הרימי לחיי עצמך: כל הסיבות לצאת לבד לבר

כל הסיבות לצאת לבד לבר | תמונה: shutterstock
כל הסיבות לצאת לבד לבר | תמונה: shutterstock

להגיע וללכת מתי שמתחשק ונוח לך, לנקות את הראש מהיום שעבר וגם מסיפורים של אחרים ולהכיר אנשים מחוץ לאפליקציות: כך תחגגי את עצמך ביום האהבה ובכל יום אחר. 7 סיבות לצאת לבר לבד

88 שיתופים | 132 צפיות

בלונים אדומים, ורדים ודובונים חמדמדים עם הכיתוב "איי לאב יו". יאפ, אווירת הוולנטיינ'ס דיי מתקיפה אותנו מכל פינה וגלילת פיד. שוב נדמה שחג האהבה הלועזי, הוא רק עוד יום בו הרווקות סביבי מרגישות צורך לשאול את עצמן מה לא בסדר בהן אם הן עדיין לבד. אני כאן להזכיר שאין שום דבר לא בסדר, לאן יש למהר? וגם אם יש רגעים בהם חיבוק גברי או מחווה רומנטית הם מה שאנחנו כמהות לו, לאהבה עצמית אין תחליף. לא רק שלבלות זמן במחיצת עצמך יכול להיות הזמן הכי מהנה והכי פחות בודד שיש, אלא שהוא גם זה שיחדד עבורך מי את, מה את שווה ומה באמת חשוב לך בגבר (או באישה) לכשתחליטי לצרף אלייך פרטנר.

>> לטוס לבד בפעם הראשונה: את ממש לא חייבת מישהו שיחזיק לך את היד כדי ליהנות מהיופי

נכון שזמן איכות אישי-עצמי יכול להיות צפייה בקומדיה רומנטית, המוגשת על מצע גלידה בכמה טעמים עם חבילת טישו בצד, בתוספת בכי מתפרץ ברידג'ט ג'ונס וייב, אבל יש אופציה נוספת: הוא לגמרי יכול להיות גם בילוי בחוץ. לבדך. כן, לבד, בלי שאר החברות הרווקות. לפני שאת מעקמת את הפרצוף, וכדי להוכיח את הטיעון הזה אספתי עבורך את כל הסיבות שישכנעו אותך שהגיע הזמן לשבת על הבר לגמרי לבד.

חופשי זה לגמרי לבד

את בטח מכירה את זה שאת כבר מוכנה ולבושה, אבל אז החברה מתעכבת. או שאולי בכלל קבעתן לצאת בשישי, אחרי הארוחה המשפחתית שלה, רק שממש לא לקחת בחשבון שזה אומר שהיא רק תצא מעיר הולדתה ב-23:45. ומה אם יש לך חשק לצאת ולחגוג בדיוק כשכולן עייפות נורא מיום עבודה? או שמזג האוויר הכניע את החבורה והן דוחות את התוכניות? הנה החידוש – אם בא לך לצאת את פשוט יכולה לצאת. והבונוס: את גם תוכלי ללכת מתי שבא לך. בלי להישאר בכוח כי חברה שלך ראתה מישהו חתיך, ובלי שיקפלו אותך כי "די כבר מאוחר, אני קמה מוקדם מחר".

לנקות את הראש

לא משנה כמה את אוהבת את החברות או את הידידים שלך, תודי שלא תמיד יש לך חשק להקשיב למונולוגים. אחרי יום ארוך, בקושי יש לך חשק לספר מה עבר עלייך, אז לשמוע על מה ההיא עברה עם הבוס או למה הוא רב עם אח שלו זה קצת יותר מידי. צאי, תהני מהדרינק, תהני מהמוזיקה, ובעיקר – תהני מהשקט המנטלי. הפעם לא תצטרכי להנהנן בנחמדות.

בוסט לביטחון העצמי

ברגע שאת עושה את זה פעם אחת ורואה שלא קרה כלום, אלא שאפילו ממש נהנית – את מרגישה כאילו קיבלת כוחות על. קצת כמו לשים גלימה של סופר וומן. לשבור טאבו, לנפץ אמונת יסוד ולעשות משהו חדש בפעם הראשונה – אלו יביאו לך הרבה אנרגיה רעננה. וזה גם עוד צעד בדרך ללהיות האישה העצמאית שהאושר שלה לא תלוי באף אחד אחר מלבד עצמה.

להכיר אנשים חדשים

ככל שאנחנו מתבגרות, יותר קשה להכיר אנשים חדשים. במילא העבודה לוקחת את רוב שעות היום, אם את מתאמנת בחדר כושר או לומדת בקורס, גם שם את רואה את אותם הפרצופים, ואת שאר הזמן שנשאר לך, את מנסה לחלק בין אלו שכבר נמצאים בחייך. אם תגיעי למקום לבד ותשבי על הבר, תכירי פרצופים חדשים. הברמן, המלצר, אנשים מהשכונה ואלו היושבים ויושבות לבד על הבר (כן כן. הבר זה לגמרי התרגיל. לא תאמיני כמה כאלה שכבר רגילים לצאת לבד תפגשי בקרבת המשקאות). הקטע הנפלא, הוא שתזכי לתקשורת בלתי מחייבת: כלומר הם אולי יהיו חברי הבר שלך, אבל אין ממך שום ציפייה לבדוק לשלומם, לזכור את יום ההולדת שלהם או לאחל להם סופשבוע מוצלח.

כל הסיבות לצאת לבד לבר | תמונה: shutterstock
כל הסיבות לצאת לבד לבר | תמונה: shutterstock

"אף פעם לא מתחילים איתי"

זה נכון שהיום בעידן האפליקציות, גברים כמעט כבר לא מתחילים במרחב הציבורי. אבל אם תדברי עם כמה מהידידים שלך, או תעשי סקר שוק, תביני שאחת הסיבות האפשריות הן שאת פשוט לא נגישה. וכן אם את יושבת בשולחן עם כמה בנות, אתן נראות יחד כמו הוועדה השופטת, ככה שגברים ביישנים, יהססו לגשת, וגם אם מישהו לא מתבייש – מה הוא אמור לעשות, לגנוב אותך מהחברות שלך? קחי בחשבון שאם את יושבת לך בנחת ומפטפטת לעיתים עם הברמן, את מגדילה משמעותית את הסיכוי שיפנו אלייך.

אין לי אומץ

ולמען הסר ספק, הסעיף הקודם ממש לא אומר שאת לא יכולה להתחיל עם מי שמוצא חן בעיניך בעצמך. להפך, זה אפילו עוד יותר מגניב לבחור בעצמך את מי בא לך להכיר. אם כבר הצלחתי לשכנע אותך להתלבש, להתבשם ולבדוק את הבר השכונתי הקרוב – תוסיפי לעצמך עוד דר מייסלף קטן. אם יהיה בחור שימצא חן בעיניך, תעשי מהלך. זה יכול להיות מבט, משפט, או סתם הנפת "לחיים" עם כוס היין. ואם את אומרת לעצמך: "מה פתאום, ואם הוא לא ירצה"? – אז קודם כל אם לא תנסי לא תדעי, ודבר שני -אז? אין לך מה להפסיד. יצאת בלעדיו מהבית, מקסימום גם תחזרי בלעדיו.

הופה את כבר לא לבד

אחרי שתנפצי את הבועה הזו ותתרגלי לרעיון, בפעם הבאה שיתחשק לך לשתות כוס יין, את כבר לא תהיי לבד. בייחוד אם תגיעי לאותו המקום וכבר תגידי שלום לצוות שכנראה יזכור את שמך ומה את שותה, האנשים שעל הבר יהפכו לפנים חמות ומוכרות, המקום עצמו כבר לא יהיה זר, ואת – את כבר לא תהיי אותו דבר.