צחי הלוי מברך את האדם החשוב בחייו ומרגש אותנו על הדרך

צחי הלוי לגולף | צילום: דודי חסון
צחי הלוי לגולף | צילום: דודי חסון

צחי הלוי, גל גדות, ועוד סלבס מפציצים את הרשת בברכות מרגשות לכבוד יום האב וקיילי ג'נר סוף סוף מעדכנת בסטטוס הזוגי שלה ושל אב בתה טראביס סקוט

88 שיתופים | 132 צפיות

 

אתמול ציין העולם את יום האב וכמיב המסורת כל סלב שמכבד את עצמו הכין ברכה מרגש לאיש שגידל אותו. צחי הלוי שנמצא בימים אלה בפסטיבל מונטה קרלו במסע קידום הסדרה בכיכובו "השוטרים", מצא כמה דקות של מנוחה כדי לשתף תמונה אחת עם אביו ותמונה שניה עם שני ילדיו וכתב: "הגאווה והאושר שלי, אלה שמזינים לי את הנשמה וממלאים את הלב בתקווה ואהבה, שתי הנשמות שמאירות לי את הדרך כשלעתים היא נעשית חשוכה..יום אב שמח לכל האבות, ותודה לך אבא שתמיד היית שם בשבילי ולרגע לא עוזב".
גם גל גדות שיתפה תמונות של האבות בחייה. לאביה היא כתבה: "אבא, לא יכולתי לבקש לעצמי אבא טוב יותר" ולבעלה ואב בנותיה, ירון ורסנו, היא כתבה: "בייבי, זכינו, האבא הכי טוב בעולם, אתה נותן לבנות שלנו את הדוגמה המושלמת לאופן שבו גבר צריך להתנהג, האהבה והסבלנות שאתה מעניק להן והידיעה שהן לעולם לא ילכו לבד כי תמיד יש להן את הגב ממך – הם בסיס חזק למי שהן יגדלו להיות. האהבה שלי אליך הולכת וגדלה כל יום, לראות אותך נותן להן השראה, מלמד אותן, מאתגר אותן, אוהב אותן, אני יודעת שהן יהפכו לנשים המדהימות שאנחנו חולמים שהן יהיו. תודה על האבא שאתה".

בימים האחרונים טראביס סקוט וקיילי ג'נר מבלים לא מעט ביחד מה שמעלה לא מעט סימני שאלה האם הם חזרו או שלא, לכבוד יום האב ג'נר החליטה לשים סוף לשמועות ופרסמה תמונה מאוד צמודה עם סקוט וכתבה: "יום אחד הוא לא מספיק לתת כבוד לאבא שאתה, יש לנו מזל שיש לנו אותך". ואיך ציינו שאר הסלבס את יום האב?

>> "כאילו חסרות לנערות ונשים סיבות לחשוב שהן לא מספיק טובות": הרשת נגד רותם סלע