טרו-טרו-אה! יעל פוליאקוב חוגגת 46 כשהיא בשיא שלה

יעל פוליאקוב מתוך הפודקאסט ניאו פוליאקוב עם יעל פוליאקוב ויהודית מילוא | צילום מסך
יעל פוליאקוב מתוך הפודקאסט ניאו פוליאקוב עם יעל פוליאקוב ויהודית מילוא | צילום מסך

מה נאחל לאישה הכי פרועה בטלוויזיה שהתקאמבקה לאחרונה בענק? שקט נפשי וכמה מיליונים בבנק, עוד מהסטייל ההורס וההומור הגאוני שלה, ושבעיקר תמשיך להזכיר לנו שזה סבבה לשים זיבי על העולם

88 שיתופים | 132 צפיות

כשהיא בפיק חייה, יעל פוליאקוב מציינת היום 46 אביבים ואנחנו לא נפספס את ההזדמנות הזאת כדי לאחל לה מזל טוב מאוד! בעיקר מאחלות לה את מה שהיא מאחלת לעצמה: שקט נפשי וכמה מיליונים טובים בבנק. כל השאר זה בונוס בסגנון חמות כמו יהודית מילוא, אימא כמו שוש, וכן, גם בנזוג חתיכי כמו אלעד מילוא.

>> קרן פלס חוגגת 45 וגומרת אותנו: "אני רוצה לסלוח לעצמי"

בכל מקרה, זו גם הזדמנות טובה להיזכר בכל הסיבות שבגללן יעל פוליאקוב היא החיים; גם כשהם מוכי מלחמה, היא שם במלואה – בלי פילטרים, בלי התנצלויות, עם הקארה החדש והמגניב שלה והסטייל הכללי ההורס, חפה מקלישאות, אומרת את הכל בפנים ופשוט קורעת מצחוק עד כאב בטן.

עד שתכאב לנו הבטן. יעל פוליאקוב באירוע השקת "מחוברים" | צילום: רפי דלויה, HOT
עד שתכאב לנו הבטן. יעל פוליאקוב באירוע השקת "מחוברים" | צילום: רפי דלויה, HOT

אחרי שקצת נעלמה לנו מהרדאר, והתגאתה כשהצהירה בתוכנית הלילה שלה עם תם אהרון (רשת 13): "כן, במשך שנתיים הייתי האימ-אימא של העקרת-בית", פוליאקוב התקאמבקה בענק בחודשי המלחמה האחרונים. כל זפזופ בטלוויזיה או גלילה בפיד לקחו אותנו אליה – והתחושה היא שחזרנו הביתה, והבית הזה שמח ומבדח גם כשהאדמה מתחתיו מדממת ומתבקעת. בתוכנית הלילה עם תם אהרון היא הצליחה לעשות את הבלתי יאומן – לרכך לנו את החדשות הקשות ולהעלות על פנינו בזיק של חיוך כשהכל חשוך; בתוכנית המערכונים של כאן 11 "מה שתגידו" היא מככבת עם אימא שוש ושתיהן ביחד ממכרות כשהן שמות זיבי על כולם (מקוות בשבילכן שראיתן את הקטע שהיא עפה על בנק דיסקונט בעצבים).

הזוג הזה. יעל פוליאקוב ובעלה אלעד מילוא באירוע השקת "מחוברים" | צילום: רפי דלויה, HOT
הזוג הזה. יעל פוליאקוב ובעלה אלעד מילוא באירוע השקת "מחוברים" | צילום: רפי דלויה, HOT

וזה לא הכל, פוליאקוב חברה לחמותה, יודית, מטפלת בשיטת הניאו-הומנולוגיה, וביחד הן בעלות הפודקאסט "ניאו-פוליאקוב", שם הן אוכלות אחת לשנייה ת'ראש במובן הטוב של ביטוי. הן מארחות שם קרובים (יונתן הבן הבכור של פוליאקוב, כוכב בפני עצמו) וחברים (ציון ברוך, הבסטי שלה) ובעיקר מנסות להנגיש לעולם את תיאוריית הגוף-נפש, מחשבה ורגש. ההצלחה של הפוד אפילו הוציאה אותן מהאולפן לסיבוב הרצאות משותף (רמז עבה, אנחנו מחכות להזמנה).

ממכרות ושמות זיבי על כולם. יעל ושוש פוליאקוב ב"מה שתגידו" | צילום: באדיבות כאן 11
ממכרות ושמות זיבי על כולם. יעל ושוש פוליאקוב ב"מה שתגידו" | צילום: באדיבות כאן 11

אם נלך אחורה, "הפוליאקובים" הייתה סדרת המוקו הכי טובה שהייתה פה, על מוחצנותה, גסויותיה והסלנג המזוהה שהיא הולידה. וזוכרות את "הכל דבש", שעשתה מלא רעש, הסעירה את הצופים והפכה לקאלט? אז כן, בגיל 46 פוליאקוב בשיא שלה, האישה הכי פרועה בטלוויזיה, שהיא לא "רק" מצחיקה, היא גם מזכירה לנו שזה בסדר אם קצת השתגענו, ושזה סבבה לגמרי להוציא ת'שיט, לענוד אותו בגאווה ולרוץ איתו עד הסוף, ורק על זה אנחנו רוצות להרים לה ואיתה דרינק לחייה. שוש בתגובה: טאב-טאב-טאב.

טוב, אז אחרי שאיחלנו לה אחלה חיים, נותר לנו לאחל לעצמנו עוד מכל הטוב והיופי הזה, עוד עונה של "הפוליאקובים" ואיך לא, איחוד עם אילן פלד. כברת הדרך המדהימה והמשוגעת שהשניים האלה עשו; מאז ימי "אחד העם", דרך להקת ארבע (הלהקה כי קורעת והכי אנדרייטד בארץ) ועד חד חלק "הנוכלות" כמובן, שהשאירה אותנו עם רעב לעוד מהחמודות-מתוקות האלה.