לכל דבר סיבה

זמן להפסיק את המירוץ | צלם: א.ס.א.פ קריאייטיב |  Nicky Rhodes, shutterstock
זמן להפסיק את המירוץ | צלם: א.ס.א.פ קריאייטיב | Nicky Rhodes, shutterstock

הפעם במדור התקשור דוגמה לאופן בו אפשר ללמוד מדוע דברים מסוימים קורים בגוף שלנו וגם מסר לכל מי שמרגיש תקוע או מבולבל

88 שיתופים | 132 צפיות

הטור הפעם עושה מעין פולו-אפ לטורים קודמים. הראשון והעיקרי אליהם אני חוזר הוא הטור שפורסם בחודש אפריל והתמקד בבריאות.

בעקבות הטור כתבה לי נ' את המייל הזה: "לפני שלושה שבועות מעדתי על מדרגה קטנה מאוד, לגמרי לא תקנית, כשהייתי אצל חברה טובה בביתה. בקרתי אותה מפני שהיא עברה ניתוח בשתי כפות רגליה, של עצם שבולטת החוצה מהאגודל, וגורמת לעיוות הרגל.
מאז הביקור, אני עם שבר בקרסול, קרע ברצועה וגבס לחודש וחצי. אסור לי לדרך על הרגל חודש שלם. שאלתי היא, מה המשמעות של מה שקרה לי בקרסול ומה המשמעות שזה קרה אצל חברתי הטובה? תודה רבה".

התשובה של טוהר היא דוגמה לאופן בו אפשר ללמוד מדוע דברים מסויימים קורים בגוף שלנו. לכל דבר יש סיבה, וכך גם לפציעה שנ' מתאוששת ממנה בימים אלו:

"האירוע בא להפסיק מירוץ מסויים המתקיים. מירוץ פנימי שמתרחש גם באופן חיצוני – להספיק את מה שצריך, להספיק את מה שאת חושבת שצריך. לעשות, להיות, לתת, עבור מטרות מסוימות, עבור אנשים מסוימים, כל הדברים האלו צריכים להיבדק מחדש בזמן הזה. איזה חוסר את מנסה למלא? איזו חוויה פנימית אינך רוצה לפגוש? כל הנושאים האלו עולים בזמן זה וכדאי לעסוק בהם לעומק כדי לאפשר לתנועה להתרחש מחדש, באופן קל יותר ופשוט יותר, ומבלי שהדבר יגזול ממך, במקום לתת לך".

לכל המבולבלים והתקועים

אחד הטורים הראשונים שכתבתי עסק בתאריך 21.12.2012. טוהר אמרו לפני הרבה זמן שהעולם לא ייחרב בתאריך הזה, כמו רבים בעולם הרוח אשר הבהירו כי אין קשר בין התאריך המסוים לבין סוף העולם.

עם זאת, בתקשור מיוחד של טוהר שנעשה באותו התאריך, הם דיברו על שינויים שאנו צפויים להתמודד איתם ולחוות אותם בעתיד הנראה לעין, בעקבות שינויים אנרגטיים אשר התרחשו סביב תאריך זה. לקריאת הטור

אחד השינויים עלו הם דיברו עוסק ביכולת ליצור ולהגשים במציאות את הרצונות והחלומות שלנו. זה הופך להיות קל מבעבר, הם הסבירו, אבל דורש מכם להיות ברורים ומדויקים.

בתקשור האחרון של טוהר, מסוף השבוע שעבר, הם חזרו ודיברו על סוגיה זו. הרבה מכם מרגישים מבולבלים ותקועים, הם הסבירו באותו תקשור שקיבל את השם "החיים מתוך אחדות פנימית". השינוי אינו פשוט והוא מעמיד אותנו במלוא העוצמה מול אותם המקומות בתוכנו בהם אנו חלוקים בדעתנו.

כדי לשמוע את מלוא המסר הרלוונטי לכל מי שמרגיש תקוע ומבולבל, הכנסו לכאן

לבוא לפגישה או לשלוח שאלה

אם אתם רוצים להכיר את טוהר לעומק, אתם מוזמנים לערב התקשור שאני מקיים איתם, המתרחש ביום חמישי השבוע, או לבוא לפגישה אישית.

במקביל אפשר תמיד לשלוח שאלה אחת ולקבל מהם תשובה ללא תשלום. שלחו את השאלה שלכם לכאן: ask@tohar.co.il.

**עוד בחיים אחרים:

תחזית אסטרולוגית למאי 2013

תסמונת הלב השבור

*עכשיו ב-ZOOG – מה אומרת תנוחת השינה שלכם?

עכשיט בטבע הדברים – פונטבלו הקסומה