לי קורזיץ שוברת לנו את הלב: "יש לי מטרה חדשה – לחיות"

לי קורזיץ | צילום: Mark Dadswell/gettyimages
לי קורזיץ | צילום: Mark Dadswell/gettyimages

לי קורזיץ, אלופת העולם במיל' בגלישת רוח, מטילה פצצה ומבשרת שהיא חולה בלוקמיה - ויש לה מסר חשוב לכולנו. לא יכולנו לעצור את הדמעות

88 שיתופים | 132 צפיות

גולשת הרוח והספורטאית האולימפית לי קורזיץ מבשרת בשורה עצובה וקשה – היא חולה בלוקמיה.

>> הדוכסית פרגי אובחנה עם סרטן השד. הנה עוד מפורסמות שמתמודדות עם המחלה

הבשורה הקשה הזו מגיעה אחרי שבעבר חשפה כי היא סובלת ממחלה בדם. בפוסט מרגש שכתבה בחשבון הפייסבוק שלה, סיפרה קורזיץ איך הייתה שאננה והתרכזה בספורט מרבית חייה, ויש לה מסר חשוב לכולנו.

"24 שנים חלפו מאז אמרו לאימא שלי שיש לי מחלה בדם", כותבת קורזיץ. "עם הזמן הבנתי שזו מחלה כרונית, ושעם טיפול קל אני אחיה שנים רבות. יש לי גוף קורזיץ, מה יכול להיות. הבאתי את עצמי לארבע פעמים אליפות עולם וקריירה אולימפית, ורק כשפרשתי לפני תשע שנים הבנתי שתשומת הלב שלי בקשר לגוף הייתה דרישה מטורפת, מעבר למה שנכון לפעילות התקינה של הגוף", כתבה בכאב.

קורזיץ מספרת שלמרות שחלתה, זה לא עצר בעדה מלהמשיך לגלוש, גם לאחר שפרשה מעולם הספורט התחרותי. בזמן הזה היא המשיכה להיכנס ולצאת מניתוחים שונים, עד הבדיקה שהפכה את חייה שוב: "הייתה לי בדיקת מח עצם ושם כבר נהיה לי בלגן בראש", היא חושפת. "ישר אשפזו אותי, הרופאה שלי ראתה שיש בדם שלי אחוז גבוה של תאים סרטניים, וישר הבנתי שאני בצרות. נפל לי האסימון והבנתי שאני חולה בסרטן קשה. הבנתי שאני רוצה קודם כל לחיות, ויתרתי על הזקיקים היפים שהיו לי בשחלות, והתחלתי טיפול כימי לקראת השתלה של מח עצם".

את הפוסט קורזיץ מנסה לסיים בנימה חיובית: "הטיפול עובד עליי טוב, ובבדיקת מח עצם האחרונה המח עצם היה נקי אחרי שבעה טיפולים של כימותרפיה. איזה סיפור עצוב, הפאזל שבנה ובונה את תמונת חיי כל כך מורכב. יש כל כך הרבה טוב, הנאה, שמחה, אנשים טובים. אני כל כך אוהבת את החיים, לחיות וללמוד ממשברים. אז יש לי מטרה חדשה כרגע – פשוט לחיות. כדאי לכם לנסות את זה גם, זה כיף", כתבה.

אנחנו כמובן מוסרות לה רק בריאות, ושתמשיך לעורר השראה בכולנו ולראות בצורה כזו יפה את החיים.