ירדן הראל זועמת על העוקבים: "אולי די?! צאו לי מהצלחת"

ירדן הראל | צילום: אינסטגרם yardenha@
ירדן הראל | צילום: אינסטגרם yardenha@

"בדרך כלל אני לא מתייחסת אבל כבר מצאתי את עצמי פעמיים חושבת אם להעלות תוכן. וואלה זה מעצבן", ירדן הראל משתפת בתגובה העוקצנית שהרגיזה אותה ויש לה מסר חד משמעי לעוקבים שלה

88 שיתופים | 132 צפיות

ירדן הראל נהנית לחלוק את ההיילייטס של חייה עם 406 אלף עוקביה באינסטגרם, מרגעי איכות עם ילדיה המתוקים – התאומים בני השלוש (כמעט) לני וגפן, דרך תמונות רומנטיות עם הבויפרנד החדש מתן כהן ועד סיפורים והמלצות ממסעותיה ברחבי הארץ והעולם, כולל המלצות קולינריות. לרוב היא זוכה לתגובות חיוביות, מתעניינות ומפרגנות, אבל מתברר שמדי פעם יש תגובות שמפרות את שלוותה – ובצדק רב.

>> ירדן הראל בפוסט קורע לב: "תמיד אהיה אימא לשלושה"

הראל פרסמה בסטורי תגובה עוקצנית שקיבלה מאחת העוקבות שלה בעקבות פוסט המלצות שהקדישה ל-5 הבייקריז המומלצים בתל אביב. הראל לא נשארה חייבת ושיתפה בנוסף גם את התגובה שלה לאותה עוקבת. "לא הבנתי את הצחוקים… כן אני אוכלת ואוהבת מאפים מאוד", כתבה הראל בתגובה האישית, והוסיפה פנייה לכלל העוקבים שלה: "אולי די?! זאת ממש לא פעם ראשונה שכשאני מעלה משהו שקשור למאפים, מסעדות וקינוחים אני מקבלת תגובות בסגנון. בדרך כלל אני לא מתייחסת אבל כבר מצאתי את עצמי פעמיים חושבת אם להעלות תוכן. וואלה זה מעצבן".

"אז לכל המצקצקים ואלו שנכנסים לי לצלחת", המשיכה הראל, "אוכל הוא הנאה גדולה של החיים מבחינתי. אני אוהבת לאכול, ובין היתק – שוקינג! גם פחמימות וממתקים. אני משתדלת לאכול מאוזן אבל גם נהנית ממאכלים שפחות ולפעמים אני גם עולה במשקל (כמו בתקופה האחרונה שעליתי כמה קילו) ולפעמים יורדת במשקל. יש לי תנודות כי אני אנושית והכל בסדר ואחלה אבל די לזלזל וללגלג ולהוציא את החשק מהשיתוף".

ירדן הראל | צילום: אינסטגרם yardenha@
ירדן הראל | צילום: אינסטגרם yardenha@

בסטורי נוסף סיפרה הראל שחוותה עוד חיטוט לא נעים בצלחת שלה, כשנתקלה בשמה בתוכנית קולינרית בטלוויזיה. "פתאום המנחה הזכירה את השם שלי. הגברתי כי לא הבנתי איך אני קשורה ואז היא אומרת בלי להתבלבל שאני אמרתי שחברות שלי ואני מעלות אוכל לאינסטגרם ובכלל לא אוכלות אותו", שיתפה הראל, "מה?! לא האמנתי למה שאני שומעת! כתבתי לה והיא התנצלה אבל הנזק והעצבים כבר נעשו".

הראל סיימה את רצף הסטוריז בנימה מחויכת וכתבה: "אני נהנית מאוד מאוכל. רוב מוחלט של מה שתראו באינסטגרם שלי הוא מה שיאכל שנייה אחר כך, ולפעמים אצלם אקסטרה כדי שתראו מה יש למקום מסוים להציע. זהו פרקתי. תודה".

ירדן הראל | צילום: אינסטגרם yardenha@
ירדן הראל | צילום: אינסטגרם yardenha@

זה הזמן להזכיר לכולן ולכולם שמה שאנחנו אוכלות הוא לא עניינו של אף אחד, לכולנו מגיע להנות מאוכל מבלי שירדו לנו לחיים. אז יאללה, אל תאכלו לאחרים את הראש ולעצמכן את הלב, וצאו לטרוף את החיים.

>> מלכוד הפיתה: למה אתם עדיין מרגישים צורך לפרגן לנו כשאנחנו אוכלת ברחוב?