זו ללא ספק אחת ההטרלות ההזויות בטיקטוק: לסנן ולשתות את הווסת. רגע, מה?

לסנן ולשתות את הדם של המחזור החודשי? נו באמת | צילום: shutterstock
לסנן ולשתות את הדם של המחזור החודשי? נו באמת | צילום: shutterstock

"סוד כמוס שנשמר שנים בקרב נשים בלבד: אנחנו שותות את המחזור", כך טוענות בימים האחרונים נערות רבות בטיקטוק. האם מדובר בהטרלה קולקטיבית כלפי מתבגרים?

88 שיתופים | 132 צפיות

לא ברור איך ומי התחיל את אחד הטרנדים המוזרים שידעה אפליקציית טיקטוק, אין ספק שהתחרות קשה אבל יש לנו מנצח: בימים האחרונים מסתובב לו סרטון בטיקטוק שזכה למעל 30 אלף לייקים, בו מוצגת התכתבות של נערה וידיד בן גילה. בסרטון הוויראלי, המגולל את שיחת הוואטסאפ הקורעת הזו, הוא כותב לה: "ראיתי סרטון בטיקטוק, משהו מוזר אוקיי, מישהי אמרה שאתן שותות את הדם שלכן אחרי מחזור", הוא מבקש מחברתו לענות ולעשות לו סדר, אך בוודאי לא ציפה לתגובה שלה: "לא שואלים דברים כאלה" היא עונה לו ברצינות, "אנחנו שותות אבל כמות קטנה, ואחרי סינון".

הבחור שלנו לקח קצת קשה את מה שהתחיל כבדיחה, והתחנן שהיא תגיד לו שהיא צינית. היא בתגובה, ממשיכה לזרום עם ההטרלה ועונה לו על כל השאלות. כששאל למה לעזאזל אנחנו עושות את זה, היא עונה לו "כי צריך להחזיר דם לגוף אתה יודע…" ומשם העניין מתדרדר מהר מאוד ומגיע לאופקים חדשים. אם ציפיתם שזה יגמר כאן אתם כנראה לא מכירים את קהילת טיקטוק ישראל, כי השקר המוזר שאותה נערה סיפרה לידיד, הפך לטרנד הזוי שמפיץ את עצמו מהר יותר מנפילת הממשלה, "נו למה הם חושבים שקוראים לזה מחזור?" כתבה אחת הגולשות, "אני פשוט מוסיפה מלא סוכר ואז זה סביל" כותבת טוקבקיסטית נוספת.

קשה להסביר למה זה כל כך מדבק. תוך ימים ספורים הבדיחה המוזרה נהייתה הדיבור הכי חם בטיקטוק. כשנתקלתי בפעמים הראשונות בסרטונים סביב הבדיחה הביזארית היה לי כמעט בלתי אפשרי להבין איך אדם יכול להאמין לשטות שכזו, וניכר כי לא מעט גברברים צעירים שנחשפו לבדיחה אכן "קנו" אותה. התשובה נמצאת כנראה במערכת החינוך שלנו: כשאת מספר שיעורי החינוך המיני אפשר לספור על כף יד אחת במשך 12 שנות לימוד, זו התוצאה.

אם נערים בגיל ההתבגרות מקבלים את המידע שלהם מפרסומות בטלוויזיה לטמפונים, מה הפלא שהווסת היא נוזל כחול או משהו שנהוג לשתות אחרי סינון? עד שזה ישתנה, נצטרך להמשיך ליהנות (או להיגעל) מהסרטונים במסגרת הבדיחה ההזויה הזו.

@shukishilshuli

אפשר גם לסחוט טמפונים או פדים אבל זה יותר נוח, וגם שומר על הסביבה????#כתחרגול #דניאל_יונה⚽️???? #בוגדתבאיילגולן #מחזור #ווסת ץ

♬ original sound – Shuki

@aliceushhh.spam

באמא שלי שמי שלא מסננת וואו זה דוחהההה

♬ original sound – Mossbot

@uriel_aminov

אני בהלם שבנות אשכרה עושות את זה #fyp #foryou #viral

♬ original sound – li/no

@miss_liron1

אל תירדו עלי באמת לא ידעתי שצריך לסנן אז

♬ צליל מקורי – האח הגדול 2

@worke.a וככה אנחנו משחזרות את כל הדם שאנחנו מוציאות במהלך המחזור. #foryou #פוריו #וורקה #מחזור #וסת ♬ original sound – ✌︎︎

יש מדינות שמחלקות טמפונים בחינם ונותנות ימי חופש במחזור, אז למה לא בישראל?