המלצת צפייה: להרוג את איב בפעם האחרונה בהחלט

להרוג את איב עונה 4 | באדיבות HOT
להרוג את איב עונה 4 | באדיבות HOT

העונה הרביעית של "להרוג את איב" סוף סוף נוחתת אצלנו. מומלץ להגיש עם מזון מנחם ולהנות מכל רגע כי תכף זה נגמר

88 שיתופים | 132 צפיות

אנחנו כבר לא יכולות לחכות לצאת מהמשרד ולחזור הביתה, כי היום עולה מבית BBC אמריקה העונה הרביעית והאחרונה (לצערנו) של להרוג את איב (Killing Eve) הסדרה האהובה המבוססת על סדרת הנובלות של לוק ג'נינגס, שנוצרה והופקה על ידי פיבי וולר-ברידג' ("פליבג", "Crashing" הבריטית), שגם שימשה ככותבת הראשית בעונה הראשונה.

>> ליידי ויסלדאון יודעת? טריילר חדש לעונה השנייה של "ברידג'רטון"

אז על העונה החדשה אחראית השואוראנרית לורה ניל ("יומן השומן"), ואנחנו נזכה לראות שוב את הנשים המובילות על המסך: זוכת גלובוס הזהב והסאג, סנדרה או ("האנטומיה של גריי"), וזוכת האמי והבאפט"א ג'ודי קומר ("יומן השומן", "שלוש עשרה", "דוקטור פוסטר"). אגב, כל אחת מהן הייתה מועמדת על תפקידה בסדרה לפרסי ה"אמי", "גלובוס הזהב", ה"באפט"א," וה"סאג", מתוכם גרפו במשותף ארבעה פרסים.

להרוג את איב 4 | באדיבות HOT
להרוג את איב 4 | באדיבות HOT

אנחנו מניחות שרובכן מכירות את הסדרה, אבל אי אפשר שלא להמליץ – בייחוד כשאנחנו זוכות לציין כל כך הרבה שמות של נשים ביצירה אחת. אבל למי שהספיקה לשכוח, נזכיר בקצרה שאת רוב העלילה אפשר לסכם במשפט הבא: איב (סנדרה או) יוצאת בעקבות רוצחת שכירה פסיכופתית – וילאנל ( ג'ודי קומר), והשתיים נקלעות לעימות שהפך ליחסי אהבה-שנאה לאורך העונות. העונה השלישית הסתיימה במפגש של השתיים על הגשר – ובנקודה זו ממש נפתחת העונה הרביעית. אז מה מחכה לנו? איב מחפשת נקמה, וילאנל דווקא תנסה להוכיח שהיא לא מפלצת.

מלבד הכוכבות הראשיות, ודמותה הותיקה של קרולין (פיונה שו, זוכת הבאפט"א, סדרת "הארי פוטר"), יצטרפו העונה גם רוברט גילברט ("סינבד") ואנג'נה ואסאן ("We Are Lady Parts") כדמויות קבועות, ומארי-סופי פרדן ("הפראים") כדמות חוזרת. עוד ישוב לככב העונה זוכה הבאפט"א קים בודניה ("הגשר") בתור המפעיל של וילאנל.

ימי שני ב-23:00 ב-HOT HBO, ב-HOT VOD וב-NEXT TV.