זאת חברה: ג'ניפר אניסטון בירכה את ריס ווית'רספון ליום ההולדת, וריגשה אותנו נורא

ג'ניפר אניסטון חוגגת לריס ווית'רספון | צילום מסך אינסטגרם
ג'ניפר אניסטון חוגגת לריס ווית'רספון | צילום מסך אינסטגרם

יום הולדת שמח לריס ווית'רספון: הכוכבת חגגה יום הולדת 46, ולכבוד המאורע היא זכתה לשלל איחולים מהברנז'ה. גולת הכותרת היא המחווה המתוקה של הבסטי ג'ניפר אניסטון

88 שיתופים | 132 צפיות

לחברה הכי טובה שלך יש יום הולדת, את מתכננת לשתף בפיד ברכת מזל טוב מרגשת עם תמונות מדהימות שלכן יחד, ואז את מגלה שבאורח פלא יש לכן רק איזה שתי תמונות מלפני עשור וגם הן לא מחמיאות לה (ובטח לא לך). אז בואי נאמר שזה לא ממש המקרה אצל ריס ווית'רספון. הכוכבת חגגה יום הולדת 46, ולכבודו זכתה לקבל מהבסטי שלה ג'ניפר אניסטון מחווה מתוקה במיוחד.

>> רוקדים עם דוכסים: תיעוד נדיר של קייט מידלטון והנסיך וויליאם מפזזים

אניסטון שיתפה בעמוד האינסטגרם שלה אלבום תמונות וצילומי וידאו, המאגד רגעים בלתי נשכחים של השתיים יחד – מהסט של "חברים" לפני יותר מעשרים שנה (שם ווית'רספון גילמה את אחותה הצעירה ג'יל) עד "תוכנית הבוקר" (שם הן מגלמות עיתונאיות המתחרות זו בזו). מלבד הזיכרונות המתוקים, אניסטון כתבה גם מילים מרגשות: "אני אוהבת אותך, קרן שמש מתוקה שכמותך. תני לאהבה לזרום פנימה!".

אנחנו מקוות שהגברת ווית'רספון שגדלה בשנה, מרגישה אהובה ומאושרת, כי עם שלל כזה של איחולים ברשתות, מכאן בהחלט נראה לנו שמדובר ביום הולדת שמח. אל אניסטון הצטרפו עוד כמה מאחלים מפורסמים, כמו חברתה, היוצרת, השחקנית והתסריטאית מינדי קלינג, והקולגה ל"שקרים קטנים גדולים" לורה דרן.