היא הפנטזיה שלי כבר שנים ולא משנה כמה אנסה – זה לא יקרה לעולם

הנה היא קוראת לי חתיך ומשחררת ליטוף קל, היא בקטע שלי. אני בדרך להגשים את החלום ולכבוש את מלכת חיי הלילה. האמנם?

88 שיתופים | 132 צפיות

אופק מוציאה לי צ'ייסר על חשבון הבית, נראה לי שהיא בקטע שלי. בעצם למה החוסר ביטחון, היא בטוח בקטע שלי. "עוז, רוצה עוד משהו יא חתיך?" היא שמה את המגבת על הכתף, מפזרת את השיער ומחייכת אלי כאילו אני הנכד של אראלה ממפעל הפיס. "תביאי עוד 5 צ'ייסרים של ג'וני ווקר" אני מכריז כאילו אני ועד הבית של מגדלי יו.

>>ההונאה הגדולה: כשאתם יוצאים רק שבועיים ויש לה יום הולדת

היא מפסיקה את כל העיסוקים שלה ומטפלת רק בהזמנה שלי. תוך חצי דקה כל החמישה צ'ייסרים כבר לידי, אשכרה היא מעריצה שלי. סוף סוף גם אני הולך להגשים את החלום של כל הגברים בגלקסיה הזאת: להיות עם הברמנית. לא משנה איך הברמנית נראית, מאחורי הבר היא תמיד תהיה הבחורה הכי מעניינת ונחשקת בחדר. היא נותנת הרגשה שיש לה קבוצת וואטסאפ עם אושרי כהן, יהודה לוי, אנחל בונני ועדן פינס. היא מוציאה מהכיס לובלו ושמה על השפתיים, בטח זה כי אני פה. בחיים לא פגשתי מישהי שרוצה אותי ככה. היא חוזרת אלי מהר "יפה שלי, עוד ג'וני ווקר?" "ברור" אני עונה לה.

מה בקבוק? זה יקר רצח. אני שותה מהבקבוק. בבאסה. מה אני מגזים, כמה רחוק אלך עם החשבון בנק שלי בשביל יחס מבחורה?

 

"אולי תרצה בקבוק?" וואי, מה בקבוק? זה יקר רצח. הלו אופק, אני סטודנט, אין לי כסף לדברים האלה. "ברור, תביאי עכשיו", איזה פרצוף יש לי להגיד לה לא כשאני מרכז העולם שלה? אני שותה מהבקבוק. בבאסה. מה אני מגזים, כמה רחוק אני אלך עם החשבון בנק שלי בשביל לקבל יחס מבחורה?

היא חוזרת אלי "הכל בסדר איתך נסיך?" ותוך כדי היא משחררת לי ליטוף קל על האצבעות כאילו אני גור לברדור. חד משמעית הקניה הכי חכמה שלי בחיים. זהו, עוד דקה הפנטזיה הולכת להתגשם. אני אציין את ההישג הזה בקורות חיים ואשלח אותם לגוגל ומייקרוסופט. "מה המספר שלך?" אני אומר בביטחון של ממ"ד ותוך כדי מוציא את הפלאפון מהכיס בשביל שהיא תקליד אותו. היא זזה באי נוחות. ברור, היפה שלי רק עם גופיה וקר פה רצח.

"יש לי חבר" היא אומרת בזמן שהמסך בפלאפון שלי נכבה. היא הולכת מהאזור שלי לאזור אחר וצועקת "יא חתיך" לגבר אחר, ואני מוריד עוד צ'ייסר של וויסקי בשביל להתחבא

 

היא אוספת את השיער שלה ועושה קוקו של מורה מחליפה, אולי היא חושבת שזה הקטע שלי בבחורות. "אני תפוסה…" היא אומרת לי כשאני עדיין עם הפלאפון ביד. לא מובן לי למה היא משתפת אותי שהיה לה אתמול אימון פילאטיס אינטנסיבי. "מה זאת אומרת תפוסה?" אני שואל עם מודעות של דובי גל בשבוע האופנה. "יש לי חבר" היא אומרת בזמן שהמסך בפלאפון שלי נכבה. היא הולכת מהאזור שלי לאזור אחר וצועקת "יא חתיך" לגבר אחר ואני מוריד עוד צ'ייסר של וויסקי בשביל להתחבא. 

הונאת פונזי עברתי פה, אני צריך לפתוח קבוצת וואטסאפ עם רפי גינת וחיים אתגר ואז להוסיף אותה שיחשפו אותה. הרבה זמן לא השלו אותי ככה, היא מודעת לפנטזיה הזאת שלי. להיות עם הברמנית. היא ניצלה את זה בסך הכל בשביל להגדיל את הממוצע השעתי שלה. מכל הכסף שהוצאתי פה, היא כבר יכולה להחליף את המקל של ג'וני ווקר בנעלי גוצ'י. אני שונא אותה.

הגרסה הנשית לג'וני ווקר | צילום: gettyimages
הגרסה הנשית לג'וני ווקר | צילום: gettyimages

היא חוזרת אל האזור שלי. מה יש לה לעשות פה אחרי שנחשפה? שתזהר, אני עכשיו מתקשר לרפי. היא מתקדמת אלי במהירות, היא משחררת שוב חיוך, בדיוק את אותו החיוך של תחילת הערב שהיא אמרה לי "יא חתיך". חמודה. בטח סתם הסתלבטה עלי מקודם שיש לה חבר. אני מסדר את הפוני שיראה כמו פרסומת לג'יימס בונד. "לא כולל שירות". היא אומרת ומגישה לי את החשבון.

לכל הטורים של עוז פרץ