שיימיניג, דחקות וקונספירציה: הרשת מתחרפנת בעקבות התמונה של יעל שלביה ועומר אדם

יעל שלביה ועומר אדם | צילום: אינסטגרם
יעל שלביה ועומר אדם | צילום: אינסטגרם

הפאוור קאפל יעל שלביה ועומר אדם שחררו תמונה, זה הספיק לרשת לחטוף התקף לב ולרסס תגובות מצחיקות, מעליבות ומתחכמות: מם עם אמיר חצרוני, קונספירציה על סימנים כחולים ודיון על דימוי גוף

88 שיתופים | 132 צפיות

אחרי גל שמועות עקשניות, יעל שלביה ועומר אדם עשו מעשה והפכו את הזוגיות שלהם לרשמית כשפרסמו אתמול תמונה משותפת, אינטימית מאוד ולא משתמעת לשתי פנים. מאחר ומדובר בזוג ששם את ה-Power ב-Power couple, הרשת לא נשארה אדישה והתגובות נעו בין פרשנות מעמיקה לתגובות, לממים מצחיקים ועד ניסיונות פרסום די מבישים על חשבון הזוג.

בגזרת הממים המעליב על גבול המשעשע, מצאנו את ההשוואה הזו של שמעון ראיצ'יק, המכונה בפייסבוק הסטנדאפיסט עם הכינור שהשווה את האינטמיות בין שלביה הרזה והענוגה לאדם, הקצת יותר גדול ממדים לתמונה של הנסיכה ליאה וג'בה דה האט.

 

 

עוד על הקו שבין משעשע למעליב – נוי אלוש עם הבדיחה הבאה:

וכמו כל נושא שראוי למם בימים אלה, גם אמיר חצרוני נדחף לתמונה:

>> שחר סאול: "אני חושב שמאז שנולדתי המוזיקה קיימת בי"

מי שסיפקה ניתוח יותר מעמיק ואינטלנטי לאירוע היא פאולה רוזנברג, שהתייחסה לתגובות השיימיניג הרבות על שיער הגוף וגופו של עומר אדם וכתבה:
"כשאתם צוחקים על שיער הגוף של עומר אדם, אתם פוגעים בנערים ובנערות ובילדים ובילדות שיש להם שיער על הגוף, ודרך "הצחוקים" האלו הם מבינים שהם צריכים להתבייש בשערות שלהם או לשנות את המצב בכל דרך, גם אם היא פוגעת בבריאותם. אתם מלמדים אותם שהגוף שלהם לא ראוי אם הוא לא מגולח או אם הם מעזים לפשוט את החולצה בים. כשאתם צוחקים על עומר אדם שהוא "קציצה", אתם מעבירים מסר לילדים ולילדות שקוראים את הפוסטים האלו, שהם ראויים ללעג אם הם לא נולדו בתוך מבנה גוף מאוד מסוים. שזה בסדר שחברים שלהם יקראו להם בשמות גנאי, רק כי הם לא שריריים מספיק לפי המודל. (יש לכם מושג כמה נערים פוגעים בבריאות שלהם באמצעות צריכת אבקות חלבון והתמכרות לפיתוח הגוף?). האמת שבמקרה של עומר אדם, יש לו אולי כנראה משאבים להתגבר על הפגיעה או אפילו להתעלם מהדיבור הזה. אני לא בטוחה אבל משערת. אבל מה לגבי האחרים שלומדים מהתגובות האלו איך להסתיר את עצמם שלא יצחקו עליהם? אין לאף אחד זכות להביע דעה על צורת גופו של אדם אחר ללא הסכמתו, בטח שלא בצורה כזו מרושעת, מפורסם ככל שיהיה אותו אדם".
הטקסט המלא של רוזנברג, כאן:

כשאתם צוחקים על שיער הגוף של עומר אדם, אתם פוגעים בנערים ובנערות ובילדים ובילדות שיש להם שיער על הגוף, ודרך "הצחוקים"…

Posted by Paula Rosenberg on Sunday, May 15, 2022

בגזרת השיימיניג התפרסם התוכן השיווקי המחליא הזה, שכבר זכה לביקורות גדולות ברשת, ועל ידי כתב ישראל היום ערן סויסה:

אם גם את אוהבת לחבק שמנמנים ושעירים?! אנו מזמינים אותך להגיע ל"כלביית גבע" יש לנו מעל ל-180 כלבים מתוקים, שמנמנים ושעירים שרק מחכים לחיבוק ואהבה! בואי אלינו ותאמצי כלב שעיר ומתוק! ????????????????

Posted by ‎אמץ-נע אימוץ כלבים בתנועה‎ on Sunday, May 15, 2022

חובבי הקונספירציות התמקדו בסימנים כחולים (מאוד לא בולטים) על רגליה של שלביה. משהו שכל אחת מאיתנו מכירה מהתקלות אקראית בשולחן, אבל חובבי הקונספירציות לא פספסו את ההזדמנות לחומר שיחה, הפרטים כאן:

אנחנו מקוות מאוד ששלביה ואדם לא טרחו לקום מכסא השיזוף כדי לקרוא את כל התגובות המיותרות, ושהם מסתפקים בבועת האהבה שלה, בתקווה שהיא תשפיע קצת גם על השיח הרעיל ברשת.