סודות מהמחסן: אביזרי המין שאתן (עדיין) לא מכירות

סודות מהמחסן: אביזרי המין שאתן עדיין לא מכירות | צילום: shutterstock
סודות מהמחסן: אביזרי המין שאתן עדיין לא מכירות | צילום: shutterstock

ויברטור מתנפח או חגורת צניעות לגבר? אלמוג שור יצאה לחקור מה הם האביזרים הכי פחות פופולריים בחנויות הסקס, וגילתה כמה אוצרות שגם לכן לא יזיק להכיר

88 שיתופים | 132 צפיות

העוקבות האדוקות פה (ועוד כמה סטוקרים) כבר יודעות שעבדתי לפני כעשור בחנות לאביזרי מין. חשבתי לאחרונה על שלל השאלות הנפוצות ששואלים מוכרת בחנות סקס, למשל, "האם ניסית את המוצרים?" (כל אחד והבונוסים המקצועיים שלו. אתה מקבל שי לחג כלים מנעמן, אני מקבלת צעצוע מהחנות), "מה ההורים שלך אמרו?" ("את יכולה לשלם לעצמך עכשיו על בגדים מנצנצים? מבורך") וכמובן – "מהו הצעצוע הכי נמכר?".

>>> צעצועי המין שאת חייבת לעצמך

אני מניחה שאנחנו מתוכנתים כבני אדם לחפש את "מה הכי הולך". אנחנו אוהבים את הפופולרי, בין אם זה עומר אדם, ובין אם זה רוקט פוקט בצורת ארנב שגם גילה ממחלקת כספים קנתה. אבל בתור מי שעבדה בחנות כזו, אני יכולה להגיד בוודאות שהאוצרות האמיתיים נמצאים דווקא בתשובה לשאלה ההפוכה – "מה המוצר הכי לא נמכר?". שם נפתח בפנינו עולם של ויברטורים חדשניים, אביזרים משעשעים וגם כאלו נישתיים ביותר לחובבי פטישים. אז במיוחד בשבילכן, ביקשתי מחמש חנויות סקס נפלאות לשלוח לי את המוצר הכי פחות נמכר שלהן, וחקרתי את התשובות לעומק. ממש לעומק.

חבילת קונדומים למידות מיוחדות

למה שחבילת קונדומים תהיה המוצר הכי פחות נמכר? אז זהו שזו לא סתם חבילה! (זה מה שהוא אמר. סליחה, לא התאפקתי). הקונדומים של חברת "מיי סייז" הם קונדומים טבעוניים המיוצרים בגרמניה, אבל בניגוד לשאר ה"וואן סייז פיטס אול" – הם באים במגוון רחב של מידות ונותנים פתרונות גם לכאלה שאיבר המין שלהם צר או עבה במיוחד. עוד קצת נתונים רלוונטיים: גודל של קונדום רגיל הוא סביב 52-54 מ"מ, קונדומים במידה לארג' הם לרוב סביב 58-60 מ"מ ואקסטרה לארג' יהיה באזור 60-64 מ"מ. בשביל לסבר את האוזן, תבינו שהחברה הזו מציעה קונדומים עד מידה של 72 מ"מ. לא משנה כמה הפה שלכן פתוח עכשיו, זה עדיין לא מספיק גדול. בצד הצר יותר, החברה מציעה קונדומים במידות נמוכות מ-50 מ"מ. יש יתרונות גדולים בהתאמת קונדום במיוחד לאיבר, גם מבחינת בטיחות וגם מבחינת נוחות והנאה.

האם המוצר הזה אינו נמכר כי גברים עם איבר צר מתביישים להודות בזה ולרכוש אותו, או האם יש פה פחות ביקוש לזה כי אנחנו עם סגולה של ממוצעים לחלוטין? אין ספק שבמדינות אסיה המוצר הזה היה נחטף כמו גלילי נייר טואלט בתקופת הקורונה, אבל בואו, גם פה לא כולם תימנים. אז בלי להשוויץ (אני נשואה לתימני), יש בידיי כעת חבילה אחת למסירה לגבר שיודע שהגודל לא קובע. בכל זאת, נקודת הג'י שלנו נמצאת 3-5 ס"מ מהכניסה לנרתיק, אפשר להסתדר עם מלפפון חמוץ, לא חייב חציל. אין ביקוש? טוב אעלה למרקט פלייס, שם גם פוסטר של ציפי שביט יכול להיחטף.
להשיג באתר ליבידו

התאמה מדויקת לאיבר. קונדומים MY SIZE | צילום: מתוך אתר libido.co.il
התאמה מדויקת לאיבר. קונדומים MY SIZE | צילום: מתוך אתר libido.co.il

>> ומה לגבי סקס דרקונים? כן, מה ששמעתן

ויברטור בצורת קקטוס

אני בטוחה שאין פה אחת שלא שמעה על סטיספייר, בעיקר אחרי שכבר הכנסתי לטור על אביזרי המין הכי מומלצים את הדגם "היונק", המוכר גם בכינויו "סטיספייר פרו 2" או "אימאל'ה זה הדבר הכי טוב בחיים שלך". אבל רבות לא יודעות שחברת סטיספייר מייצרת עוד הרבה מוצרים, בהם גם דגם "threesome 3" אותו שלחו לי מחנות הסקס "סקסי שופ". האמת, אין לי מושג למה דווקא הוא המוצר הכי פחות נמכר. אז נכון, ממבט ראשוני יש משהו מוזר במוצר הזה, מעין קקטוס פסטלי ומודרני. אבל היי, אנחנו צבריות פה, ככה נבהלות מקקטוס חמדמד? דגמתי אותו עבורכן ותנו לי לגלות לכן  – קוצים אין.

זהו אביזר מצוין לגירוי חיצוני, עשוי מסיליקון רפואי, נטען ובעל כמה מצבי רטט. ויש עוד יתרונות: בגלל שלושת ה"רגליים" אנו זוכות לגירוי שהוא גם ממוקד לדגדגן וגם נרחב לשפתיים, דבר שלרוב לא קורה. שנית, בעקבות המבנה המיוחד של המוצר, אם פותחות את הראש ולא רק הרגליים, אפשר להשתמש בו גם כצעצוע זוגי – למשל לעטוף איתו את איבר המין הגברי או האשכים. הכי שניים במחיר אחד, ואנחנו, כצבריות, אוהבות דילים. והדבר הכי חשוב – זה לא נראה כמו אביזר מין. אז פעם הבאה כשהילדים מחטטים לכם בחדר, תגידו שזה מעסה גב. יש מצב טוב שהם יקנו את זה, בניגוד לפעם ההיא שאמרתן את זה על פין ורוד שעושה אורות.
להשיג באתר סקסישופ 

תמנון פיסח אבל מתפקד פצצה. ויברטור חיצוני לגירוי מרובה Threesome 3 סטיספייר | צילום: מתוך אתר sexyshop.co.il
תמנון פיסח אבל מתפקד פצצה. ויברטור חיצוני לגירוי מרובה Threesome 3 סטיספייר | צילום: מתוך אתר sexyshop.co.il

חגורת צניעות לגבר 

שליח דופק בדלת עם חבילה דיסקרטית ומחכה שאחתום. אני פותחת את החבילה ומתחילה לצחוק בקול רם. האם השליח התמים ידע שבזה הרגע קיבלתי אביזר שאיתו אני יכולה לנעול בולבולים? כנראה שלא, הוא סתם חשב שאני משוגעת. נתחיל בזה שחגורת צניעות לגבר היא לא בדיוק חגורה. מדובר באביזר פאלי המאפשר לאיבר מין גברי להתאכסן בתוכו, בעודך נועלת אותו. למה שתעשי דבר כזה? או שאת קנאית בהגזמה והוא אמר שהוא יוצא "לשתות בירה" עם חברים, או שאתם אוהבים משחקי שליטה. התשובה לשאלה מדוע המוצר הזה הוא פחות נמכר היא כמובן כי הוא נישתי. לא כולן אוהבות בדס"מ, מבין אלו שאוהבות בדס"מ לא כולן שולטות, וגם לא כל השולטות רוצות לנעול איברי גוף ולא כל הנשלטים חפצים בכך. אבל לכל סיר יש מכסה, כמו שלכל חגורת צניעות יש מנעול.

בעולם הבדס"מ שבו הגבר נשלט, נעילת הפין שלו מהווה אקט של שליטה, חינוך משמעתי, השפלה ושיוך הנשלט אל השולטת שלו שמחזיקה במפתחות. זה המקום לציין שקיבלתי מנעולון קטן עם שלושה מפתחות תואמים. אישית, הייתי שמה מפתח אחד אצל השכן ליתר ביטחון. השולטת יכולה להשתמש בחגורה הזו בסשן עצמו, אבל היא יכולה גם לשלוח את הנשלט עם חגורת הצניעות למסיבת בדס"מ/סקס, ללכת לעבודה ואפילו לטוס. איך אני יודעת את זה? כי כתוב באתר שבו נמכר המוצר כתוב בתיאור כי "ניתן לעבור איתו בידוק ביטחוני בשדה התעופה". ותסמכו עליי, כמו כל דבר אחר בחיים – אם זה כתוב, מישהו כבר שאל על זה.
להשיג באתר passionate society

מומלץ להשאיר מפתח ספייר אצל השכנים. חגורת צניעות לגבר | צילום: מתוך אתר passionatesociety.com
מומלץ להשאיר מפתח ספייר אצל השכנים. חגורת צניעות לגבר | צילום: מתוך אתר passionatesociety.com

ויברטור מתנפח

ארוס בבילו סנטר היא אחת מחנויות הסקס הוותיקות בארץ. כבר כ-30 שנים שהיא מוכרת שלל אביזרי מין איכותיים, עם התמחות בוויברטורים מיוחדים ואף אקזוטיים לעיתים. גילוי נאות – זוהי החנות הראשונה שבה עבדתי. כמו שהוויברטורים מיוחדים, ככה גם המוכרים, FACT. אז הגעתי לביקור מולדת וביקשתי לדעת מהו האביזר הכי פחות נמכר. האם ציפיתי לקבל ויברטור שמתנפח ומתרוקן כמו בלון במסיבת יום הולדת של לפני חמישה ימים? כנראה שכן. כי היום הכל אפשרי, ובחנות הזו בכלל. זהו ויברטור לגירוי חיצוני ופנימי במקביל.

בטור שכתבתי על אביזרי מין מומלצים, המלצתי לחפש אביזר שיש בו תנועתיות בגירוי הפנימי כדי למקסם את הגירוי לנקודת הג'י. ובכן, לגירוי כזה לא ציפיתי. החלק הפאלי שחודר אלינו (וכבר מגיע מעוקם עבור גירוי נקודת הג'י), בלחיצת כפתור אחת מסוגל לגדול ולחזור חזרה למצב המקורי – דרך התנפחות. בקטע סקסי ומגניב, כן? לא כמו הבטן שלנו אחרי יותר מדי סופגניות. זה אמנם יכול להיראות משונה ודי מצחיק, אבל כבר למדנו שהדברים הכי מוזרים הם הכי מעניינים. לאחר דגימת הוויברטור אני יכולה להגיד בפה מלא (ולא בזין) – הוא צריך להימכר הרבה יותר. הייתי ממליצה עליו במיוחד לנשים שזקוקות לגירוי עבה, כי הוא לא דק גם במצב ההתחלתי שלו. הוויברטור הזה עושה בדיוק מה שוויברטור כזה צריך לעשות, פאן במקסימום. תופעות לוואי: התמכרות וסאונד ממש חמוד של התרוקנות נפח האוויר.
להשיג בארוס ביל"ו סנטר

ויברטור מתנפח. להשיג בארוס ביל"ו סנטר | צילום: יח"צ
ויברטור מתנפח. להשיג בארוס ביל"ו סנטר | צילום: יח"צ

תחתונים עם איבר מין נשי

למה המוצר הזה לא נמכר? בואו נתחיל מהסיבה למה המוצר הזה בכלל קיים. אבל זה מה שאני אוהבת בעולם אביזרי המין, כל פעם שאני חושבת שראיתי הכל – מגיע עוד משהו שגורם לך להגיד "הולי פאק". לאחר שלל סיבות אפשריות שעברו במוחי – אולי זה לטרנסית שרוצה לחוות מין המדמה שיש לה איבר מין נשי? אולי זה לקרוס-דרסרים שרוצים להרגיש כך? אולי זה לאישה במחזור ולגבר שלא מסוגל להתאפק 4-5 ימים, אבל הטרקטור שלו דווקא לא חורש בבוץ? לפעמים עולם צעצועי המין הוא קצת שטותי ומשעשע, וזה מה שכיף. לצד כל האביזרים המשוכללים שמציעים גירוי מדויק של נקודת הג'י, שלל מצבי רטט, USB, עמידות למים, פאן לדגדגן והרבה הרבה סיליקון – מגיעים לנו גם כמה אביזרים מתנפחים שטותיים שמזכירים לנו: אל תקחו את עצמכו כל כך ברצינות. זה סקס, זה צריך להיות מצחיק וכיף, ואם צריך ואגינה מתנפחת כדי להזכיר לנו את זה – so be it.
להשיג באתר פטיש דיל 

מגיע לנו להשתעשע. תחתוני פות | צילום: מתוך אתר fetishdeal.co.il
מגיע לנו להשתעשע. תחתוני פות | צילום: מתוך אתר fetishdeal.co.il