העתיקי הדביקי: מגוון סליחות לשלוח בווטסאפ לפרטנר שלך

סליחה שסיננתי, הייתי בתקופת התאוששות מההתנתקות מ-HOT | צילום: shutterstock
סליחה שסיננתי, הייתי בתקופת התאוששות מההתנתקות מ-HOT | צילום: shutterstock

מיקבלת פרטנרים? נשבעת שהבולבול שלו הכי גדול שראית? התחמקת מדייט בעזרת המצאה מופרכת? ברור שכן, כולנו שיקרנו בדרך לזוגיות או לסקס. הנה המדריך שיעזור לך לבקש סליחה

88 שיתופים | 132 צפיות

לבקש סליחה זה משחרר, וכשאנחנו משוחררות – אנחנו גומרות יותר. וכשאנחנו גומרות יותר – יש לנו פחות קמטים (אין לי מושג אם זה נכון, אני פשוט מקווה שהעורכת תשים אותי הפעם גם במדור ביוטי), לכן הכנתי עבור כולנו את רשימת הסליחות האמיתיות שאנחנו צריכות לבקש ביום כיפור, הכוללת אפילו בונוס – גרסה לוואטסאפ. רק לעשות העתק הדבק ולהעביר למי שצריך, אם לא חסמו אתכן כבר. 

גוסטינג

אין חטא חמור מזה, גם אם זו שיחה שהתחילה כבר להתפתח וחתכת באמצע, גם אם נפגשתם לדייט אחד שפחות צלח וסיננת אחרי, וגם אם התפתח כבר קשר, החלטת שלא מתאים, אבל "שכחת" לעדכן. גוסטינג זה גוסטינג זה גוסטינג, ובקיצור עשית את הטריק הכי מסריח בספר ונעלמת כמו רוח רפאים או כפכפים שמחלקים בחתונה כשהדודות עדיין שם. אחותי, יצאת לא משהו בכלל. לרבות מאיתנו קשה להתמודד עם פגיעה באדם אחר, אבל עצם ההתחמקות פוגעת עוד יותר, וזו קארמה לא טובה, שהעונש המקראי עליה הוא המון שיחות מקבר רחל ומלא פרסומות ממומנות של שימור פוריות. 

גרסת הווטסאפ: היי נשמה, אני רוצה להתנצל שלא עניתי, שסיננתי כאילו אני נציגת שירות של הוט, שנעלמתי כאילו הייתי לחמניות במלון הכל כלול באילת. תכלס מגיע לך הטוב ביותר אז זו בטוח לא אני. שיהיה לך המון בהצלחה, ואשמח רק לתשובה אם הסליחה שלי התקבלה, טוב? לא בא לי גוסטינג, חחחח. מוקדם מדי? סליחה 🙁

תמונות שקריות

תראו, כולנו עושים את זה קצת, כן? זה לא שהתמונת פרופיל שלי בפייסבוק זו תמונה שלי מתעוררת משינה של 10 שעות ונראית כמו מחית הקישואים של דודה צילה. וזה לא שאני אצה להעלות לאינסטגרם שלי סלפי שעשיתי כדי להראות ל-BFF את החבר החדש שצמח לי על הסנטר ששמו הוא יששכר. 

אבל בחייאת, העלית תמונה שלך מלפני 3 שנים ועכשיו את נראית לגמרי אחרת? שמת תמונות שלך מפולטרת עד שכמעט אין לך אף ויש לך זימים? בתמונות את נראית כמו אביבית בר זוהר אך במציאות כמו זוהר ארגוב? כמו כל פרק של חיים אתגר, בסוף האמת תתגלה. את יודעת את זה, הצד השני יודע את זה, והמלצרית בבר שרואה את הדממה המביכה ביניכם גם יודעת את זה. תהיי כנה, והשנה  – תאהבי את מי שאת באמת. תמיד יהיה לזה ביקוש, תזכרו שכל אחת מאיתנו היא כמו מלפפונים בחומץ – תמיד יהיה איזה סוטה שיעדיף דווקא את זה. 

גרסת הווטסאפ: היי חבר, אני יודעת שנסעת עבורי עד לנווה חרחור, וגילית שאני כבר בזוגיות  – עם הפוטושופ. כן, אני מצטערת, שמתי קצת יותר מדי פילטרים, הצטלמתי מלמעלה, וחתכתי איפה שהיה צריך, חשבת שאתה מגיע לדייט עם חן אמסלם וקיבלת דודי אמסלם. אז סליחה, אבל תכלס, גם אתה שמת רק תמונות עם משקפי שמש, ואחרי שפגשתי אותך בלילה  – אני מבינה למה. מייק דרופ, ביי.

פרידנזונינג

האגדה הטרגית שמעולם לא סופרה: "היה הייתה נסיכה יפהפיה, שחיכתה שנים לנסיך חלומותיה. חיכתה חיכתה, פגשה מליון נסיכים בדרך אך כולם היו דושים לתפארת ובלי תואר אמיתי, אלא סתם כאלה שאימא שלהם קראה להם "נסיך שלי". יום אחד, סוף סוף הגיע הנסיך על הסוס הלבן. או קיה פיקנטו לבנה, לא משנה. הוא פותח לנסיכה דלתות (ולא על הפנים), הוא מחמיא ומפרגן, מתייחס אל הנסיכה בכבוד ואפילו קונה לה פרחים כדי לשמח אותה. אבל הנסיכה מחליטה שהיא לא כל כך רוצה את הנסיך, והיא קצת לא נמשכת אליו, והוא קצת זמין לה מדי, ומה מה הקטע שהוא אשכרה עונה לה כשהיא שולחת לו הודעה? מה אין לך איזו ממלכה להעמיד פנים שאתה מנהל? אז היא שלחה לו מברק מלכותי בו אמרה לו "אין אתה החבר הכי טוב שלי, ברוד'ר פרום אנוד'ר מוד'ר", וככה היא חיה בין דושים לדושים עד עצם היום הזה, בזמן שהוא תומך בה ומנגב לה את הדמעות. הסוף".

גרסת הוואטסאפ: היי חבר כמו אח, רציתי לבקש ממך סליחה,  אבל תכלס אני צריכה להתנצל בפני עצמי, שעד שהגיע אלי מישהו טוב שאני אשכרה רוצה להשאיר בחיים שלי – החלטתי לעשות לו שינמוך לידיד, במקום להתחיל להימשך לאנשים שמתנהגים אלי טוב. מה אני אעשה? ברגע שאני רואה ברמן עם בעיות מחוייבות אני מיד מריירת. אז סליחה מעצמי, וסליחה ממך שאתה הולך לשמוע עוד מלא סיפורי דייטים שלי עד שיום אחד בגיל 42 אגיד לך:  "טוב יאללה בוא הורות משותפת". 

לא עשיתי כלום

"אין מנוחה לרשעים"  – ובכן מסתבר שלרשעיות דווקא יש. כן, כן, לפעמים צריך להתנצל גם על זה שלא עשית כלום. במיטה. גברת, מילא הבן אדם מפמפם, מזיע, קופץ, זז, כמעט חוטף התקף לב, ואת שוכבת לך כמו כוכב ים, אבל לפחות תני משהו – איזה גניחה, איזה סטרפטיז לפני, איזה "ואוו זה הסקס הכי טוב שהיה לי", תרדי, תלטפי, תשרטי, תמצאי דרך לפנק גם אותו או להפתיע ברעיון חדש לגוון במיטה, בקיצור תני משהו, כי גם הצד השני רוצה להרגיש מחוזר ונחשק ושמישהו משקיע בו, אז מה אם הם בנים, יש להם גם רגשות, כך שמעתי. 

גרסת הווטסאפ: היי נשמה שלי, משוש חיי, סמל מין, הסקס הכי טוב אבר. סליחה שלפעמים אני מתנהגת במיטה כאילו יש דב ליד, יעני לא זזה ומשחקת אותה מתה. מבטיחה לתת פוש, להיות פרטנרית טובה יותר ולקרוא את כל הטורים של אלמוג שור ולשאוב משם רעיונות חדשים. יאללה היום בלילה אני למעלה. לחצי דקה, ואז תחזור. 

אל תהיי רוס, אז מה אם הייתם בהפסקה | צילום מסך מ"חברים"
אל תהיי רוס, אז מה אם הייתם בהפסקה | צילום מסך מ"חברים"

שקרים קטנים

"מה?! אני לא מאמינה?! החמוס שלך נפטר? בשריפה שכילתה את כל הדירה שלך? וחייזרים נחתו ולקחו את ההורים שלך ואת המעיל מהקולקציה החדשה של זארה שקנית זה עתה? יואו אני מיד מגיעה לתמוך בך". אם זה נשמע לך מוכר, כנראה שגם את חירטטת דייט שרצית לברוח ממנו בתלונות שווא על מקרי חירום. אם זה נשמע לך מופרך, זה לא אומר שלא שיקרת, פשוט היית, כפי הנראה, פחות יצירתית.

במהלך דייטינג, יזיזות או אפילו מערכת יחסים של ממש – יוצא לכולנו לספר שקרים קטנים. חלקם באים לטובת הפרטנר ("ואוו זה הכי גדול שראיתי") וחלקם תכלס יותר לטובתנו כי אין לנו כוח להתמודד עם ההשלכות של האמת. לברוח מדייט, להגיד שגמרת למרות שלא היית קרובה, או לחזל"ש מישהו בתואנה שאת עוברת לחו"ל, למרות שבפועל הכי קרוב שלך זה לחולון. הכוונה בפנים אולי טובה, והיא הרצון לא לפגוע, אבל השקר פוגע הרבה יותר וגם לא מכבד. בעיקר כשהוא חושב שאת בפינלנד ומוצא אותך במרכז המסחרי חולון ביום שישי קונה קישואים. 

גרסת הוואטסאפ: שלום לך, רציתי להתנצל ששיקרתי לך כשאמרתי _______ (לא לשכוח להשלים את החסר. אוי ואבוי אם הוא יגלה שעשית העתק הדבק ממגזין "את", זה צריך להרגיש אישי) בתכלס זה לא מכבד, אבל באמת לא רציתי לפגוע. אני כמו פינוקיו, האף שלי צומח כל פעם שאני משקרת לך  – כרגע הוא קצת יותר גדול מהזין שלך. שהוא אחד הגדולים שראיתי. שיט גדל לי שוב. אני מקלידה עם האף כרעג אז עולי יהיו קצט תעויות. עמך הסליחה.

מיקבול 

מי צריכה לעשות משהו שיטי אחד בלבד, כשאת יכולה לקבל 3 במחיר של אחד – גרידיות, חוסר החלטיות ושקרים! למקבל – כלומר לצאת עם כמה גברים במקביל, זה כנראה אחד הדברים שאנחנו הכי שונאות שעושים לנו. אז היי! מה ששנוא עלינו אל תעשו ליזיזנו, ציטוט ידוע מהמקרא. מעבר לעובדה שאת פוגעת בעצמך, כי את לא באמת נותנת צ'אנס אמיתי לאף אחד, אז לצד השני זה בטוח ממש מעליב, איך אמרו חכמנו? את לא שלמה והוא לא אחד מאלף. תנו לכל בחור את הצ'אנס שלו לשבור לכן את הלב / לאכזב אתכן / לתת לכן להעביר אותו לפרינדזון. זה הדבר הכי מוסרי לעשות, והאמת, גם הכי כיף. אלא אם המקבול הוא באותו לילה וכולם יודעים אחד על השני כי הם איתך במיטה

גרסת הוואטסאפ: היי שמואל, אה סליחה, מוישה, אה סליחהההה יהלי. רציתי להתנצל שהייתי גרידית ואספתי אתכם ושיחקתי בכם כאילו השנה היא 2001 ואתם קלפי פוקימון. סליחה, אתה לגמרי פיקאצ'ו ומגיע לך להיות הכוכב. אני יודעת שזה כבר לא רלוונטי אבל לגמרי הייתי בוחרת בך בסוף, אתה הכי מיוחד. (העתק הדבק לכל השלושה).