מאיה בוסקילה חושפת את תוצאות ניתוח המייקאובר שעשתה

מאיה בוסקילה | צילום: אינסטגרם maya_buskuila@
מאיה בוסקילה | צילום: אינסטגרם maya_buskuila@

לפני חודש בוסקילה שיתפה שהיא עוברת ניתוח פלסטי מקיף בשם "מאמי מייקאובר". עכשיו היא חושפת את התוצאות

88 שיתופים | 132 צפיות

מאיה בוסקילה עברה שנה מרגשת במיוחד. יש לה זוגיות חדשה עם שאולי שלוים, שצעיר ממנה ב-18 שנים, היא חגגה 20 שנות קריירה והיא עומדת להוציא אלבום חדש, מתוכו יצא כבר סינגל בשם "חד קרן", בו שיתפה פעולה עם בן זוגה.

>> מחוברות: אורנה בנאי ובת הזוג הורסות את הבריאות

בתחילת השנה שיתפה בוסקילה שהיא מתחדשת גם בגזרת הגזרה. היא נכנסה בתחילת ינואר לניתוח פלסטי מקיף אצל ד"ר אריאל טיסונה, שנקרא "מאמי מייקאובר" והוא כולל כמה פרוצדורות פלסטיות בו זמנית. מה זה אומר בדיוק? באינסטגרם של ד"ר טיסונה מופיע ההסבר הבא: "ניתוח לעיצוב הגוף שכולל בדרך כלל תיקון של השדיים והבטן. ניתן לשלב באותו ניתוח גם שאיבות שומן להצרת היקפים באזורים נוספים. הניתוח מתאים למי שסיימה את שלב ההריונות והלידות ורוצה לתקן את הנזקים שנשארו: בבטן – הריונות גורמים להיפרדות שרירי הבטן ולעיתים גם לבקע טבורי. התוצאה היא בטן בולטת אשר גם ספורט ודיאטה לא מתקנים, בניתוח נחזיר לבטן את המתח הטבעי שלה. אם היה ניתוח קיסרי, גם את המדרגה (״פאוץ׳״) שנוצרה נתקן בניתוח. בשדיים – לאחר הריונות והנקות השדיים צונחים ומתדלדלים. בניתוח נרים ונעצב את השדיים מחדש. אם צריך גם נוסיף נפח באמצעות הזרקת שומן או שתל. השד שיתקבל יהיה זקור, צעיר וטבעי".

>> בדרך למטה: כל הסודות מאחורי ניתוחי הפות

לפני הניתוח, אליו הגיעה בלווית בן זוגה, שיתפה בוסקילה כי המניע לניתוח הוא כאבי הגב מהם היא סובלת ואמרה: "אני מאושרת סוף סוף לסיים עם הכאבים שמלווים אותי שנים אחורה, ולהגיע אליכם לבמה קלילה, נינוחה ובריאה".

אתמול העלתה בוסקילה סרטון בו היא לבושה בשמלה מנצנצת בגוון פודרה, ומדגימה איך גופה החטוב נראה אחרי הניתוח וכתבה: "כל כך הרבה שינויים מבורכים מתחילת השנה. אבל זה שינוי חיי ואני חייבת להודות, התוצאה מעל למצופה. החלום שלי היה לשים שמלות שמעולם לא עלו עליי, בגלל שגוף האישה משתנה לאחר היריון, רק שאצלי השינוי היה מאסיבי והחזה גרם לי לכאבים נוראיים בגב ששיתקו אותי גם על הבמה. אחרי תחקיר אין סופי (כי אני כזאת פרפקציוניסטית)…הגעתי לדוקטור אריאל טיסונה. ראיתי את התוצאות המדהימות שלו, אך לא שיערתי שזה יהיה כל כך מושלם".

>> ליטל שוורץ: "אני לא מרימה כלום. מה שצריך ליפול – שיהיה נפול"

עוד כתבה בוסקילה בפנייה לעוקבות שלה: "בנות, תרגישו טוב עם עצמכן, אל תתביישו, תהנו מחידושים ותסירו כל מה שמפריע לכן בדרך". את הדברים היא חתמה במילים: "אני מוכנה לסיבוב הופעות החדש ואתם?".