות שלה בפתחו של הסרטון.

"הקמפיין מקדם מוצר הרזייה שלא שמעתי עליו בחיים", היא אומרת ומזהירה: "אז קודם כל לא להתקרב אליו בחיים ולא לקנות. אין לנו מושג מה יש שם".

מארינה מקסימיליאן מזהירה את העוקבות והעוקבים מפני קמפיין הדיאטה השקרי | צילום: אינסטגרם marinamaximilian@
מארינה מקסימיליאן מזהירה את העוקבות והעוקבים מפני קמפיין הדיאטה השקרי | צילום: אינסטגרם marinamaximilian@

"אנחנו נכנסים לעידן שבו הטכנולוגיה יכולה לבוא לרעתנו", היא ממשיכה ומסבירה את הסכנה האורבת לפתחנו כיום ברשת: "אז בואו נבדוק טוב טוב מה אנחנו קונים כי אפילו וידאו שנראה אמיתי לחלוטין יכול להיות שקר".

"הדבר שהכי חשוב לי, בגלל שאני מקבלת תגובות על זה כל יום", היא מבקשת להדגיש בפני העוקבות והעוקבים את הרצון לנהל עימם שיח פתוח, "כל דבר שמעסיק אתכם, כל שאלה בנוגע לגוף שלנו עם התזונה, תשאלו אותי ואשמח לענות לכם ולשתף מהמסע המרתק שאני עוברת בנושא הזה".

>> דמעות מהירח: הבעיה הבריאותית ממנה סבלה שינייד אוקונור

"אני כאן איתכם בשר ודם. אשמח לענות לכל שאלה. אני האמיתית ממש כאן", היא מסכמת ומעדכנת כי הקמפיין נמצא בטיפול משטרתי, אך עדיין לא הצליחו להגיע למי שהעלה את זה.

גם יוצאת "האח הגדול", מירב ישראל, התייחסה בסוף השבוע לתופעה בסרטון שהעלתה לאינסטגרם שלה, לאחר שנעשה שימוש בתמונות שלה בקמפיין דומה, והזהירה כי מדובר במעשה שרלטנות בלתי חוקי והדגישה כי לא היה ולא נברא. אליה הצטרפה גם מירי כהן, אימה של אושיית הרשת ואשת העסקים אלין כהן, שנשאלה על השימוש בתמונות של בתה בקמפיין דומה, והדגישה גם היא כי מדובר בהונאה והעניין בטיפול.

קמפיין דיאטה שקרי ב"כיכוב" אלין כהן | צילום: אינסטגרם gray austin@
קמפיין דיאטה שקרי ב"כיכוב" אלין כהן | צילום: אינסטגרם gray austin@