ירדן הראל עוברת שיימינג ברשת, מאיה ורטהיימר ודניאל גרינברג מתגייסות לצדה

ירדן הראל | צילום: אינסטגרם yardanha@
ירדן הראל | צילום: אינסטגרם yardanha@

אחרי שקראה לעוקבים לצאת לה מהצלחת, ירדן הראל מתמודדת שוב עם שיימינג - והפעם על סגנון ההורות שלה. מאיה ורהטיימר, דניאל גרינברג, אנה ארונוב וסלבס נוספות נחלצו להגנתה

88 שיתופים | 132 צפיות

ירדן הראל נוהגת לשתף העוקבות והעוקבים שלה בחוויות מהטיולים הרבים שהיא עושה ברחבי העולם. לרוב התגובות אוהדות ומפרגנות, אבל לאחרונה מוצאת עצמה מנחת הטלוויזיה ומשפיענית הרשת מתמודדת עם ביקורת עוקצנית ברשת.

>> ירדן הראל זועמת על העוקבים: "אולי די?! צאו לי מהצלחת"

אחרי שנכנסו לה לצלחת ועשו לה שיימינג בעקבות ההמלצות הקולינריות ששיתפה עם מעל 400 אלף עוקביה, הראל מגיבה לעוקבת אחרת שהחליטה למתוח עליה ביקורת – שהפעם מכוונת אליה כאימא. הראל, אימא לתאומים בני שנתיים וחצי, שיתפה בתגובה של אותה עוקבת שפנתה אל הפקת התוכנית "הכי בעולם" של רשת 13, במסגרתה היא מטיילת ביעדים שונים בעולם. "בפעם הבאה תקחו מישהי רווקה", כתבה אותה עוקבת, "עצוב שירדן עוזבת את הילדים הרבה, בסוף עוד תהיה להם חרדת נטישה בגללכם. אני בטוחה שיש הרבה בנות שיקפצו".

הראל התייחסה לכך בסטורי וכתבה: "התלבטתי אם להגיב אבל אין לזה מקום בשום מקום ובטח לא אצלי. ואגב, אני בטוחה שגבר לא היה מקבל את התגובה הזאת". הראל התייחסה לכך גם בפוסט וכתבה: "התחלנו לצלם עונה חדשה של 'הכי בעולם' ואנחנו הכי נהנים וגאים בעולם, אז רק תזכורת קטנה – מי שפחות נהנה מוזמן לחפש אותי באייסיקיו ולכתוב לי שם את הדעות שלו, כי ב-2023 אין להן מקום. שלכם, אימא ירדן".

ירדן הראל עונה לביקורת | צילום: אינסטגרם yardanha@
ירדן הראל עונה לביקורת | צילום: אינסטגרם yardanha@

הראל זכתה לתגובות תומכות ברשת מצד חבריה וחברותיה, ביניהן מאיה ורטהיימר שכתבה: "שילכו לנענע את הטוסיק", ודניאל גרינברג שהוסיפה: "חד משמעית! גאה בך על הדרך שלך אהובתי. בדיוק כך צריך". שופטת "רוקדים עם כוכבים" אנה ארונוב לא הצליחה להישאר אדישה אף היא, וכתבה: "די אין כוחות". אושיית הרשת נסטיה ליסנסקי כתבה: "מודל לחיקוי, השראה וסופר וומן. כל מי שיושב בחושך מוזמן להדליק את האור".