אחרי העיכובים: מלון דיוויד קמפינסקי נפתח היום בתל אביב. כך הוא נראה מבפנים

מלון דיויד קמפינסקי | צילום: יח"צ
מלון דיויד קמפינסקי | צילום: יח"צ

שמיכות פוך נדירות, באטלר פרטי, בריכת אינפינטי אישית ועגלת התינוק של הנסיכים וויליאם והארי יחכו לאורחים של רשת קמפינסקי היוקרתית שנפתחה היום לאחר עיכובים. קבלו הצצה לכל מה שיחכה להם

88 שיתופים | 132 צפיות

הזמרת והאגדה סלין דיון דחתה אמנם את הופעתה בישראל אבל אם וכאשר היא תגיע, יש סיכוי גדול שהיא תתמקם אחר כבוד בסוויטת הפאר, במלון דוויד קמפינסקי שממוקם על חוף ימה של תל אביב שכבר מסתמן כמקום עליה לרגל, ואם לדייק בטיסות מחלקה ראשונה או מטוסים פרטיים לעשירים שינהרו אלינו מחו"ל.

המלון המדובר היה אמור להיפתח כבר בסוף חודש מרץ אבל בשל עיכובים בקבלת האישורים הנדרשים מהרשויות הפתיחה התעכבה, ואורחים שהזמינו מקומות לימי הפתיחה נשלחו למלונות אחרים בתל אביב. היום (שלישי) המלון נפתח לאחר שהתקבלו כל האישורים הדרושים.

נחזור אל סוויטת הפאר: מדובר בטריפלקס פנטהאוז בן שלשה מפלסים בגודל של 380 מ"ר, בסוויטה הגדולה והמפוארת ביותר שנראתה אי פעם בישראל. הסוויטה ממוקמת בקומה ה-30 של המלון (מתוך 34 קומות) הכניסה אליה היא במעלית פרטית שתשמש את דיירי הסוויטה גם בין שלושת מפלסיה. בקומה הראשונה היא כוללת בין השאר חדר שינה מאסטר (שמיכת הפוך מיוצרת מנוצות אווז אפור שחי באיסלנד ורק 1000 שמיכות כאלה מיוצרות מדי שנה) מטבח פרטי, חדר עבודה, סלון, חדר אוכל לשמונה אנשים, שני חדרי אמבטיה – אחד מהם עם סאונה יבשה, בר אלכוהול עשיר של מאקאלן (MACALLEN) עם כל טוב הוויסקי וכל השאר וגם פסנתר.

סוויטת הפאר במלון דיוויד קמפינסקי | צילום: יח"צ
סוויטת הפאר במלון דיוויד קמפינסקי | צילום: יח"צ

בקומה השנייה חדר שינה נוסף, חדר כושר פרטי, ובקומה השלישית בריכת אינפנטי באורך 8 מטרים מחוממת עם מגוון מערכות ישיבה ורביצה, כסאות שיזוף וגם מטבח חיצוני, וכל הטוב הזה, מוקף בחלונות זכוכית עם נוף פנורמי לקו הרקיע של תל אביב-יפו.  לרשות סלין ופמלייתה ולכל אחד אחר שישתכן בסוויטה יהיה באטלר צמוד שימלא את כל מאוויהם במשך 24 שעות ביממה. את הסוויטה לא ניתן להזמין בבוקינג וההזמנה  תתבצע רק אחרי פגישה אישית ואישור של מנכ"ל המלון גיא קלימן.

סוויטת הפאר במלון דיויד קמפינסקי | צילום: יח"צ
סוויטת הפאר במלון דיויד קמפינסקי | צילום: יח"צ

במלון מסרבים להגיד את המחיר ללילה בסוויטה, אבל הניחוש שלנו הוא שהמחיר נע בין 25 ל- 30 אלף ש"ח ללילה. אגב, בקמפינסקי ג'נבה או פריז, זה יעלה לכם יותר. באיסטנבול מחיר סוויטה כזאת של הרשת תעלה 36 אלף ש"ח ובגרמניה 42 אלף ש"ח ללילה. עיצוב הפנים כולו הוא של חברת  העיצוב ARA  מלונדון וכולל שנדליירים ענקיים מקריסטלים, עבודות אמנות, פסלים רבים, כדים נדירים, שטיחים מאירלנד וספרי אמנות למכביר.

סוויטת הפאר במלון דיויד קמפינסקי | צילום: סיון אסקיו
סוויטת הפאר במלון דיויד קמפינסקי | צילום: סיון אסקיו

הנה כי כן, תל אביב מצטרפת לבירות הסטייל בעולם והמלון בישראל הוא ה-80 במספר של הרשת הנחשבת שמציינת השנה 125 שנה להיווסדה. בניית המלון נמשכה 8 שנים והוא מציע 250 חדרים, 43 סוויטות מנהלים ועוד 14 סוויטות מיוחדות. המנכ"ל גיא קלימן, ניהל במהלך  שנים מלונות יוקרה בעולם ובארץ את מלון וולדורף אסטוריה. אגב הרשת עלתה ממש לאחרונה לכותרות כשילדיו של אריה דרעי, השר לשעבר שלאחרונה הורשע (שוב) בפלילים, פינקו אותו בחופשה במלון הרשת היוקרתית בסנט מוריץ.

בריכת אינפנטי בסוויטה. מלון דיוויד קמפינסקי תל אביב | צילום: תמר מצפי
בריכת אינפנטי בסוויטה. מלון דיוויד קמפינסקי תל אביב | צילום: תמר מצפי

ולמי שלא יגיע לסוויטה

כל חדרי מלון דוויד קמפינסקי בתל אביב כוללים אבזור מלא, כמקובל במלונות פאר של חמישה כוכבים הם מצוידים במסך LED חכם שניתן למזג עם הטלפון הנייד של האורח, מכונת קפה, שולחן עבודה, כספת, אמבטיה ומקלחון נפרדים. גודל החדרים נע בין 37 מ"ר לחדר רגיל, 42 מ"ר לחדר גדול יותר ו-58 מ"ר למיני סוויטה. המיטות בגודל נדיב במיוחד: 2 מטרים, המצעים מכותנה משובחת עם צפיפות של 400-600 חוט לאינץ' למביני עניין והכריות עשויות מ-100 אחוז פלומת אווזים.  

החל מהקומה ה-22 ממוקמים חדרים מרווחים יותר והשוהים בהם יהנו מגישה חופשית לטרקלין העסקים  HARIZON הנמצא בקומה 22  ומעניק שרותי צ'ק אין וצ'ק אאוט, שרותי קונסיירז' ותפריט מזון ומשקאות המוגש כל שעות היום.

מלון דיוויד קמפינסקי | צילום: סיון אסקיו
מלון דיוויד קמפינסקי | צילום: סיון אסקיו

במלון 43 סוויטות (אקזקיוטיב סוויטס) הכוללות חדר אירוע נפרד מחדר השינה, סוויטות מיוחדות עם נוף פנורמי שבחלקן מטבחון, שולחן אוכל לששה סועדים, טלויזיה 65 אינץ' שניתנת לשליטה מהסמארטפון, טלוויזיה 21 אינץ באמבטיה, חדר ארונות ומערכת שמע משוכללת.
לרשות 14 אורחי הסוויטות העליונות יעמוד טרקלין פרטי בקומה ה-34 (rooftop) שבקיץ אפשר יהיה להתענג גם על הבריכה החיצונית שלו שאורכה 15 מטרים ובצידה אזורי מנוחה ומסעדה. בלילה המקום יהפוך לבר לקהל הרחב בשם 51 CLOUD  שיהפוך, כך מקווים כאן, לחלק מסצנת הלילה של תל אביב.

מחוץ ללובי ממתינה מכונית פאר מסוג ג'נסיס העומדת לרשות אורחי הסוויטות והנהג שלו ישמש גם כבאטלר צמוד ויסיע את האורחים לכל מקום שיחפצו. לרשותם גם עגלת התינוק האייקונית: SILVER DROSS BALMORAL, שאהובה מאד על הדוכסית קייט מידלטון ובעבר גם על דיאנה, שהשתמשה בה עבור ילדיה ויליאם והארי. מחירה כ-6000 ש"ח והיא היחידה מסוגה בישראל.

העיצוב מודרני -קלאסי, על -זמני, רגוע, הצבעים השולטים הם אפור תכלת וחום, חלונות הזזה ענקיים שנמתחים מהרצפה עד התקרה מכניסים פנימה את הים והאור הטבעי והתאורה משתנה בהתאם למיקום השמש. 

אמצעי תחבורה לוהטים לאם ולתינוק. מלון דיוויד קמפינסקי | צילום: סיון אסקיו
אמצעי תחבורה לוהטים לאם ולתינוק. מלון דיוויד קמפינסקי | צילום: סיון אסקיו

השרות

אם תתקלו בעובדים באדום, מדובר בשרות "LADIES AND GENTELMAN IN RED" ומי ששהה באחד המלונות של החברה בעולם יודע שמדובר בחוד החנית של אנשי השרות בתחום המלונאות, כולם הוכשרו על ידי הרשת הבינלאומית לאורך תקופה ממושכת ועברו מבחנים מורכבים לפני שהתקבלו לתפקיד. הצוות באדום נמצא כאן כדי להגשים כל גחמה או משאלה, מתכנון אירוע ועד לשרותי בייביסיטר. 

השף

השף הראשי של המלון הוא מור כהן, לשעבר השף של הרברט סמואל הכשרה, שזכתה בפרס המסעדה הכשרה הטובה בעולם בתחרות World Luxury Restaurant Awards. ארוחת הבוקר היא עשירה במיוחד, ולהוציא את הלחמניות, כל הלחמים (כולל ללא גלוטן) והמאפים, נאפים במקום וגם העוגות. ארוחת הבוקר משובחת במיוחד והמבחר עצום. ארוחת הצהריים היא קלה, ובערב במקום הופך למסעדת דגים שמגישה גם שלל סוגי בשר איכותי בבר המרכזי. 

ארוחת הבוקר. מלון דיוויד קמפינסקי תל אביב | צילום: תמר מצפי
ארוחת הבוקר. מלון דיוויד קמפינסקי תל אביב | צילום: תמר מצפי

הספא

הספא נקרא OKOA  (ראשי תיבות של one of a kind) והוא ייחודי ויוצא דופן, משתרע על שטח של 1000 מ"ר,  ומלבד חדר הכושר המשוכלל והטיפולים הרגילים של מני-פדי ושרותי מספרה, יש כאן עיסויים ייחודיים (אין טיפולים של פחות מ-70 דקות) שמשלבים מקלות במבוק מיערות בעולם, טיפולים בארבע ידיים על גבי מיטת טיפולים שזזה כשהחדר נמצא בערפל, פילינג עם חול ים ואמבטיית זרמים. הטיפולים מתבצעים עם אוזניות מיוחדות  להתנתקות מוחלטת. 

ספא נקרא OKOA. מלון דיוויד קמפינסקי | צילום: סיון אסקיו
ספא נקרא OKOA. מלון דיוויד קמפינסקי | צילום: סיון אסקיו

מדד הפרטים הקטנים

המלון נגיש, כשר, ו-ויגן פרנדלי. עשרות סידורי הפרחים הנדירים, כולם טבעיים ומתחלפים מדי יום (באחריות הפרחן הישראלי המצליח פיורי), כל מוצרי הטואלטיקה הם של מולטון בראון מאנגליה, המוצרים שנמצאים קבוע בארמון בקינגהאם וחביבים על המלכה. בקומת הלובי יש בר מרכזי וחדר סיגרים הכולל סדרות מוגבלות של סיגרים נדירים. יש במקום שני אולמי כנסים ואירועים מ-300 איש.

מלון דיוויד קמפינסקי תל אביב | צילום: אתר המלון
מלון דיוויד קמפינסקי תל אביב | צילום: אתר המלון

מחירים

לילה לזוג בחדר רגיל יעלה מ-1900 ש"ח כולל ארוחת בוקר, חדר גראנד דה לוקס מ-2400 ש"ח ללילה, וחדר דה לוקס עם נוף פנורמי לים מ- 2500 ש"ח. החדרים מקומה 22 יעלו מ-2900 ש"ח ללילה. סוויטה של 76 מ"ר בקומות ה-24 ו-25 החל מ-10,500 ש"ח ללילה, סוויטה של 112 מ"ר בקומות 26-29 החל מ-18 אלף ש"ח. אל תנסו להזמין חדרים לפסח. המלון אמנם בהרצה אבל הכול כבר מוזמן, ובמילים אחרות: תזמינו לחגים.
>> לפרטים נוספים והזמנת מקום במלון דיוויד קמפינסקי

מלון דיוויד קמפינסקי | צילום: סיון אסקיו
מלון דיוויד קמפינסקי | צילום: סיון אסקיו
מלון דיויד קמפינסקי | צילום: יח"צ
מלון דיויד קמפינסקי | צילום: יח"צ