שחקי אותה כמו בקהאם: סגול ואדום הוא השילוב הכי לוהט – כך תעשי את זה

ויקטוריה בקהאם בשבוע האופנה בפריז | צילום:  STEPHANE DE SAKUTIN/AFP via Getty Images
ויקטוריה בקהאם בשבוע האופנה בפריז | צילום: STEPHANE DE SAKUTIN/AFP via Getty Images

יש לנו בשורה מפתיעה בשבילכן - סגול ואדום, שילוב הצבעים שלא האמנו שילכו ביחד בחיים, הוא הפאוור קאפל הלוהט של הרגע. איך תעשו זאת בלי להיראות כמו טלטאביז? תלמדו מויקטוריה בקהאם

88 שיתופים | 132 צפיות

עולם האופנה כל הזמן שובר את הראש בניסיון לחבר שני צבעים יחד ולומר להם: "ראיתם 'נשק קטלני'? אז אתה דני גלובר ואתה מל גיבסון". חיבורים כאלה מתקיימים בדרך כלל בין צבעים שלא הייתן מעלות בדעתכן שילכו יחד, ושפעם נחשבו לטאבו אופנתי, אבל בתקופה שבה נשברים כל החוקים אין טעם לציית לחוק הקובע ששני צבעים כלשהם לא מתאימים.

>> קייט מידלטון מציגה: הפריט המושלם לחורף ולעונות מעבר

אז אדום וסגול הם הפאוור קאפל של הרגע. הראשונה שגרמה לנו לשים לב לחיבור התמוה הייתה מייגן מרקל, שבעודה בהיריון מתקדם לבשה שמלה סגולה, מעיל אדום ונעליים אדומות, תוך שהיא מנצלת את הטריק הידוע של שילוב בין גבוה ונמוך, זול ויקר. השמלה הסגולה של Babaton by Aritzia (שנמכרה בזמנו בפחות ממאה ש"ח) והמעיל של sentaler (שעלה באתר סאקס פיפת' אבניו 5,600 ש"ח). הבריטים ההמומים הרימו גבה, אבל נרגעו כשנזכרו שבעצם הנסיכה דיאנה עשתה את זה קודם.

מייגן מרקל בשילוב צבעים שערפל את הממלכה | צילום: Richard martin roberts gettyimages
מייגן מרקל בשילוב צבעים שערפל את הממלכה | צילום: Richard martin roberts gettyimages

והנה מלכת הסטייל הנצחית וכוכבת הפופ בדימוס, ויקטוריה בקהאם, משחקת אותה בלוק שכולו רוק'נרול. בקהאם התייצבה לתצוגת האופנה של סן לורן בשבוע האופנה בפריז בסריג סגול, מכנסי ויניל אדומים ונעלי עקב אדומות – ובגדול היינו שמחות לעשות קופי-פייסט.

ויקטוריה בקהאם בשבוע האופנה בפריז | צילום: Pascal Le Segretain/Getty Image
ויקטוריה בקהאם בשבוע האופנה בפריז | צילום: Pascal Le Segretain/Getty Image

מתברר שזוהי לא הפעם הראשונה שפוש ספייס מתבלת את המלתחה שלה בשילוב הצבעים הזה. בדומה לנסיכה דיאנה, גם בקהאם התנסתה בעבר בשידוך בין הסגול הבהיר יותר, הלילך, לאדום בוהק – בלוק רך ורומנטי יותר, שגם אותו לא היינו מהססות לנסות בעצמנו.

 

אז מהי הדרך הנכונה ליישם את הטרנד? התשובה בעינינו, כמו ברוב הסוגיות בחיים, היא דווקא לשמור על פשטות. בחרו בפריטים קלאסיים – חצאית מידי, מכנסי סאטן או בלייזר, ופשוט שלבו את הצבעים בפריטים בסיסיים. ככה רוב הסיכויים שלא תמצאו את עצמכן במראה מוגזם או מנצנץ מדי בתור למכונת הקפה במשרד מצד אחד, ומנגד אין מצב שתיראו כמו מופע קרינג' של הטלטאביז. בקיצור, שחקו אותה כמו בקהאם.

>> ואיך ללבוש ירוק בוהק כמו אנה ארונוב בלי להיראות כמו ראש דשא?