בבכי מר וקול רועד: לוסי אהריש נשברה בשידור, ואנחנו יחד איתה

לוסי אהריש | צילום: אינסטגרם lucyaharish@
לוסי אהריש | צילום: אינסטגרם lucyaharish@

לוסי אהריש התבקשה על ידי אימה של התצפיתנית החטופה נועה מרציאנו ז"ל, להקריא קטע מהיומן האישי שכתבה. הלב שלה לא עמד בזה, וגם שלנו

88 שיתופים | 132 צפיות

לוסי אהריש המדהימה עושה ימים כלילות מאז שבת הארורה של השבעה באוקטובר – בין אם במסגרת ההסברה שהיא עושה ברשתות החברתיות, בין אם במסגרת תפקידה כעיתונאית ומגישת חדשות ברשת 13 ובין אם זה בכל אפיק שדרכו היא מנסה לסייע לנפגעות ונפגעי האסון הנורא שפקד את ישראל. בתוך כל המועקה הזו, היה רגע ששבר אותה – ולא יכולנו שלא להתפרק מול המסך ביחד איתה.

>> הווידוי הכואב של אלמוג בוקר: "אני מרגיש אשם"

במהלך הגשת תוכניתה בערוץ 13 אמש (שלישי), נפרדה אהריש מהחיילת נועה מרציאנו בת ה-19, תצפיתנית ממוצב נחל עוז, אשר נחטפה לעזה ואיננה עוד בין החיים. "הייתה לי את הזכות להכיר את עדי מרציאנו, אימא של נועה. עדי ביקשה ממני להקריא קטעים מתוך יומן שנועה כתבה", אמרה אהריש בכאב והקריאה קטע נבחר מתוך יומנה. לאחר מכן אמרה בשידור: "רצינו למסור פה למשפחת מרציאנו שאנחנו משתתפים בצערכם. היה לכם חשוב שנגיד כמה נועה הייתה אהובה, וכמה נועה הייתה ילדה מדהימה, ואנחנו מאוד מאוד מצטערים שזה היה הסוף".

לוסי אהריש מתפרקת בשידור חי: רב”ט נועה מרציאנו, תצפיתנית בבסיס נחל עוז, נחטפה לרצועת עזה ב-7 באוקטובר ע”י חמאס. היום הודיע דובר צה”ל על מותה. אמה של נועה, עדי ביקשה מלוסי אהריש להקריא קטעים מתוך יומן שנועה כתבה ????

Posted by ‎ערוץ 13‎ on Tuesday, November 14, 2023

"רק אתמול כשעוד הייתה תקווה", המשיכה אהריש בנימה אישית, בליווי עיניים דומעות וקול רועד, "ואימא של נועה ואני, צילמנו סרטון למען השבתה של נועה הביתה".

>> אוהבות אותך, ברמן: השדרן האהוב פרץ בבכי שידור

בסרטון שצילמו השתיים, הן קוראות יחד, בעברית וערבית, לשובה של נועה הביתה משבי חמאס בעזה. באותו הזמן האמינה משפחתה של נועה כי היא בחיים, לאחר שחמאס הפיץ סרטון שלה מהשבי, בו היא נראית בריאה ושלמה. בתום הסרטון, חזרה אהריש לשידור החי ואמרה בבכי: "אני מצטערת שלא יכולנו לעזור יותר… אני לא מוצאת את המילים".

גודל הכאב והחור שנפער בלב ובנפש הוא בלתי נתפס. גם אנחנו כאן מתקשות למצוא את המילים. יהי זכרך ברוך, נועה, ונוחי על משכבך בשלום. משתתפות בצער משפחתך מעומק הלב.