למה יעל בר זוהר לא חגגה סילבסטר? התשובה לא קשורה למלחמה

יעל בר זוהר | צילום: יח"צ
יעל בר זוהר | צילום: יח"צ

לא חגגתן את סילבסטר השנה? אתן ממש לא לבד. רבות ורבים ויתרו השנה על החגיגות, בהם גם יעל בר זוהר, רק שאצלה הסיבה לא קשורה למלחמה

88 שיתופים | 132 צפיות

אתמול הגיעה לסיומה 2023 הארורה, אך רבות ורבים ויתרו השנה על חגיגות הסילבסטר בצל מלחמת "חרבות ברזל". גם יעל בר זוהר ויתרה על החגיגות, אבל הסיבה שלה, מתברר, בכלל לא קשורה למלחמה.

>> גיא זו-ארץ מתאבל על רצח אחיינו: "לא רציתי להאמין שזה אתה"

בסטורי שהעלתה אתמול בר זוהר לאינסטגרם, לצלילי השיר "תתארו לכם" של שלמה ארצי, היא הסבירה מדוע. "הלוואי שהשנה האזרחית שנכנסת תביא איתה ישועות", פתחה, והתוודתה: "אני אף פעם לא חגגתי 'סילבסטר'. זה לא חג שלנו".

"מה שכן", היא המשיכה, "ממש מתפללת שהאור יגבר על החושך בקרוב, שיהיו לנו בשורות טובות ושהחטופים והחטופות יחזרו כבר – ושהחיילים והחיילות יחזרו להיות אזרחים שלומדים, חיים, נופשים ולא בלחימה".

מתוך הסטורי של יעל בר זוהר | צילום: צילום מסך מאינסטגרם yaelbarzohar@
מתוך הסטורי של יעל בר זוהר | צילום: צילום מסך מאינסטגרם yaelbarzohar@

גם בר זוהר ובן זוגה גיא זו-ארץ ידעו שכול במלחמה הזו. אחיינו של זו-ארץ, עילי ברעם, נרצח במסיבה ברעים, וזו-ארץ קיבל את הבשורה הנוראית כמו כולם, במהדורת החדשות. הוא כתב לו אז בטקסט עצוב ומרגש כך: "זכית לתואר 'הכי שמח במשפחה שלנו'. כמה חום הענקת לילדים שלנו כמה חיבוקים, צחוקים".

"הם העריצו את הדוד שלהם", הוא המשיך. "הם שאלו אותי אתמול 'איך נמשיך להיות משפחה בלי עילי?', המוח עוד לא מעכל שאתה לא פה. אוהב אותך לנצח", סיכם. למרות הכאב העצום שמפלח לכולנו את הנשמה, אנחנו מאחלות לכך ש-2024 תהיה קצת יותר טובה אלינו מקודמתה, וכמו בר זוהר, מייחלות לכך שכל החטופים והחטופות ישובו הביתה.