שימי על רטט: 7 צעצועי מין שאת פשוט חייבת לעצמך

צעצועי המין שאת חייבת לעצמך | צילום: Shutterstock
צעצועי המין שאת חייבת לעצמך | צילום: Shutterstock

זה לא משנה אם את שחקנית מקצועית או שחקנית מתחילה, אם יש לך פרטנר/ית או שאת טסה סולו - יש 7 צעצועי ואביזרי מין שאת חייבת להכיר מקרוב. הנה המדריך שיעשה לך סדר

88 שיתופים | 132 צפיות

הם נכנסו לתודעה שלנו בשנות ה-90 כששרלוט מ"סקס והעיר הגדולה" התמכרה לארנב והבריזה מכל יציאה (ובצדק), המשכנו לגלות אותם ב-"50 גוונים של אפור" (למרות שבמציאות הם לרוב בגוונים של ורוד וסגול), והיום כבר אין קבוצת פייסבוק נשית שלא עולה בה בפתיחות סוגיית אביזרי מין – כמה, למה, מה הכי מומלץ וכמובן – סיפורי אימה על הילדים ששיחקו בטעות בוויברטור כי חשבו שזה צעצוע חדש (ובכן, כן, אבל לא שלכם).

>> כל מה שרצית לשאול את המוכרת בחנות הסקס

אז בואו נעשה סדר אחת ולתמיד, הנה פריטי המאסט האב שאתן באמת חייבות לחורף הקרוב, ועם כל הכבוד למדור האופנה שלנו, הם לא כוללים צעיף או מגפיים.

רוקט פוקט | צילום: shutterstock
רוקט פוקט | צילום: shutterstock

רוקט פוקט

אלפי סוגים, חברות, צבעים, עיצובים וגדלים – רק תבחרי, כי הרוקט פוקט הוא הליטל בלאק דרס של עולם צעצועי המין – כל אחת חייבת כזה בארון. או בשידה ליד המיטה. רוקט פוקט כבר הפך לשם קוד גנרי לאביזר מין קטן ורוטט המיועד לגירוי של הדגדגן, כי היום כבר ידוע שרוב הנשים גומרות רק מגירוי חיצוני של הדגדגן (כלומר, לא מחדירה. גם לא משופינג). הרוקט פוקט מתנהג כמו חייל צהוב ומורעל ומאפשר לגרות את האיזור המשמעותי הזה, בין אם את לבד, בין אם את עם הפרטנר.ית, ובין אם את עם כמה – תחגגי. הגודל שלו מאפשר לו להיות נוח גם לשימוש תוך כדי חדירה, והוא גם לא מאיים מאוד על אלו מאיתנו שקצת חוששות לשלב צעצועים, אז הוא נפלא בתור צעצוע ראשון.

Satisfyer Pro 2 | צילום: אתר רשמי
Satisfyer Pro 2 | צילום: אתר רשמי

סטיספייר

אנחנו נשארות עדיין בגזרת הדגדגן, והפעם עם מוצר ספציפי יותר – הסטיספייר (Satisfyer). אם עדיין לא שמעת עליו, כנראה את צריכה בדיקת שמיעה. הסטיספייר פרץ לחיינו לפני מספר שנים, ואפשר להגיד שמאז הוא שולט כאן ביד חזקה וזרוע נטויה לכיוון מטה. נשים עפות על המוצר הזה, כנראה כי כשמו כן הוא – מספק. לסטיספייר יש כמה דגמים, הכוללים גם את הרטט הקלאסי, אבל גם טכנולוגיה קצת שונה לגירוי הדגדגן. זה משהו שהרבה נשים יתארו כמו ואקום או כמו יניקה, אבל מדובר בפולסים של אוויר שמגרים את הדגדגן בצורה שקצת מדמה תחושה של מין אוראלי. האמת היא שלא משנה איך תתארו את התחושה ולמה היא דומה – היא נפלאה. אין ספק שהבולט והמומלץ בין דגמי הסטיספייר הוא הפרו 2 שמגיע עם 11 דרגות רטט. אפשר להגיד שהוא הנועה קירל של אביזרי המין – צעיר, רענן, פורץ דרך ואהוב מאוד. אולי יום אחד הוא גם יזכה באירוויזיון, מי יודע.

ויברטור MAGIC WAND מחיר, 629 ש"ח, אפשר להשיג ב-fizzz.co.il
ויברטור MAGIC WAND מחיר, 629 ש"ח, אפשר להשיג ב-fizzz.co.il

מג'יק וונד

כן כן, אנחנו עדיין בדגדגן, אבל עלינו שלב! בין כל הדיבורים על גירוי לדגדגן, אני לא שוכחת את אחיותינו שזקוקות לגירוי חזק ומסיבי יותר, אלו שהרוקט פוקט מרגיש להן כמו זבובון והסטיספייר מרגיש כאילו עושים לך פווו על הפונני. כל מלכה צריכה שרביט, ובעיקר המלכות שהדגדגן שלהן זקוק לגירוי עוצמתי. ובכן, שרביט הקסמים הזה, גורם ל… קסמים. הוא ניחן ברטט חזק מאוד (בואו נגיד שאפשר לחפור איתו את הרכבת הקלה בערך), ואפשר לאחוז בו בנוחות ולהשתמש בו בקלות תוך כדי חדירה. אפשר גם להשתמש בו לפני – כמשחק מקדים, או אחרי – אם התבאסת. בקיצור, הוונד תמיד כאן בשבילך. כל עוד הטענת אותו.

ויברטור Svakom Trysta, מחיר: 445 ש"ח, להשיג ב-passionatesociety.com
ויברטור Svakom Trysta, מחיר: 445 ש"ח, להשיג ב-passionatesociety.com

ויברטור פנינים

אזהרה: בחורה אולד סקול לפניכן. ויברטור פנינים נחשב במשך שנים לרולס רויס של צעצועי המין, או לאלו שפחות בעניין של מכוניות – לתיק בירקין, סבבה? הוא מיועד לגירוי חיצוני ופנימי במקביל, ומורכב משני חלקים. האחד, פאלי בצורתו ומיועד לחדירה, וכולל פנינים המסתובבות בתוכנו בשלל מקצבים (פארטי!). השני הוא תוסף (לרוב בצורת ארנב, אבל כבר פגשתי גם דולפין) המתיישב תוך כדי החדירה על הדגדגן שלנו ורוטט.
כיום הוא נחשב קצת "פאסה" ומיושן, בעיקר בנראות שלו, אז הוא פחות שכיח בחנויות צעצועי המין כפי שהיה בעבר. אבל ישנם ויברטורים חדשים, בלוק מודרני יותר, העובדים על מנגנון זהה (למשל ה-svakom trysta שמצאתי באתר passionate society או ויברטור פנינים מודרני שמצאתי בחנות ארוס בבילו סנטר).
הסיבה שבחרתי לציין את ויברטור הפנינים היא כדי להדגיש את חשיבות התזוזה בוויברטור לגירוי כפול, אז כשאתן מחפשות ויברטור כזה – חפשו אחד שעובד על גירוי משמעותי של נקודת הג'י. כן, הנקודה הזו שגברים שלא מצאו אותה טוענים שאינה קיימת. שימו לב שישנם בשוק ויברטורים שהחלק המיועד לחדירה הוא רוטט בלבד, ולעניות דעתי הצנועה – הם קצת משעממים.

טבעת רטט | צילום: shutterstock
טבעת רטט | צילום: shutterstock

טבעת רטט

בעבר הרחוק, כשעבדתי בחנות לאביזרי מין, הרבה לפני שהייתי מטורגטת לפרסומות של חומצה היאלורונית, הרבה זוגות היו מגיעים לחנות והיו אומרים "אנחנו רוצים משחק משותף". אז קודם כל חשוב לי להגיד – צאו מנקודת הנחה שכל צעצוע, גם אם על הנייר "הוא רק לאישה", הוא תמיד משותף וזוגי. ההנאה שלך היא ההנאה של שניכם, ואם יודעים איך לשלב צעצועים בצורה מגניבה, זה תמיד מפרה את המיניות המשותפת. למשל, חשבתם פעם פשוט לשבור את הרוטינה של יאללה יאללה חדירה ופשוט לאונן אחד מול השנייה? זה סופר אינטימי וגם דרך מעולה ללמוד מה עושה טוב לצד השני. אחרי ששמנו את זה על השולחן, בואו נדבר על טבעת רטט. בגדול, זוהי הטבעת שאנחנו באמת אמורות לשאוף לה – כי מה היא טבעת יהלום שסתם מונחת על האצבע, לעומת טבעת שמתלבשת על איבר המין שלו ורוטטת גם עליו וגם על הדגדגן שלך תוך כדי החדירה? טבעת יהלום, נו באמת…. בורינג!

סטרפאון סטרפלס | צילום: מתוך אתר melroseurbanfemale.com
סטרפאון סטרפלס | צילום: מתוך אתר melroseurbanfemale.com

סטרפאון ללא סטרפאון

חשבתן שאשכח מנשים ששוכבות עם נשים? ממש לא, אתן במועדפים שלי. מכירות סבון ללא סבון? אז כזה. אם בעבר האטרקציה המרכזית הייתה רתמה המחזיקה דילדו המדמה איבר מין גברי, היום האופציות נרחבות יותר. מעבר לדילדואים צבעוניים ואפילו רטטים יותר, ישנו צעצוע שהתפתח מאוד בשנים האחרונות, שלעיתים נקרא סטרפאון סטרפלס. זהו בעצם ויברטור שבמקום להתלבש עם רתמה על "החודרת" – היא מחזיקה אותו בתוכה באמצעות חלק קצר ורוטט ובעזרת שרירי הנרתיק. אל החלק הזה מחובר החלק הפאלי הארוך יותר, המיועד כמובן אל "הנחדרת". נשמע מסובך? לא ללסביות. עדיין מעדיפות רתמה? מעולה, יש גם חידושים בתחום הזה, כמו רתמה מיוחדת הרוטטת על הדגדגן של "החודרת". בקיצור, המילה האחרונה בתחום היא לאפשר לשתי בנות הזוג להנות במקביל מהגירוי. כי למה או או, אם אפשר גם וגם?

ויברטור MOXIE של חברת we vibe | צילום: מתוך אתר peppertogether.com
ויברטור MOXIE של חברת we vibe | צילום: מתוך אתר peppertogether.com

ויברטור עם אפליקציה

זו אולי תהיה האפליקציה הכי טובה שיש לכן בפון מלבד הרמיקוב שהתמכרתי אליו לאחרונה, ואני ממליצה בחום אם יש לכן 8 שעות פנויות ביום. בשנים האחרונות, חברות הצעצועים מתפתחות עוד ועוד, ואחד החידושים הכי מגניבים בתחום הוא בדמותם של ויברטורים המופעלים על ידי אפליקציה. וכן, הם עובדים מכל מקום בעולם. זהו בהחלט אחלה פתרון ללונג דיסטנס, אבל לא רק. לחברת WE VIBE למשל יש מוצר בשם MOXIE, שהוא בעצם מיני ויברטור המצויד במגנט שמחבר אותו לתחתונים כך שיהיה "מוחזק" במקום, ובעצם יהפוך לתחתונים רוטטים. עושות כבר 1+1? כי במשוואה הזו התשובה היא – פאן פי שתיים. דמיינו שאתן שמות את זה על עצמכן, והפרטנר.ית יתחילו לשחק באפליקציה ולהפעיל רטטים כאוות נפשם. בין אם את במסיבה, פאב עם חברות, או ישיבה עם הבוס – ההנאה מובטחת. הפיטורים אולי גם.

>> 7 דרכים פשוטות לגוון את הסקס שלכם