פיית השולחן הגיעה בול בזמן: הכירו את המותג החדש שמציע חווית אירוח עם שיק

The Table Fairy. לי גרבנאו וסיון שבת | צילום: תומר סיגמה
The Table Fairy. לי גרבנאו וסיון שבת | צילום: תומר סיגמה

מעצבת שמלות הכלה והערב לי גרבנאו מגשימה תשוקה חדשה ומציגה לעולם את הבייבי החדש שלה: מותג הום דקור שמרכז תחת קורת גג אחת את כל הפריטים שיהפכו את שולחן האירוח שלכן ליפה יותר

88 שיתופים | 132 צפיות

מעצבת שמלות הכלה והערב לי גרבנאו אוהבת לארח, ולא פחות משהיא אוהבת לארח – היא אוהבת לארח בסטייל. כך נולד מותג ההום סטיילינג החדש שלה "The Table Fairy", או בעברית – פיית השולחן. כמו הרבה רעיונות יצירתיים, גם הרעיון הזה נולד מתוך צורך.

>> הסוויטה המפוארת בישראל תיפתח בשבוע הבא בתל אביב

The Table Fairy | צילום: תומר סיגמה
The Table Fairy | צילום: תומר סיגמה

"מסתבר שאני אוהבת להפוך כל אהבה שלי לעסק", צוחקת גרבנאו, "זה הבייבי החדש שלי וזה כיף גדול. לפני כן הייתי מחפשת מפות מיוחדות ופלייסמנטים מיוחדים, כיתתי רגליים בשביל למצוא את הכל במקום אחד ולא הצלחתי למצוא את מה שחיפשתי. הרגשתי שהרבה נשים כמוני, שחולקות את התשוקה לאירוח, לא מוצאות בארץ את מה שהן מחפשות".

גרבנאו חברה לסיון שבת, חברתה הטובה ואנינת הטעם שעלתה לארץ מיוסטון, טקסס, והשתיים פיתחו את הרעיון במשך שמונה חודשים במטרה לפצח ולהנגיש את חוויית האירוח המושלמת. המוטו: כל אחד יכול לבדו לעצב את השולחן ולהפוך כל ארוחה לחוויה בלתי נשכחת. וכך, יצאו גרבנאו ושבת למסע אחר פריטים ייחודיים ומקוריים, שבסופו אצרו קולקציות ייחודיות מרחבי העולם. "התחלנו לחפש בחו"ל והגענו לאמנים מיוחדים בפוזיטנו שבאיטליה, בקולומביה, בהולנד, בהודו ועוד", מספרת גרבנאו, "ובגלל שאני באה מרקע של טקסטיל, אנחנו מייצרות חלק מהפריטים בעצמנו, לצד הייבוא".

The Table Fairy | צילום: תומר סיגמה
The Table Fairy | צילום: תומר סיגמה

"המותג נולד מאהבה מאוד גדולה לאירוח ולעיצובי שולחן. ימי הולדת וחגים היו נקודות מפתח והשראות מעולות לעיצוב שולחן מנצח", אומרת שבת, "אחרי הרבה עבודת מחקר מלאת מחשבה הקמנו את המותג ולצדו אתר מקוון שיציע כל מה שחלמנו עליו". האתר יושק בסוף השבוע הקרוב, ובינתיים ניתן לפנות אליהן באינסטגרם בשביל לקבל ייעוץ בנושא עיצוב השולחן ולרכישת מפות בשלל דוגמאות מרהיבות, מבחר פלייסמנטים רקומים, מפיות עשויות פשתן, חבקים שנשזרו מראטן, כלי קרמיקה, סכו"ם בשילוב במבוק, צלחות, כוסות, מגשי אירוח ואקססוריז נוספים החל מ-120 ש"ח לפריט. למעוניינות, הנה מחירים לדוגמה: סט של 6 פלייסמנטים ומפיות נמכר ב-625 ש"ח, ומפות שולחן נמכרות בטווח מחירים של 359-550 ש"ח בהתאם לגודל. אפשר לרכוש את המוצרים בהתאם לאירועים שונים: חגים, ימי הולדת, ארוחות שישי או סתם כי סיבה למסיבה. בהמשך צפויים להתקיים אירועי פופ אפ לטובת מי שמעוניינת לראות את הפריטים מקרוב.

>> דירה תל אביבית עברה מהפך ורוד וזה מתוק כמו שזה נשמע