טל מן: "אחרי הסרטן אני לא מוכנה לסבול שום כאב מבחירה, גם לא לטיפול בקמטים"

טל מן | צילום: שי פרנקו
טל מן | צילום: שי פרנקו

למה היא מתאפרת גם כשהיא נמצאת עם עצמה לבד בבית, מיהו מעצב השיער שאליו היא צמודה כבר 31 שנה ואיך התגברה על השלכות סרטן צוואר הרחם? טל מן משתפת בסודות הטיפוח ובתובנות על החיים

88 שיתופים | 132 צפיות

טל מן, 48, יזמית, מעצבת תכשיטים בינלאומית ואשת תקשורת, נשואה ואם לשתיים

>> רותי ברודו: "אני מתכננת לפרוש ולפתוח ספא לנשים אחרי ניתוחים"

שגרת טיפוח

"יש לי סוג עור רגיל עם קצת קופרוז (נימי דם, דב"א), ופיגמנטציה, אבל לא יותר מאשר לנשים בגילי. נושא הטיפוח חשוב לי מאוד ויש לי שגרת ניקוי קבועה עם מוצרים משתנים – בקיץ קלילים יותר ובחורף יותר מזינים. אני שוטפת פנים עם סבון פנים של KB PURE ושוטפת במים. אני מאוד אוהבת את הסרומים של Biopeptix, שיש בהם אומגה וקולגן, ואני שמה אחד על השני. אני משתמשת בערכה של אבן גוואשה ורולר בשביל להחדיר אותם לפנים. קרם הלחות שלי הוא RENERGIE MULTI LIFT של לנקום, וקרם העיניים הוא TIMELESS של ד"ר גרנדל".

הקוסמטיקאית שלי

"אני כבר שנים אצל ביאנה גמבורג ברמת השרון, ומגיעה אליה בממוצע אחת לחודש-חודשיים. אני כבר לא בשלב של ניקוי שחורים ולהתראות, אלא בשלב של טיפול אינטנסיבי כולל מיכשור בטכנולוגיות מתקדמות עם גלי רדיו למיצוק העור. אני יוצאת ממנה כל כך קורנת שלא בא לי לצאת מהבית כדי שהעור לא יתלכלך".

תיק איפור של טל מן. סרום INTENSIVE SERUM FOUNDATION SPF 40 של בובי בראון 290 ש"ח | צילום: יח"צ
תיק איפור של טל מן. סרום INTENSIVE SERUM FOUNDATION SPF 40 של בובי בראון 290 ש"ח | צילום: יח"צ
תיק איפור של טל מן. סבון פנים עץ התה KB PURE | צילום: יח"צ
תיק איפור של טל מן. סבון פנים עץ התה KB PURE | צילום: יח"צ

אנטי אייג'ינג

"אני מזריקה בוטוקס בממוצע אחת לשנה. מילוי בחומצה היאלורונית אני לא עושה, למרות שאני כבר רואה את המריונטות בצידי הפה. בעקבות מחלת הסרטן והטיפולים שעברתי, אני לא מוכנה לסבול שום כאב מבחירה. והקמטים? זה לא ממש מפריע".

האיפור

"אני מתאפרת כל יום, גם אם יש לי יום בבית עם עצמי. אני פשוט אוהבת את זה, וכיף לי להתהלך גם בבית שלי כשאני מאופרת. אחרי שראיתי את המאפרות שאיפרו אותי לצילומים, אני ממש מיומנת, זה לוקח לי כמה דקות ואני מאופרת פרפקט. לצרכים מקצועיים יש לי מאפרת שמלווה אותי מגיל 16, אני מכינה את העור לאיפור עם פריימר VITAMIN FACE BASE של בובי בראון. המייקאפ שלי הוא INTENSIVE SERUM של בובי בראון, הוא משולב בסרום עם מקדם הגנה SPF40. מתחת לעיניים אני שמה קונסילר של מאק, ואחד המוצרים האהובים עליי הוא הפלטה של סמאשבוקס שנועדה לסומק, הצללות והארות. השפתון שלי הוא RUBY WOO האדום-אדום של מאק. את התכשיר להסרת האיפור אני בוחרת לפי מה שיש במבצע בסופר פארם, עכשיו אני משתמשת במים מיסלריים של גרנייה ובתכשיר הניקוי של קליניק שנקרא TAKE THE DAY OFF".

הבושם שלי

"הריחות האהובים עליי הם שילוב של מתקתקות עם ריח טרופי מעודן, בשבילי זה ריח של חופש. אני משתמשת באופן קבוע במולקולה 01, ובקיץ אני אוהבת לערבב אותו עם בושם שאין בישראל, של סוד פסיפיק, שנקרא ונילה אבריקוט".

תיק איפור של טל מן. פלטת ברונזרים וקונטור של סמאשבוקס. 199 ש"ח | צילום: יח"צ
תיק איפור של טל מן. פלטת ברונזרים וקונטור של סמאשבוקס. 199 ש"ח | צילום: יח"צ
תיק איפור של טל מן. שפתון אדום RUBY WOO של MAC. מחיר 119 ש"ח | צילום: יח"צ
תיק איפור של טל מן. שפתון אדום RUBY WOO של MAC. מחיר 119 ש"ח | צילום: יח"צ

שיער

"השיער שלי דק ודליל, ומגיל 17 אני מגיעה באופן קבוע למישל מרסייה. כזאת אני – כשאני מרוצה מאיש המקצוע שלי, אני לא מחליפה אותו. בעבר הייתי בלונדינית וג'ינג'ית והיה לי שיער ארוך וקצר, אבל כבר שנים אני עם שיער חום ארוך ורק גוזרת קצוות אחת לכמה חודשים. הייתה לי נשירה חזקה בעקבות טיפולי הכימותרפיה שעברתי, נשאר לי רק 40 אחוז מהשיער אז שמתי תוספת על הפדחת. מאז השיער חזר לעצמו והיום אני עושה אצל מישל מרסייה טיפול קראטין מולקולרי לחיזוק השיער, שהוא פיתח בעצמו. בבית אני משתמשת במוצרי הבית של מישל וגם במוצרים של AVALANCE, שיש להם סדרת מוצרים נפלאה תוצרת הארץ".

גבות

"זה אחד הדברים הכי חשובים בעיניי בפנים, כי הגבות יוצרות את המסגרת שלהם. עשיתי עיצוב גבות אצל מושיק טאקו בשיטת המיקרובליידינג, שיטה המדמה שערות אמיתיות. העניין הוא שאליו קשה יותר להגיע מאשר לראש הממשלה, אז עד שיגיע התור שלי, אני מציירת כל יום מחדש את הגבות עם עיפרון של בובי בראון".

מני פדי

"מגיל 18 בערך אני מגיעה באופן קבוע, אחת לשבועיים-שלושה, לרחלי במספרת מישל מרסייה. אני נוסעת בשבילה במיוחד מרמת השרון לתל אביב כי היא אמנית אמיתית. היא עושה לי לק ג'ל בידיים ופדיקור ברגליים, והיא בוחרת עבורי את הצבעים. לפעמים בא לה שחור, לפעמים ירוק או קורל ולפעמים ורוד בהיר, ואני זורמת איתה".

תיק איפור של טל מן. קרם לחות RENERGIE MULTI LIFT SPF15 של לנקום | צילום: יח"צ
תיק איפור של טל מן. קרם לחות RENERGIE MULTI LIFT SPF15 של לנקום | צילום: יח"צ
תיק איפור של טל מן. מים מיסלריים בניחוחות ורדים של גרנייה. 29.90 ש"ח | צילום: יח"צ
תיק איפור של טל מן. מים מיסלריים בניחוחות ורדים של גרנייה. 29.90 ש"ח | צילום: יח"צ

כושר

"יש לי נכויות בעקבות סרטן צוואר הרחם והניתוח שעברתי. הגוף שלי מאוד מגביל אותי, אפילו פילאטיס הוא אגרסיבי מדי בשבילי. הדבר היחידי שאני יכולה לעשות הוא הליכון בבית".

תזונה

"אחרי הניתוח עליתי 20 ק"ג בשלושה חודשים, ולקח לי שנתיים להוריד אותם. אני משתדלת לאכול כמה שיותר בריא, אבל לא מחסירה מעצמי דבר. רק בסופי שבוע אני מרשה לעצמי קצת מתוקים ויותר פחמימות – כי אם אנחנו מחסירים מעצמנו יותר מדי, יש לנו קרייבינג ואז אנחנו אוכלים בלי מינון. אני מאוד אוהבת מתוק כמו פסק זמן וטעמי שכרגע ממילא לא על המדפים, אבל למדתי שאפשר לאכול גם מיני ולא גודל מלא. בסוף הכי חשוב זה האיזון".

הטיפ שלי

"בעקבות הסרטן קיבלתי כל מיני תובנות לחיים, אבל לא צריך לחוות אותו כדי להבין שאנחנו צריכות לאהוב את עצמנו ולפרגן לעצמנו. שימו את עצמכן במקום הראשון ותעשו מה שעושה לכן טוב בלי שום רגשות אשמה. החיים הם כאן ועכשיו, והם שבירים, ולכן עלינו לחיות ולמצות כך שלא תהיה לנו יום אחד חרטה שפספסנו משהו. הילדות שלי כבר יודעות שהזמן ביחד לא נמדד בכמות, אלא באיכות, ושיש להן אימא שמגשימה את עצמה. עובדה שהן רוצות להיות כמוני כשיגדלו. כשאני איתן זה נטו הן ואני – בלי הפרעות, בלי טלפונים, עם שיחות וצחוקים. בעקבות כל מה שעברתי כתבתי הרצאה שאני מופיעה איתה ברחבי הארץ 'איך להיות הגרסה הכי טובה של עצמך'. הייתי במקום הכי נמוך וקמתי ממנו, אני אומרת כל יום תודה על הזוגיות הנפלאה שלי, ומודה כל בוקר שאני מתעוררת לצד הגבר שאני אוהבת והמשפחה שהקמנו. לא רואה שום דבר מובן מאליו. אז תתעוררו כל בוקר עם חיוך ותגידו תודה".

>> שירז טל: "יש לי קצת שיער שיבה, אבל לא רק שזה לא מפריע לי – זה מקסים בעיניי"