"כאילו חסרות לנערות ונשים סיבות לחשוב שהן לא מספיק טובות": הרשת נגד רותם סלע

רותם סלע | צילום מסך מאינסטגרם
רותם סלע | צילום מסך מאינסטגרם

משקפיים ותלתלים הופכים אישה למכוערת? הגולשים תוקפים את רותם סלע והפקת "הכוכב הבא" בעקבות הפרק האחרון, וזאת לא הפעם הראשונה ששסלע מסתבכת עם המתולתלות

88 שיתופים | 132 צפיות

רותם סלע שוב מסתבכת עם הגולשים, או ליתר דיוק עם הגולשים והגולשות המתולתלים. בפרק האודישנים ששודר אמש ב'הכוכב הבא' בקשת 12, שודר קטע מאודישן אחד מיוחד שאמור היה להוות אתנחתא הומוריסטית, אך הבוקר הוא הפך למוקד זעם ברשת שהוביל לעשרות פוסטים זועמים במיוחד. היה זה אודישן בהפתעה שנערך לאחד המתמודדים שחשב שהוא מגיע לספא, כשבתפקיד המעסה – רותם סלע, שעברה סשן איפור של שעות, בתוספת משקפיים ופאה מתולתלת כדי להסתיר את העובדה שהיא רותם סלע.

הקטע אכן היה משעשע, המתמודד עבר את האודישן בסופו של דבר וכולם היו מרוצים – כאמור, חוץ מהגולשים. בעקבות זאת, התעוררנו הבוקר למתקפת פוסטים על סלע והפקת 'הכוכב הבא', שהחליטו שהאמצעים "לכער" את סלע הם תלתלים ומשקפיים. אף אחד כמובן לא אמר בריש גלי שהמטרה היא להפוך את סלע למכוערת, עד ששירי מימון העירה כי הלוק החדש מכער אותה.

"לא כל כך יפה, אבל לפחות לא מרושעת כמו רותם סלע וחבריה בהכוכב הבא ובקשת. נראה שקמו שם גאים הבוקר על הנזק שגרמו לדימוי העצמי של נערות שיצא להן להיוולד לא בלונדיניות וכחולות עיניים כמו רותם סלע", כתבה אחת הגולשות בתגובה לסערה שהתחוללה ברשת, "שיער כהה? עיניים חומות? משקפיים ונמשים? והדובדבן שבקצפת – תלתלים??? ולהצהיר בשידור – כמה זה מכער אותה? מה אתם מלמדים את אותו דור צעיר אשר צופה בתוכנית הזו, שמשתתף בתוכנית הזאת? וכן, יש גם אנשים רגילים לגמרי, שנראים בדיוק כמו 'רותם המכוערת', אשר מתהלכים בעולם הזה, ביניכם, עם תלתלים, משקפיים ונמשים".

נזכיר שזאת לא הפעם הראשונה ששסלע מסתבכת עם מתולתלות. בשנת 2018 העירה בצחוק לאסי עזר, גם במסגרת 'הכוכב הבא', על מתמודדת בשם ירדן ישי: "חוק מספר אחת, מה אסור לעשות עם תלתלים שירדן עשתה? אסור לעשות פוני. פוני ותלתלים לא עובד". גם ישי כתבה פוסט בזמנו שגרר תגובות רבות ואמרה בשיחה עם מערכת "את": "אני לא אשקר, זה כן קצת ביאס אותי לשמוע. אני יודעת שפוני זה משהו ייחודי, במיוחד בתלתלים, אבל אני באמת חושבת שזה היה יפה. אבל בסדר, את יודעת, זו דעתה. לטעמי האישי יש דברים שלא צריך להגיד בפריים טיים. ברגע שהיא אומרת דבר כזה בשידור זה משפיע לא רק על נשים שיש להן עכשיו פוני, אלא על בנות צעירות שרואות את הדברים האלה ומגדירות את מודל היופי. אנחנו לא רוצות שילדות יהיו מושפעות מתכנים כאלה. אנחנו רוצות שכל אחת תוכל ללכת עם הצבע שלה, השיער שלה, העיניים שלה או לא משנה מה כמו שבא לה, שלא יצטרכו לשפוט אותה".