לא סיפור גדול: למה איבר מין קטן זה דווקא מצוין

מה עושים אם לפרטנר יש איבר מין קטן? | צילום: Shutterstock
מה עושים אם לפרטנר יש איבר מין קטן? | צילום: Shutterstock

טל רומן פגשה בחור מסוקס. כשירדו הבגדים חשכו עינייה: היה לו פין קטן. כמנחה ומלווה בתחומי היחסים והמיניות היא מבהירה - איבר מין גדול הוא בסך הכל טרנד. כך תתמודדו עם בעיית הגודל

88 שיתופים | 132 צפיות

אני זוכרת שלפני שנים כשטיילתי במזרח, היה לי מפגש מיני עם גבר דרום אמריקאי סקסי ומתוק אמיתי. אנחנו מגיעים לחדר שלו, ערב רומנטי מושקע, כל ה"שאבאנג". מתמזמזים, מורידים בגדים ואז חשכו עיני: יש לו איבר מין קטן!

מהר מאוד עלו כל הפחדים והסטיגמות, אבל בהפתעה גדולה, זו הייתה אחת החוויות המיניות הטובות שהיו לי. מעבר לגבר רגיש ומתחשב, שלימים הבנתי שזה דבר הרבה יותר חשוב מהביצועים עצמם, גם הביצועים שלו היו וואו. שם הבנתי לראשונה: הגודל ממש לא קובע.

עם השנים הפכתי למנחה ומלווה בתחומי היחסים המיניות, וחקרתי את העונג המיני יותר לעומק. במהלך השנים הגיעו אלי לא מעט נשים (וגברים) עם ה"בעיה" של פרטנר עם איבר מין קטן. גם הן גילו שזה ממש לא חייב להיות אישיו. לידיעתכן, גודל האיבר הוא טרנד. בתרבויות עתיקות כמו יוון למשל, מה שנחשב סקסי היה פין קטן עם עורלה גדולה. איבר מין גדול היה וולגרי ומושא ללעג.

יש לנו הנשים איבר מין, פות מדהימה, שיכולה להתרחב ולהתכווץ, כך שגם אם איבר המין שלו לא רחב או גדול "מספיק", אפשר לכווץ את איבר המין שלנו

 

אז מה אפשר לעשות אם לפרטנר שלך יש איבר מין קטן? נתחיל רגע בלדבר על מהו בכלל איבר מין קטן. לצערנו עידן המדיה והפורנו מטעה מאוד. הרבה מאוד אנשים בטוחים שאיבר המין שלהם קטן, כאשר למעשה הוא בגודל ממוצע. במחקר שעוסק בגודלו של הפין, ואשר המדידות שבו בוצעו בסביבת מעבדה, התברר שהאורך הממוצע של פין אנושי זקוף הוא בערך 13.12 ס"מ.‏ בדרך כלל, אורכו של הפין הרפוי אינו מעיד על אורכו של הפין הזקוף. עוד נמצא כי ההיקף הממוצע של פין גברי בעת זקפה הוא 12.3 ס"מ, ומכאן שרוחבו הממוצע של פין זקוף כ-4 ס"מ. גם אם איבר המין של הגבר קטן יותר מהממוצע, זה לא מונע מיחסי המין איתו להיות מענגים ומחוברים. איך זה יכול להיות?

נתחיל בכך שיש לנו הנשים איבר מין, פות מדהימה, שיכולה להתרחב ולהתכווץ, כך שגם אם איבר המין שלו לא רחב או גדול "מספיק" כפי שאת רגילה ואוהבת, אפשר לכווץ את איבר המין שלנו כך שיתאים לגודל האיבר שנכנס אלינו, כדי שנוכל להרגיש יותר בזמן הכניסה. כיצד תעשי זאת? מכירה את הכיווץ שאת עושה שאת מתאפקת לא לעשות פיפי? אז ככה. זהו בעצם כיווץ אקטיבי של שרירי ה-PC (שריר שנמתח בין עצם הערווה ועד לעצם הזנב) שאת יכולה לעשות בזמנך החופשי וגם בזמן יחסי המין. מעבר לכך, תרגול וחיזוק השרירים הללו הוא מאוד בריא ומסייע לתחושות מוגברות יותר של עונג מיני. יש כיום לא מעט דרכים ומכשירים מיוחדים לפות שניתן להתאמן איתם.

חדר כושר לאיבר המין: סטארט אפ ישראלי מציע טיפול חדש לזקפה מקרטעת

מעבר לכך, מי אמר שצריך להיכנס "עד הסוף" כדי להרגיש מלא עונג ולחוות אורגזמות? מעבר לדגדגן וכל האזור החיצוני של הפות, יש אזור עונג מטורף ממש בפתח הנרתיק. כ-3-5 ס"מ מפתח הנרתיק יש את אזור הג'י (או נקודת הג'י). זה אזור ספוגי ומחוספס ממש קרוב לפתח הנרתיק והוא אחד האזורים שיכולים להיות הכי מענגים. איבר מין קטן יכול להגיע לשם בקלות ולהביא לאורגזמה מדהימה!

איבר המין הכי גדול בסופו של דבר הוא המוח. מומלץ להתחיל לחקור איתו עונג מיני עם ידיים, לשון ועוד

 

בנוסף, בחברה שלנו אחד מהמיתוסים הוא שמיניות ויחסי מין הם בעיקר אקט החדירה של איברי המין. המיתוס הזה גורם לאנשים רבים להתמקד בעיקר במטרה של הכניסה לאיבר המין, אבל בדרך ישנן כל כך הרבה אופציות נוספות שמתפספסות. כל הגוף שלנו יכול להיות אורגזמי, ואיבר המין הכי גדול בסופו של דבר הוא המוח. מומלץ להתחיל לחקור איתו עונג מיני עם ידיים, לשון ועוד אזורים שונים בגוף מעבר לאיבר המין. כמובן אפשר לשלב צעצועים ומשחקים שונים, ומהר מאוד יתברר שגודל איבר המין ממש לא קריטי.

ואם זה לא מספיק, היום אין כמעט מי שלא שמע על הטנטרה, דרך החיים הרוחנית שמציעה למתרגלים שלה חוויה מינית רוחנית וחיבור שלא מהעולם הזה. האמת היא שמיניות היא רק חלק קטן מהטנטרה, אבל התרגולים המיניים בדרך זו הם כל כך עוצמתיים, מחברים ומתאימים גם לאנשים לא "רוחניקים". בתרגולים המיניים של הטנטרה גודל איבר המין הוא לא חשוב כלל, ואפשר להגיע לעונג מטורף וחיבור אינטימי מאוד עמוק, אפילו ללא מגע ישיר באיבר המין.

יש הרבה מה לעשות עם איבר מין קטן. אם נקרא לרגע את צמד המילים יחסי-מין, יש קודם כל את המילה יחסים. אחת המורות שלי הייתה אוהבת לומר: מה שחשוב באמת זה לא איבר המין, אלא האדם שמחובר אליו. אחד התנאים הבסיסיים לעונג האישה הוא ביטחון. כשהגבר שאיתך מעניק לך יחס טוב, תקשורת והקשבה, הטכניקה והגודל של איבר המין מתגלים ככמעט לא חשובים.

יש כל כך הרבה לחץ על איבר המין של הגבר בחברה שלנו. מצופה מגברים להיות אחראים על העונג, על כך שאיבר המין שלהם יעמוד, יחזיק, יוביל. כמה לחץ על איבר אחד קטן. אם נסיר לרגע את הציפיות החברתיות נבין שחשיבות הגודל היא בעיקר טרנד, ומה שבאמת הופך מפגש מיני לכיפי ומיוחד זה האדם עצמו. בקיצור, איבר מין קטן זה חבל על הזמן.

 

טל רומן| צילום: יערה דלגושן
טל רומן| צילום: יערה דלגושן

הכותבת היא מנחה , מרצה ומלווה בתחומי היחסים והמיניות הבריאה. לאתר של טל