יופי של אפייה: קולקציית האירוח החדשה של ניקול

קולקציית האירוח החדשה של ניקול | צילום: יח"צ
קולקציית האירוח החדשה של ניקול | צילום: יח"צ

שדרגו את חויית האפיה, ההגשה והאירוח עם סדרת המוצרים החדשה והאופנתית של חברת ניקול

88 שיתופים | 132 צפיות

 

חג שבועות המתקרב מכניס את עם ישראל למטבח, וליתר דיוק לטראנס עבודה מול התנור. קישים, פשטידות ובמיוחד עוגות גבינה הם הבסיס לארוחת החג. למרות שהמתכונים לא בהכרח מסובכים, יש צורך בלא מעט תבניות וכלים שצריך לשטוף בסוף. המותג ניקול נרתם למשימה ולטרנד האפייה בכלל, שבעקבות תוכניות הריאליטי בישול הפך לספורט לאומי, והשיק את "ניקול הום מייד" – סדרת מוצרים שיהפכו את השולחן, מפת הפיקניק וכל לוקיישן אחר לחגיגה צבעונית או אלגנטית, תלוי בסטיילינג הנבחר.

המוצרים מגיעים בעיצובים תואמים בשתי קולקציות – לבבות או קווים גיאומטריים צבעוניים, ובגוונים מונוכרומטיים בוגרים וטרנדיים. את כל המוצרים ניתן לרכוש ברשתות השיווק בעת קניית המצרכים לאירוח, במקום לנסוע במיוחד לחנויות מתמחות. ליקטנו עבורכם כמה הצעות לאירוח בסגנונות שונים, שבהם ניתן לשלב את המוצרים וליהנות מהחברה במקום לעבוד.

האירוע: יום הולדת לחברה במשרד, בסוף שבוע עבודה ארוך, הזדמנות מושלמת להתפרק מהעומס ולשחרר קצת את העניבה.
הכיבוד: עוגות נוטלה אישיות שאפיתם במנג'טים מאוירים בצבעוניות עליזה. קיסמים תואמים בצורת לב יכולים לשמש כקישוט או להצמדת דובדבן טרי. אם האירוע ביום חמישי, נעצו זית בקצה כל קיסם והכינו מרטיני כי מחר חופש.

צילום: יח"צ
צילום: יח"צ

 

חוף הים בשעות בין ערביים הוא המקום הנכון להיות בו בקיץ בזוג או כמשפחה. קחו אתכם מחצלת, אבטיח חתוך ובקבוק יין צונן עבורכם, וכנשנוש הכינו קופסה גדולה עם פופקורן, שיוגש באריזות אישיות צבעוניות ומשמחות. אם בא לכם להשקיע עוד כמה דקות עבודה נסו את המתכון לפופקורן מתוק, שישדרג את הכיבוד האלגנטי-אך-קל להכנה.

צילום: יח"צ
צילום: יח"צ

 

ארוחת החג היא ההזדמנות להשוויץ בכישרונות האפייה שלכם. עוגת גבינה פירורים כל כך קלה להכנה שיישאר לכם זמן לשנ"צ לפני שהאורחים מגיעים. את העוגה הניחו על מעמד גבוה חגיגי לקינוחים, והמטלה הקשה ביותר שתעמוד בפניכם היא איזה צד מתוך העיצוב הדו צדדי לבחור. דבר אחד בטוח: האורחים יתעלפו מהסטיילינג המקצועי.

צילום: יח"צ
צילום: יח"צ

 

שעות האור הארוכות בקיץ מאפשרות למתוח את היום ולבלות עוד קצת עם הילדים. אפשר אפילו לצאת קצת מאזור הנוחות – הגינה שליד הבית – ולנסוע לפארק או חורשה קרובה. בזמן ההתארגנות הכינו צ'יק צ'ק מאפינס בננה ואוראו, וכשמתחשק משהו טעים (מה שתמיד קורה…), הגישו לילדים לנשנוש בין ריצה בדשא למתקנים. גביעי נייר מרובעים עם דופן מתקפלת לאחיזה נוחה ימנעו עוגמת נפש ויהפכו את הבילוי הספונטני לחוויה משפחתית מלכדת.

צילום: יח"צ
צילום: יח"צ

את זה שאין חגיגה בלי עוגה כולנו כבר יודעים, ועוגת יום הולדת היא תמיד מסמר הערב. עוגת שוקולד היא האס המנצח שלנו לילדים אבל גם מבוגרים מתים עליה. כדי לתת לה טאץ' אישי ולחסוך עבודה, הכינו אותה בתבנית בצורת לב. לילדים עטרו בסוכריות והגישו עם מפיות נייר צבעוניות. לחברים, בני משפחה או כל מבוגר אחראי אחר השתמשו בתבנית לב בגוונים מונוכרומטיים עדינים. צרפו מפיות בגוונים תואמים או מנוגדים, צהוב או כתום למשל, והנה לכם מתנה מושלמת.

 

למגוון מוצרי האפייה של ניקול 

צילום: יח"צ
צילום: יח"צ

 

 

הכתבה בשיתוף ניקול