יאיר לפיד בן 60. ליהיא לפיד: "בלי חגיגות כי הלב לא נותן"

הפכו לסבא וסבתא. יאיר וליהיא לפיד | צילום: אינסטגרם lihilapid@
הפכו לסבא וסבתא. יאיר וליהיא לפיד | צילום: אינסטגרם lihilapid@

יום הולדתו ה-60 של יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד חל בתזמון הכי טראגי שיש. זוגתו, הסופרת והכותבת ליהיא לפיד, מברכת בכאב ומתפללת לשובם של החטופים והחיילים בשלום

88 שיתופים | 132 צפיות

בתוך כל הכאוס המתחולל כבר 30 יום מאז השבעה באוקטובר, ציין אתמול (ראשון) יאיר לפיד את יום הולדתו ה-60. יו"ר האופוזיציה ויו"ר סיעת יש עתיד אמר לעמית סגל ובן כספית בחדשות 12 שזהו יום ההולדת הכי עצוב שהיה לו. בת זוגו, הסופרת והכותבת ליהיא לפיד, בירכה אותו בברכת יום הולדת צנועה, ברוח התקופה הכי כואבת שידעה מדינת ישראל.

>> חודש אחרי הטבח: נמצאה גופתה של רות פרץ בת ה-16

"אהובי, היום יום הולדת, בלי פרחים ובלי חגיגות כי הלב לא נותן", כתבה לפיד, "אבל לרגע רוצה רק לעצור ולהודות לך – על הנשמה הענקית שלך, על הידע, על החוכמה, על הכתיבה, על הספרים והשירים, על ההתעקשות על האמת שלך, על היושרה והעוצמה שבך. על זה שמול כל הקשיים אתה נותן שיעור באמונה בדרך ובאיך לא מוותרים".

>> הסלבס מתגייסים להחזרת אביגיל בת ה-3: "לעולם לא תהיי לבד"

"אני מודה כל יום על שזכיתי שתהיה שותפי לאהבה גדולה, למשפחה מיוחדת ומחוברת שאתה הכוח שלה, ולמסע המטורף (לגמרי) של החיים. אוהבת אותך המון", הוסיפה בנימה אישית יותר, לפני שחתמה במסר של תקווה למען כ-240 החטופות והחטופים בעזה והחיילים שמסכנים את חייהם בשביל להגן על המדינה. "שרק יבואו ימים טובים לכולם, ושכל החטופים והחיילים ישובו לשלום. אמן". מצטרפות לאיחולים ולייחולים של ליהיא, ומקוות שכולן וכולם ישובו הביתה בשלום עוד היום.