את מי לירן דנינו נישק בוולנטיין? תופתעו לגלות את התשובה

לירן דנינו לקסטרו | צילום: רפי דלויה
לירן דנינו לקסטרו | צילום: רפי דלויה

חלפה שנה בדיוק מאז הפרידה של לירן דנינו וטיילור מלכוב, ומאז הוא נחשב לאחד הרווקים הלוהטים והנחשקים בארץ. אז את מי הוא נישק בכזה פרץ של אהבה אתמול בוולנטיין?

88 שיתופים | 132 צפיות

אתמול (רביעי) ציינו ברחבי העולם את יום האהבה הבינלאומי, הלא הוא הוולנטיין, והופתענו לגלות את מי הזמר לירן דנינו בחר לנשק מכל הלב.

>> לירן דנינו: "אני מאוד רוצה זוגיות. אהבה וילדים זה החיים האמיתיים"

שנה בדיוק עברה מאז הזמר והדוגמנית טיילור מלכוב נפרדו, וזאת לאחר שנתיים וחצי של זוגיות פוטוגנית. אתמול מצא לו דנינו פרטנרים אחרים לחלוק איתם קצת אהבה, ואתן קוראות נכון – פרטנרים ברבים – כי מדובר כמובן בשני הכלבים המתוקים שלו, עמם הצטלם דנינו מכורבל במיטה.

בסרטון מתוק שהעלה לסטורי בחשבון האינסטגרם שלו נראה מחובק עם שני כלביו, לונה ואוליבר (האחרון הוא הכלב שגידל עוד יחד עם האקסית מלכוב, ולאחר הפרידה נשאר אצלו). "ולנטיין דיי שמח חמודים שלי", אמר לכלבים המתוקים שלו, והמיס לנו את הלב.

>> יעל בר זוהר משתפת תמונה לוהטת מהעבר עם יהודה לוי

לירן דנינו | צילום: אינסטגרם lirandanino@
לירן דנינו | צילום: אינסטגרם lirandanino@

אבל הזמר לא נשאר לנוח במיטה הרבה זמן, שכן את שאר הערב כפי שהוא תיעד בסטורי, בילה באולפן ההקלטות. האם אנחנו הולכות לקבל מוזיקה חדשה לאחר יום האהבה הזה? מקוות לגלות בקרוב.

>> איזה טיימינג! לירן כוהנר וגיא גיאור מצפים לילד שלישי

בריאיון שערכנו עם דנינו במאי 2023, שאלנו אותו על זוגיות וזו התשובה שקיבלנו: "אני מאוד רוצה זוגיות, אני באופי שלי בן אדם זוגי. חייתי ככה בשנתיים וחצי האחרונות. אני מאמין באהבה וזוגיות ובמשפחה וילדים, כל אלה הם בשבילי החיים האמיתיים".

לירן דנינו | צילום: אינסטגרם lirandanino@
לירן דנינו | צילום: אינסטגרם lirandanino@

>> עינב כפיר מ"חתונה ממבט ראשון" חושפת באומץ את הבעיה הבריאותית ממנה היא סובלת

כשנשאל האם כדי למצוא אהבה הוא ישקול אפילו ללכת לתוכנית ריאליטי, השיב שפחות: "לא נראה לי. אני לא מאמין בלמצוא אהבה בטלוויזיה. אולי רק בתוכנית 'קח אותי לירן'. זה נאמר בצחוק, כי גם זה לא מתאים לי". עד שתגיע האחת שלך, אנחנו שמחות שיש לך את מי לחבק ולנשק בלילה. אין על אהבה בין אדם לכלבלבו.