חקלאי העוטף והצפון מציעים סלי פירות וירקות טריים. לא תקנו?

המון חקלאים צריכים עוד ידיים עובדות | צילום: Shutterstock
המון חקלאים צריכים עוד ידיים עובדות | צילום: Shutterstock

עכשיו יותר מאי פעם, אנו חייבות לעזור לחקלאי העוטף והצפון שנפגעו קשות מהמלחמה. איך? כולן מוזמנות ליריד החקלאי בהרצליה, שם תוכלו לתת כתף ולרכוש סלי פירות ויקרות טריים תוצרת כחול-לבן

88 שיתופים | 132 צפיות

אין כמו פירות וירקות טעימים וטריים ישר מהחקלאי, ובתקופה הזו, כשכל כך הרבה חקלאים וחקלאיות ישראלים מעוטף עזה והצפון נפגעו – חשוב יותר מתמיד לתמוך בעסקים המקומיים ובחקלאות הישראלית.

>> קצת חיוך במלחמה הזו: הצגות חינמיות למשפחות שפונו מבתיהן

אם ברצונכן לקנות סחורה ישראלית טרייה וכך גם לעזור לחקלאי הדרום ועוטף עזה, פרויקט "כתף לעוטף" מציע את כל זה, והפעם גם מארח את מיטב התוצרת החקלאית מצפון הארץ. היריד התקיים גם בשבועות קודמים, וממשיך גם השבוע: החל מהיום (חמישי) ועד מחר (שישי), מהשעה 9:30 בקניון שבעת הכוכבים בהרצליה.

במסגרת היריד נמכרים סלי פירות וירקות הכוללים מגוון רחב של ירקות ופירות כמו מלפפונים, עגבניות, תפוזים, קלמנטינות, רימונים, שמיר, כוסברה, פטרוזיליה תפוחי אדמה, אבוקדו, פלפל אדום, פלפל כתום ועוד – במחיר של 100 ש"ח לסל שלם, שכולו כמובן תוצרת ישראלית.

סל לשבת תוצרת העוטף והצפון | צילום: יח"צ
סל לשבת תוצרת העוטף והצפון | צילום: יח"צ

>> החנות שמזמינה את המפונות לשופינג בלי להוציא שקל מהארנק

במקביל יתקיים בקניון שבעת הכוכבים יריד WEEKEND MARKET, עם מגוון דוכני אוכל מהמטבח הבינלאומי והמקומי. בין הדוכנים תוכלו למצוא אוכל דרוזי מדליית אל-כרמל, אוכל ירושלמי ביתי, בורקס עבודת יד, קיורטוש הונגרי, מאפים גאורגיים, ועוד.