סוף עונת המלפפונים: עכשיו אפשר להזמין ויברטור בוולט

צעצועי מין | צילום: shutterstock
צעצועי מין | צילום: shutterstock

זהו, זה רשמי. מעכשיו לא צריך יותר לצאת מהבית. לראשונה בישראל מציעה Wolt אביזרי מין במשלוח מיידי לבית, כך שאם בא לכן להשתעשע בדחיפות - תוך חצי שעה יגיע שליח עם מתנה לעצמכן

88 שיתופים | 132 צפיות

אפליקציית המשלוחים וולט מתפשטת לאזורים חדשים, והחל מהשבוע תוכלו להזמין דרכה גם מגוון אביזרי מין דוגמת ויברטורים, דילדואים, משחקים לבני/בנות זוג וכל מה שראשכם הקינקי יכול לבקש. וגם חומרי סיכה ואמצעי מניעה והיגיינה, אבל יותר מעניין אותנו הויברטורים.

שליח וולט | צילום: shutterstock
שליח וולט | צילום: shutterstock

זה לא הגיע משום מקום: על פי וולט, הכניסה לתחום הסליזי התבצעה בעקבות דרישה מהלקוחות, בין היתר בחיפוש אביזרי מין באפליקציה (ואנחנו מקווים שלא הטרדתם את השירות לקוחות עם הבקשה הזו). צמד חנויות אביזרי המין שהצטרפו הן- "סקס סטייל" ו-"אהבה ותשוקה"  בתל אביב (כי איך אפשר שם אחר מזה?) – המציעות משלוח בין השעות 10:00 ל-23:00, למרות שלפי הפיילוט שערכו בוולט, רוב הלקוחות הזמינו בעיקר החל מ-19:00. כנראה שלא מערבבים את הקפה של אחרי הלאנץ' עם סטיספייר.

אותו הפיילוט גם סימן איזה מהמוצרים בחנות היו הפופולרים ביותר, ביניהם היו כמובן הרוקט פוקט האמין, ויברטור יניקה מהסוג הטרנדי, שמן להעצמת אורגזמה נשית, משחק קלפים זוגי וגם, למרבה הפתעתנו, ביצת אוננות לגבר. ואם אתן רוצות לההתעמק בסוגי הוויברטורים לפני ההזמנה – הכנו לכן בדיוק את המדריך שאתן צריכות.

אין ספק שלהזמין במשלוח זו אופציה מעולה לביישנים, כך שאם החשש הראשוני שלכן, כמו שלנו, הוא מהמבט של השליח – אז חשוב שתדעו שההזמנה דיסקרטית וללא סימנים מזהים של תוכן החבילה (אם כי השליח ידע שזו חנות סקס. הוא בכל זאת אסף את זה משם). חוץ מזה, בעזרת הפיצ'ר של "משלוח מחוץ לדלת", תוכלו גם להימנע ממפגש מביך עם השליח.

להזמנת צעצועי מין, ב"סקס סטייל" או ב"אהבה ותשוקה". הכתבה פורסמה לראשונה באתר טיים אאוט תל אביב