יעל שלביה בווידוי מפתיע לגבי עומר אדם: "לא חשבתי שזה יקרה"

יעל שלביה בצילומים ל-zer4u | צילום: צילום עדן גניש
יעל שלביה בצילומים ל-zer4u | צילום: צילום עדן גניש

"עומר אדם הוא האחד", מספרת לנו יעל שלביה, וחושפת על הדרך את הסיבה שבגללה הם רבים כל יום. וגם - הסוכנויות שפיטרו אותה ומאה אלף העוקבות והעוקבים שנטשו אותה אחרי שפרצה המלחמה. ריאיון

88 שיתופים | 132 צפיות

יעל שלביה (22) ועומר אדם (30) מסתדרים נהדר, רק דבר אחד יכול להוציא אותו מדעתו וזו הסיבה לריבים שלהם – השעונים המעוררים ששלביה שמה מצלצלים מוקדם מאוד בבוקר כדי להבטיח שתקום בזמן. "אני שמה עשרה שעונים כדי להתעורר בבוקר, אני מודה שקשה לי לקום. השעון מצלצל, עומר מתעורר ונרדם שוב, אני סוגרת אותו וגם נרדמת, ואז עוד שעון מצלצל ושוב אני מכבה", היא חושפת שגרת בוקר מעוררת הזדהות, ומרגיעה: "בסוף יש לי אינסטינקטים ואני קמה בזמן".

>> יעל שלביה חמצנה את השיער והגבות – וזה היסטרי!

שלביה את אדם מתגוררים באושר ועושר ובזוגיות שוויונית לגמרי בבית מרשים במושב במרכז הארץ. לאחרונה היא עזבה את ביתם המשותף באופן זמני, מה שהוביל לשלל ספקולציות ותהיות האם יש צרות בגן עדן, עד שהתברר שהסיבה למעבר היא השיפוץ. הבית רוהט לאחרונה מחדש, שלביה עיצבה אותו בטוב טעמה ורכשה ריהוט מודרני, רגוע ובהיר.

"חשוב לי להיראות הכי טוב שאני יכולה, כי צילומים וקמפיינים זו העבודה שלי – אבל אני מודעת לכך שיופי זה דבר זמני ושהוא לא מגדיר אותי"

 

"אני מאוד אוהבת את חיי המושב", היא מספרת, "גיליתי את השקט שכאן, הבית שלנו חי, פתוח ומארח, ורוב הבילויים שלנו הם סטיילבמושב. זוג הבסטיז שלנו הם אנשים ממש לא מפורסמים".

היא עובדת ביום והוא לרוב בלילה. "לא קשה לי עם זה שהוא עובד בלילות", היא אומרת. לרוב שלביה נשארת בבית עם תות, הכלבה מסוג טוי פודל, שאדם קנה לה במתנה – מה שעורר בזמנו ביקורת רבה ברשת – והיא מצטרפת לאדם רק כשיש לו הופעות גדולות.

>> אורנה בנאי נגד עומר אדם ויעל שלביה: "נתתם יד לתעשייה מבחילה"

יעל שלביה בצילומים ל-zer4u | צילום: צילום עדן גניש
יעל שלביה בצילומים ל-zer4u | צילום: צילום עדן גניש

מפה זה נשמע כאילו הדברים הולכים בכיוון אחד. נו, הוא כבר הציע לך נישואים?
"לא".

חשבת להציע לו?
"נראה לי שהוא יציע. הוא עדיין לא רומז אבל אחרי התקופה של הזוגיות שלנו והמגורים המשותפים, אני לא בלחץ".

העובדה שאת ועומר מכירים כבר כמה שנים, עשתה לכם קיצור דרך כשהתחיל הרומן?
"עומר ואני הכרנו ב-2018, לפני שהתפרסמתי. הייתי חברה טובה של אחיו גל. לא חשבתי בחיים שיכול לקרות משהו ביני לבין עומר, התראינו במסיבות וזהו, ואז נוצר חיבור משום מקום. זה היופי בקשר שלנו".

"לא חשבתי בחיים שיכול לקרות משהו ביני לבין עומר, ואז נוצר חיבור משום מקום. זה היופי בקשר שלנו"

 

לפניו הייתה לך זוגיות רצינית עם ברנדון קורף. הוא חשב שאת האחת בשבילו.
"בקשר ההוא קרו כל מיני דברים – מעבר למעבר שלי לחו"ל – שגרמו לפרידה. עכשיו אני בטוחה שאני במקום יותר נכון ושלם".

עומר ואת שוקלים מעבר לחו"ל?
"החיים לא צפויים, אולי עוד חצי שנה אקבל עבודה בחו"ל, או שעומר יצטרך לנסוע בעניינים שלו".

>> סתיו בשרב: סתיו קצין מקבלת את האביב בשמלה ורודה קטנטנה

אני פוגשת את שלביה על סט הצילומים של "זר פור יו". כבר ארבע שנים ושמונה עונות היא איתם – ונהנית מכל רגע. העבודה הראשונה שלה כנערה צעירה, הייתה בחנות של "זר פור יו" בנהריה, כך שזו בכלל סגירת מעגל. פרחים אצלה זו אהבה גדולה ומבחינתה זו המתנה האולטימטיבית. "אין מתנה יותר רומנטית מפרחים אני מתה על ורדים, על טוליפים אבל הכי הכי סחלבים".

יעל שלביה בצילומים ל-zer4u | צילום: צילום עדן גניש
יעל שלביה בצילומים ל-zer4u | צילום: צילום עדן גניש

על סט הצילומים, שלביה, נערת הפרחים של החברה, עשתה מחווה מרגשת לחטופים. היא לבשה שמלה מרהיבה בצהוב, כאשר הסט כולו עוצב בפרחים ופרפרים צהובים בצבע שהפך מזוהה כל כך עם המאבק לשחרור 134 החטופות והחטופים שמוחזקים בשבי חמאס כבר למעלה מחמישה חודשים. "כמו כולם גם אני עוברת ימים לא פשוטים, אבל פרחים תמיד מעודדים ומשפרים את מצב הרוח. אני תמיד מקיפה את עצמי בפרחים".

היכן תפסה אותך המלחמה?
"אני שומרת שבת אבל מהר מאוד הבנתי שקורה משהו, הדלקתי טלוויזיה והבנתי שחיינו השתנו. זה היה לפני יום ההולדת של עומר, תכננו לטוס לפריז וזה לא קרה. למחרת הייתי צריכה להתחיל חזרות לפסטיגל והכל נעצר. מצאתי את עצמי עם עומר בשבעה".

"עדיף לעזוב מאשר להישאר במקום שלא ייתן לך עבודה. לא אמרו לי שזה בגלל היותי ישראלית, אבל כששתי סוכנויות נפרדות ממך בתקופה של מלחמה בהפרש של שבועיים, את מבינה שמשהו קורה"

 

מעל 100 אלף עוקבים ועוקבות נטשו אותה מאז פרוץ המלחמה, בעקבות הפוסטים וסרטוני ההסברה שהיא העלתה למען המדינה. היו לה מעל 1.4 מיליון עוקבות ועוקבים, ועכשיו נותרו לה 1.3 מיליון. "יש קהל שלם מחו"ל שלא מאמין במה שאני מאמינה", היא אומרת, "רציתי לספר לעולם את האמת ולכן העליתי הרבה סרטוני הסברה".

חטפת גם ביקורת לא הוגנת מעוקבות שלך בארץ, בנוגע למראה שלך ולמשקל גופך.
"אין בזה אמת, אני באותו משקל ולא רזה מתמיד. יש לי עצמות בולטות ומותן צרה, זה גנטי אצלנו במשפחה. אני אוכלת רגיל, מתאמנת ולא מונעת מעצמי שום דבר. אני לא מבינה למה נופלים עליי".

>> בר רפאלי: "אני מרגישה כמו אישה שנוח לה באמת בגוף שלה"

זה נכון ששתי סוכנויות אירופאיות גדולות שעבדת איתן החליטו לשחרר אותך בעיצומה של המלחמה?
"נכון, ואני אגיד לך ששמחתי. עדיף לעזוב מאשר להישאר במקום שלא ייתן לך עבודה. לא אמרו לי שזה בגלל היותי ישראלית, אבל כששתי סוכנויות נפרדות ממך בתקופה של מלחמה בהפרש של שבועיים, את מבינה שמשהו קורה. אני אמצא סוכנויות אחרות. יש באירופה אינספור".

יעל שלביה בצילומים ל-zer4u | צילום: צילום עדן גניש
יעל שלביה בצילומים ל-zer4u | צילום: צילום עדן גניש

דורגת כאישה היפה בעולם. זה מחמיא או מפחיד? הרי מראה חיצוני לא נשאר לנצח.
"מי שלא נותנת למראה שלה לנהל אותה – זה לא משפיע עליה. חשוב לי להיראות הכי טוב שאני יכולה, כי צילומים וקמפיינים זו העבודה שלי – אבל אני מודעת לכך שיופי זה דבר זמני ושהוא לא מגדיר אותי. אנשים מבחוץ יכולים להתייחס למראה החיצוני שלי ויגידו 'בחורה יפה', אבל מי שמכירים אותי לא יגידו קודם שאני יפה, כי הם יודעים שאני חכמה, מצחיקה וחברה טובה – וזה הרבה יותר מרגש אותי".

>> בר רפאלי בריאיון: "היום אני מרגישה כמו אישה שנוח לה באמת בגוף שלה"

אם היו לך עוד שעתיים אקסטרה ביממה, מה היית עושה?
"הייתי שמחה להישאר ערה עוד קצת. אני גם טיפוס של בוקר וגם של לילה, אבל בלילה אני מכריחה את עצמי ללכת לישון כי אני צריכה לקום מוקדם בבוקר, אז הייתי שמחה לעוד שעות ערות".

איזה כישרון שאין לך היית רוצה?
"לצייר. שתי החברות שלי בבית הספר היסודי ציירו נהדר, וזה נראה לי הדבר הכי מרגיע ומשחרר, אבל מה שאני יודעת לצייר מסתכם במגן דוד ולב".

"הדלקתי טלוויזיה והבנתי שחיינו השתנו. זה היה לפני יום ההולדת של עומר, תכננו לטוס לפריז וזה לא קרה. למחרת הייתי צריכה להתחיל חזרות לפסטיגל והכל נעצר. מצאתי את עצמי עם עומר בשבעה"

 

מהי החולשה שלך?
"מתוקים. בעיקר שוקולד. כל סוג שוקולד מנחם אותי. אין אצלי כמעט אף יום בלי משהו מתוק".

מה תחשיבי להישג הכי גדול שלך כדוגמנית?
"פעם הייתי עונה שלהיות על שער של 'ווג' או לעשות קמפיין לשאנל, אבל הכללים השתנו והיום ההישג הכי גדול מבחינתי הוא להמשיך עם החברות שאני עושה איתן דרך".

מהו הבגד האולטימטיבי שלך?
"ג'ינס".

המקום הכי מדהים שהיית בו בעולם?

"מקסיקו מדהימה ומיוחדת, ומאוד אהבתי גם את טורקיה. בשנה שעברה חגגנו שם יום הולדת, אבל היום זה די מפחיד".

משחק מבחינתך זה בגדר המשך ישיר לדוגמנות?
"לא. מדובר בשני תחומים שונים לגמרי. אפשר לשלב, אבל אין ביניהם קשר. אני עובדת בשני התחומים ולגבי משחק מחכה לתפקיד הנכון".

יעל שלביה בצילומים ל-zer4u | צילום: צילום עדן גניש
יעל שלביה בצילומים ל-zer4u | צילום: צילום עדן גניש

אנחנו מציינות החודש את חודש האישה. מיהי הדמות הנשית שמהווה רול מודל בשבילך?
"אימא שלי. בתור ילדה ראיתי אותה עוברת דברים שהיום אני עוברת, והיא ראויה להערצה. בעולם של היום יש נשים רבות שהן השראה – אני אוהבת מאוד את טיילור סוויפט, היא אישה מטורפת".

המעשה הכי אמיץ שעשית?
"עזבתי את בית הוריי בנהריה בגיל 17 והתחלתי לעבוד בתל אביב. בזכות העבודה עברתי הרבה צמתים בחיים ורובם לימדו אותי שאני הולכת אחרי הלב".

ריאליטי אחרי מחוברים בא בחשבון?
"לא נראה לי שאעשה ריאליטי. אם כן, הייתי רוצה להשתתף ב'המירוץ למיליון'".

איפה את רואה את עצמך בגיל 30?
"אי אפשר לדעת, אבל בעזרת השם הייתי רוצה כבר איזה ילד ואחרי הראשון אבין כמה אני רוצה. אם לפני חמש שנים היית שואלת אותי, הדבר האחרון שהייתי אומרת זה דוגמנות. היום יש לי כל כך הרבה שאיפות ויש מחשבות בעתיד על עסק, לא בטוח שקשורות לתחום, אבל הכי חשוב לי להיות בריאה ושהעולם שלנו ייראה טוב יותר".