בהשראת אבא ג'וני: לילי רוז דפ היא הילדה הכי רעה בהוליווד

לילי רוז דפ | צילום: Gettyimages
לילי רוז דפ | צילום: Gettyimages

לילי רוז דפ נכנסת לנעליו של אבא ג'וני עם תפקיד שיזניק לה את הקריירה ויסמן אותה כילדה הכי רעה בהוליווד, בסדרה חדשה ונועזת, שכבר הספיקה להרוויח את התיאור "גרסת הפורנו של אופוריה"

88 שיתופים | 132 צפיות

כשלאבא שלך קוראים ג'וני דפ ולאימא שלך קוראים ונסה פאראדי, הסיכוי שבגיל 23 תנהלי חיים נורמטיביים כמו שאר בנות גילך כמעט שואף לאפס. ואכן, לילי רוז דפ כבר הספיקה לשחק בסרט אימה, להצטלם לסדרות, קליפים, סרטים ושערי מגזינים, להיבחר ב-2015 לשגרירת המותג שאנל, להחלים מאנורקסיה ולהצהיר על נטיות מיניות גמישות במיוחד.

>> סורי קרוז בת 17, איך היא נראית היום?

השבוע, במסגרת פסטיבל CANNESERIES היוקרתי בקאן, ממש היכן שדר זוזובסקי קטפה את פרס השחקנית הטובה ביותר על תפקידה ב"קורדרוי" של HOT, עלה שמה של לילי רוז שוב לכותרות. הפעם זה לא קשור למשפט המתוקשר של ג'וני דפ וגרושתו אמבר הרד, אלא לסדרה החדשה והמסקרנת של ענקית התוכן האיכותי HBO.

רוז דפ לוהקה לתפקיד הראשי בסדרה "The Idol", ודומה שאין מתאימה ממנה לתפקיד ג'וסלין, זמרת פופ העושה את צעדיה הראשונים בתעשייה המגלגלת מילארדים של דולרים מדי שנה והנשלטת, רובה ככולה, על ידי גברים. וסמים. במסגרת ניסיונותיה להשתלב בסצנה ולקדם את הקריירה המוזיקלית שלה, ג'וסלין מתאהבת נואשות ונסחפת למערכת יחסים הרסנית עם איש חיי לילה בעל עבר מפוקפק והווה מפוקפק לא פחות, המכור לכל דבר שאפשר לשתות, להסניף או לזיין. לתפקיד לוהק הראפר הקנדי הלוהט The Weekend. אם לשפוט על פי הטריילרים, פעילות מי טו כבר טוענות את המקלדת.

הסדרה אמנם צפויה לעלות רק בתחילת יוני, אבל היא כבר עושה לא מעט רעש, ואפשר להבין למה. את "The Idol", ביים יוצר "אופוריה" סם לוינסון, ובמגזין רולינג סטון תיארו אותה כ"גרסת הפורנו של אופוריה" ודיווחו על "אווירה של ירידה מהפסים" כבר על סט הצילומים. HBO מכחישים מכל וכל את ההאשמות, ומעדיפים לנסח זאת כ"סיפור האהבה הסליזי ביותר בהוליווד". מסקרן? מרתיח? גם וגם? בקרוב תוכלו להחליט בעצמכן. בינתיים, אנחנו נסניף לנו קצת מהסטייל המסחרר של לילי רוז דפ.

לילי רוז דפ לובשת שאנל במט גאלה 2021 | צילום: Gettyimages
לילי רוז דפ לובשת שאנל במט גאלה 2021 | צילום: Gettyimages