יעל בר זוהר: "אני זוכרת את עצמי עם ביקורת ודימוי עצמי נמוך"

תקוה גדעון ויעל בר זוהר | צילום: חלי פרידמן לסולו
תקוה גדעון ויעל בר זוהר | צילום: חלי פרידמן לסולו

הרשת סוערת סביב התמונות המרוטשות של תקוה גדעון בהלבשה תחתונה, בעוד הגולשים תוקפים את תקוה, יעל בר זוהר מזכירה לנו שלפני הכל חשוב שנהיה אנושיים

88 שיתופים | 132 צפיות

הרשת געשה אתמול סביב סערת הריטוש בתמונותיה של תקוה גדעון, עשרות פוסטים פורסמו ברשת שתוקפים את גדעון ואת רשת פיקס בטענה שהתמונות שלה רוטשו בצורה מוגזמת, זאת גם ניתן היה לראות בעיוותים שנוצרו ברקע בעקבות כיווץ גופה של גדעון. כעת יעל בר זוהר יוצאת להגנתה של גדעון וטוענת שהריטוש הוא לא העניין החשוב בסיפור הזה.

הגוף שלכן יפה בדיוק כמו שהוא. עם צלוליט, עם קפלים, עם שומן, עם סימני מתיחה, עם גוון שונה ולא אחיד. בדיוק כמו שהוא.בוקר…

פורסם על ידי ‏‎Sharon Blum‎‏ ב- יום ראשון, 21 ביוני 2020

 

תקוה גדעון בצילומים למותג FIX | צילום: חלי פרידמן לסולו
תקוה גדעון בצילומים למותג FIX | צילום: חלי פרידמן לסולו

למי שפספסה: אתמול פורסם קמפיין הלבשה תחתונה בכיכובה של גדעון שעורר סערה ברשת. מה שהכעיס את הגולשים הייתה העובדה שגופה של גדעון רוטש אחרי שאמרה אינספור פעמים כמה היא אוהבת את גופה כפי שהוא ולא תיתן שירטשו אותה. הגולשים, באופן מוצדק או שלא, הרגישו מרומים. ומצד שני התבאסו שעד שאישה "אמיתית" מובילה קמפיין הלבשה תחתונה, נוגעים בגופה ולא נותנים מקום למודל יופי חדש. רשת פיקס וגדעון עצמה ניסו להתנער מאחריות והצהירו כי תמונות האווירה אינן קשורות לקמפיין עצמו וכי בקמפיין עצמו גופה של גדעון אינו מרוטש. גדעון הצהירה שעצם העובדה שהצטלמה בתחתונים היא אמירה, "החלטתי ללכת על הלבשה תחתונה בעקבות אלפי הודעות של אנשים שגרמתי להם לאהוב את עצמם כמו שהם. אני לא בן אדם של ססמאות, אני אדם של מעשים. הצטלמתי, כולם באו, כולם העלו ואף אחד לא הגביל אותם. אני גאה מאוד במידות שלי ועצוב לי שההתתעסקות היא בתמונות היח"צ ולא בקמפיין. האם נפגעתי באופן אישי? ראיתם אותי שלושה חודשים על המסך וזה צ'יפס בשבילי", כך אמרה בשיחה עם מגזין "את". אז איך הם הוציאו תמונות מרוטשות בצורה בוטה כל כך? זו תעלומה שעדיין לא נפתרה.

רגע לפני שהסערה הנוכחית תדעך ותוחלף בסערה חדשה, כי אף פעם לא משעמם בתעשיית הבידור המקומית, יעל בר זוהר יוצאת להגנתה של גדעון במילים אנושיות ויפות שמזכירות לנו שלפני הכל חשוב להיות בן אדם, והיא כותבת: "אתמול פורסמה התמונה של תקוה שעוררה סערה. כן או לא ריטוש – בעיניי מה שהכי מעניין וחשוב בכל השיח הזה הוא ההשראה שתקוה מעוררת בנו, הנשים.
מי כמונו הנשים מכירות מקרוב את עניין הביקורת העצמית, המלחמה הבלתי פוסקת שלנו בלקבל את עצמנו, כמו שאנחנו. כמה אנרגיה אנחנו מבזבזות, איפה האהבה והקבלה העצמית שלנו את עצמנו? את הגוף שלנו? אחרי הלידות, הריונות והאמת – אני זוכרת את עצמי עם ביקורת ודימוי עצמי נמוך גם כשפרסמתי את החברות הכי גדולות בפרסומות הכי מדהימות. ביני ובין עצמי לא תמיד היה שלום. שנים של חיפוש אחרי הדיאטה החדשה. אינסוף תפריטים עם/בלי פחמימות. רק חלבון. יש לי כבר פרופסורה בתחום, תאמינו לי. תקוה מדהימה בקבלה והאהבה שלה את עצמה!
אני מתה על האומץ שלה, על זה שהיא לא דופקת חשבון. יש לנו מה ללמוד ממנה. סחטיין עלייך תקוה. ותודה שאת כאן איתנו, הרווחנו את הקול שלך שהוא חשוב וכמובן הכי יפה בעולם – כמו שאת".

View this post on Instagram

אתמול פורסמה התמונה של תקווה שעוררה סערה. כן או לא ריטוש- בעיני מה שהכי מעניין וחשוב בכל השיח הזה זו ההשראה שתקווה מעוררת בנו- הנשים. מי כמונו הנשים מכירות מקרוב את ענין הביקורת העצמית. המלחמה הבלתי פוסקת שלנו בלקבל את עצמנו. כמו שאנחנו. יותר קילו או פחות ) קשה לנו בעיקר לקבל את היותר..) כמה אנרגיה אנחנו מבזבזות ובעיקר איפה האהבה והקבלה העצמית שלנו את עצמנו? את הגוף שלנו? אחרי הלידות.. הריונות.. והאמת- אני זוכרת את עצמי עם ביקורת ודימוי עצמי נמוך גם כשפירסמתי את החברות הכי גדולות בפרסומות הכי מדהימות. ביני ובין עצמי.. לא תמיד היה שלום. שנים של חיפוש אחרי הדיאטה החדשה..אינסוף תפריטים עם/בלי פחמימות. רק חלבון.יש לי כבר פרופסורה בתחום תאמינו לי. אגב בידע אני חזקה. בליישם.. קצת פחות. מכירים את זה? תקווה מדהימה בקבלה והאהבה שלה את עצמה ! אני מתה על האומץ שלה. על זה שהיא לא דופקת חשבון. יש לנו מה ללמוד ממנה. סחטיין עלייך תקווה. ותודה שאת כאן איתנו .הרווחנו את הקול שלך שהוא חשוב וכמובן הכי יפה בעולם – כמו שאת. @tikvagidon

A post shared by Yael Bar Zohar Zu-Aretz (@yaelbarzohar) on