קים קרדשיאן לא מאמינה שזה קרה לה

הקרדשיאנס ב-People's Choice Awards | צילום: GettyImages/Frazer Harrison
הקרדשיאנס ב-People's Choice Awards | צילום: GettyImages/Frazer Harrison

זנדאיה כבשה את הקהל, ג'ניפר אניסטון דפקה נאום שמגיע לו פרס בפני עצמו ולמה קים קרדשיאן היתה המאוכזבת הגדולה של הערב? כל המנצחים והמפסידים בטקס אנשי השנה של ערוץ E!

88 שיתופים | 132 צפיות

טקס אנשי השנה של ערוץ הבידור האמריקאי, ערוץ !E, הוא אחד הטקסים שבהם הקהל בוחר את הזוכים, ולא חברי אקדמיה ושחקנים אחרים, לכן הוא נותן לנו הזדמנות לדעת מיהם באמת הכוכבים הכי פופולריים היום, וכמובן להעניק עוד קצת זמן מסך למשפחת קרדשיאן, הרוח בערבות הרייטינג של הערוץ. הטקס הארוך מונה מספר רב של קטגוריות, בהן "סיבוב ההופעות של השנה", "האומן הלטיני של השנה", "כוכב הסטייל של השנה", "המשפיען החברתי של השנה", "משפיען הביוטי" ואפילו "בעל החיים הכוכב של השנה", שבה זכה השנה, כנראה בצדק, דאג דה פאג.

הסרט של השנה הוא, כמובן, "הנוקמים – סוף משחק", רוברט דאוני ג'וניור זכה בתואר "כוכב הקולנוע של השנה" על תפקידו בסרט, "דברים מוזרים" זכתה ב"סדרת הטלוויזיה של השנה", "המפץ הגדול" היא קומדיית השנה בטלוויזיה ו"משפחת קרדשיאן" היא ריאליטי השנה.

אחת הזוכות הגדולות היא ג'ניפר אניסטון, שזכתה בפרס "האייקון של 2019" על תפקידה בסרט "תעלומת רצח" ששודר בנטפליקס השנה. אניסטון לבשה שמלה שחורה, כרגיל, והודתה הן לשותפה לסרט אדם סנדלר ("אחד האנשים הכי נדיבים שאני מכירה") וגם לקהל: "אנחנו השחקנים לא עושים את זה בשביל המשפחות שלנו, או החברים שלנו, אנחנו עושים את זה בשביל הכסף. (צחוק בקהל). לא, אנחנו עושים את זה בשבילכם. ואתם הייתם כל כך טובים אליי במשך השנים! האמת היא שלא הייתי עומדת פה לולא הייתי חלק מתוכנית אייקונית, עם קאסט אייקוני ותספורת אייקונית, ו'חברים' הייתה עבורי המתנה של החיים שלי".

>> ג'ניפר אניסטון חזרה לטלוויזיה

View this post on Instagram

People's Choice Awards 2019 ???? #JenniferAniston

A post shared by Celeb Fashionista (@celebfashionista) on

עוד זוכה גדולה, ובצדק רב, היא זנדאיה, שזכתה גם ככוכבת הדרמה של השנה, על הדרמה "אופוריה", וגם כוכבת הקולנוע של השנה, על השתתפותה בסרט "ספיידרמן". זנדאיה לבשה שמלה שחורה בעלת מחשוף פופיק כסוף של המעצב כריסטופר אסבר וליפסטיק כתום בוהק. היא עלתה לבמה והעניקה נאום שגרתי אומנם ("תודה רבה לכולם, זה כל כך משמעותי עבורי, תמיד אהבתי את סרטי ספיידרמן אז תודה שנתתם לי להיות האם.ג'יי שלכם"), אבל היא כל כך התרגשה והייתה קווירקית בצורה נוגעת ללב, וכמובן יפה להפליא. בשנה הבאה מתבקש להעניק לה את פרס הסטייל אייקון.

זנדאיה ב-People's Choice Awards | צילום: GettyImages/Frazer Harrison
זנדאיה ב-People's Choice Awards | צילום: GettyImages/Frazer Harrison

אפרופו סטייל אייקון, את הפרס השנה קטף הארי סטיילס שלא טרח להגיע לאירוע, אבל בהחלט מגיע לו כי בשנה האחרונה הוא שבר גבולות ומחסומים מגדריים כאשר לבש מכף רגל ועד ראש גוצ'י והעז ללבוש בגדים שקופים עם טוויסט נשי ולפלרטט עם בגדים על הספקטרום המגדרי. בסופ"ש האחרון חשף את עטיפת אלבומו החדש, גם עליה הוא לבוש גוצ'י שאלסנדרו מיקלה, המנהל האומנותי של המותג, יצר במיוחד עבורו.

מי שזכתה בפרס אייקון האופנה של השנה היא גוון סטפאני. סטפאני הגיעה לבושה בשמלת "מולט" לבנה של המעצבת וורה וונג עם פפיון שחור ענק בגב, גרביוני רשת שחורים ומגפיים גבוהים. על השמלה נרקמו המילים "אייקון אופנה". נקווה שלא ירדו בכביסה.

גוון סטפני ב-People's Choice Awards | צילום: GettyImages/Frazer Harrison
גוון סטפני ב-People's Choice Awards | צילום: GettyImages/Frazer Harrison

עוד נצפו בנות הקרדשיאנס, שאכזבו כולן, להוציא את קורטני שהפגיזה בחליפת שני חלקים נוצצת וללא חזייה. המוזר הוא שקלואי, היא ולא קים, היא כוכבת הריאליטי של השנה, אולי בגלל השנה הקשה שעברה עליה אחרי פרידתה מאב בתה טריסטן, שכנהוג בז'אנר התגלה כבוגד ביום שלפני הלידה ומנסה לחזור אליה מאז. הדמעות ששפכה בריאליטי כנראה הקנו לה את הפרס להתנחם בו.

קורטני קרדשיאן ב-People's Choice Awards | צילום: GettyImages/Jon Kopaloff
קורטני קרדשיאן ב-People's Choice Awards | צילום: GettyImages/Jon Kopaloff

קים הייתה בסדר, נו, בשמלה מעור מנוחש וכתפיות מדליקות, אבל אנחנו לא אוהבות את תוספות השיער שלה ואת כל מראה ה-Desperately long hair הזה. נא לחזור לקארה קצר או משהו. לא נגיד מילה על כך שהקאפס של החזייה מעט קטנות מדי, כי קניה בטח כבר אכל לך את הראס על זה.

קים קרדשיאן ב-People's Choice Awards | צילום: GettyImages/Frazer Harrison
קים קרדשיאן ב-People's Choice Awards | צילום: GettyImages/Frazer Harrison

אחרונה חביבה היא הזמרת פינק, שזכתה בפרס ה"אליפות" של הערב. אין לנו מושג מה זה אומר, אבל אנחנו בטוחות שזה מגיע לה. פינק היא אחת הפרפורמריות הטובות בעולם, ואנחנו גם אוהבות את הבחירות האופנתיות שלה. היא אוהבת ללבוש חליפות מחויטות גבריות על השטיח האדום ולהגיע עם הבת שלה, כדי להראות לה שנשים לא חייבות – הן יכולות אם זה בכיף שלהן אבל זו לא חובה – ללבוש שמלות על השטיח האדום ובכלל. פינק שילבה חליפה מבד גברדין עבה ומכנסיים בגזרת פדלפון עם חולצה דקיקה ושקופה. ניפגש בשנה הבאה שאז לבטח תזכה גל גדות בפרס "כוכבת הקולנוע של השנה" על הסרט השני בסדרת וונדרוומן. יש למה לחכות.

פינק ב-People's Choice Awards | צילום: GettyImages/Frazer Harrison
פינק ב-People's Choice Awards | צילום: GettyImages/Frazer Harrison