יש לך עודף זמן וכסף? גם את יכולה לעשות את הטיפולים של קים קרדשיאן

קים קרדשיאן | צילום: Kevin Mazur/Getty  Image
קים קרדשיאן | צילום: Kevin Mazur/Getty Image

פירוק תאי שומן, טיפול בסימני מתיחה וצלוליט, פילינג לייזר חדשני ואפילו טיפול לייזר בנרתיק. אם יש לך עודף כסף וזמן פנוי, גם את יכולה לעשות את הטיפולים האסתטיים של קים קרדשיאן

88 שיתופים | 132 צפיות

זוהי שעתה היפה של קים קרדשיאן, היא חיה טוב, מרגישה טוב ונראית טוב. בגיל 42 היא כבר רחוקה שנות אור מאותה קימי הטראשית שהחלה את דרכה בתור כוכבנית סוג ב'. היום היא כוכבת בלתי מעורערת, סטייל אייקון, אשת עסקים ממולחת ודמות לחיקוי והערצה שמקבלת סכומי עתק על כל פוסט שהיא מעלה באינסטגרם (ב-2018 הוא עמד על 720 אלף דולר לפוסט בודד). אפילו ההייטריות הכי גדולות יודו שבאיזשהו מקום לפעמים בא להן להיראות קצת כמו קים.

>> ״היום אני מנסה להתרחק מהפרובוקטיביות״: עדן פינס פותחת תיק איפור ואת הלב

אז עד כמה היא השתנתה לאורך השנים? כיום היא גרושה (מקניה ווסט) ומאוהבת (בפיט דיווידסון), היא אם מסורה לארבעה ילדים שלא מזניחה את הוולנס שלה והיא מתהדרת בבלונד פלטינה לוהט ובפיגורה חטובה ולוהטת עוד יותר.

הספקולציות על מה היא עשתה או לא עשתה הן רבות: עיבוי שפתיים ובוטוקס (נראה שכן), והשמועות הן שהישבן המאוד מחוטב שלה הוא תוצאה של שאיבת שומן מהרגליים שלה והזרקתו לישבן (היא הכחישה). מה שכן היא הודתה בו, זה שהיא ממעטת לחייך כי חיוך עושה קמטים, רחמנא ליצלן.

המאפר שלה מריו דדיבנוביץ' הציג את הטריק שלו להעלים קמטים מפניה: משחה נגד טחורים, ואילו הקוסמטיקאית האישית שלה מליסה האלוסין, מגלה שקים אוהבת לנסות דברים חדשים כשמדובר בטיפוח, בתנאי שהם הגיוניים, לא פולשניים מדי וללא זמן פציעות.

ליקטנו בשבילכן את הטיפולים האסתטיים שקים חשפה שהיא עושה ושהיא אוהבת במיוחד. מדובר בטיפולים לכל הגוף, כולל לוואגינה, ותוכלו לנסות אותם בעצמכן כי הם מוצעים גם בארץ.

טיפולי פנים

לחידוש ומיצוק העור: 4D FOTONA
ארבעה טיפולי לייזר שונים עם ארבע ידיות במכונת לייזר אחת, כאשר כל אחת מהידיות מעניקה טיפול לייזר בטכניקה שונה ובלתי פולשנית. השילוב ביניהן יוצר את השינוי האופטימלי לחידוש העור: הוא מעודד ייצור קולגן ואלסטין שפוחתים ואובדים עם הגיל, העור נראה חלק ומוצק יותר, בעל צבע אחיד, רענן ובמרקם גמיש ורך.
כמה ואיפה: החל מ- 2500 ש"ח במרכז דה שלי בראשון לציון

לחידוש ומיצוק העור: 8 MORPHUS
טיפול משולב לחידוש ומיצוק העור, הפועל על גלי רדיו שמגיעים לכל עומקי העור (עד עומק הדרמיס) ומטפל בקמטים וצלקות, מרים את העור (כולל עפעפיים) ומעניק גוון אחיד. ידית הפורמה שלו נועדה לטיפול תת-עורי לא פולשני, במטרה לגרום לייצור מחדש של סיבי הקולגן כאשר גלי הרדיו זורמים באופן אחיד בין האלקטרודות. הטיפול נחשב בטוח ומעניק לעור מראה חלק, בריא ומתוח.
כמה ואיפה: 1250-1800 ש"ח לטיפול. לתוצאות מיטביות יש צורך בשלושה טיפולים, אצל מימי לוזון מרכז רפואי-אסתטי.

להפחתת קמטוטים ושיפור ומרקם העור: HOLLYWOOD LASER PEEL
טיפול יופי וזוהר חדש הפועל באמצעות אנרגיית לייזר, הגיע ממש לאחרונה לארץ. הוא מומלץ כטיפול קבוע של אחת לחודש או כטיפול חד פעמי לפני אירוע מיוחד. בשלב הראשון מורחים על העור שכבה דקה של פחם (קרם קרבון) שנשאר על הפנים עשר דקות עד רבע שעה ואז מחממים את העור באמצעות לייזר. בזמן הפעולה מרגישים עקצוץ קל והלייזר מסיר את הפחם יחד עם שכבה דקה מאוד של העור. הטיפול משפר את מרקם העור, הופך אחיד יותר ומפחית קמטוטים.
כמה ואיפה: 1,500 ש"ח לטיפול אצל ד"ר להבית אקרמן.

לניקוי והזנת העור: HIDRAFACIAL
טיפול קוסמטי משודרג המבצע ניקוי ופילינג עדין באמצעות יניקה ומסיר תאים מתים, נקודות שחורות ושומנים. בתום שלב הניקוי, מוחדרים סרומים פעילים לעור ומזינים אותו בלחות. טיפול בן חצי שעה שאינו מותיר שום סימנים ונפלא לפני אירוע.
כמה ואיפה: 750 ש"ח אצל ד"ר דפנה מנספלד העוסקת ברפואת עור.

לחיטוב תווי הפנים: LIFT
טיפול בטכנולוגיה חדשה שהגיעה מאנגליה ועובדת על עומק העור. הטיפול משלב גלי רדיו (RF) עוצמתיים, העובדים על ייצור קולגן ואלסטין באופן אינטנסיבי ובשילוב עם אולטרסאונד להידוק וחיטוב תווי הפנים והרמת העפעפיים. ארבעה טיפולים בהפרשים של שבוע עד 10 ימים יבטיחו תוצאה של מיני ליפט כעבור חודשיים.
כמה ואיפה: 1,500 ש"ח לטיפול בקליניקה לטיפולי יופי ואסתטיקה של קרן בר טוב.

לוואגינה

טיפול הצרה והצערה של הנרתיק: VOTIVA
אחותה הצעירה יותר של קים, קלואי קרדשיאן, דיברה בפתיחות על טיפולי הלייזר בנרתיק שעברו אחיותיה הגדולות קים וקורטני, אחרי שילדו את ילדיהן. מדובר במכשיר בשם VOTIVA של חברת אינמוד שעושה מיצוק, הצערה ואף מטפל ביובש נרתיקי ללא כאב. המכשיר משחרר אורכי גל של לייזר, האנרגיה הזאת יוצרת חימום וכיווץ ב-15 דקות של טיפול. לתוצאה אופטימלית וארוכת טווח נדרשים שלושה עד חמישה טיפולים.
כמה ואיפה: 11,000-7,000 ש"ח לסדרה אצל ד"ר פאני בר לוי, מומחית לגניקולוגיה ואסתטיקה וגינלית.

לגוף

חיטוב ופירוק תאי שומן: EMSCULPT
מכשיר חדשני שמטרתו להפעיל את השרירים באופן מקסימלי להשגת מראה גוף שרירי וחטוב, הרמת הישבן, פיסול הבטן והזרועות, ועל הדרך גם מפרק תאי שומן. המכשיר פועל בטכנולוגיה אלקטרומגנטית ממוקדת בעוצמה מקסימלית, ומדמה פעולה בחדר כושר אלא שבמקרה שלו, טיפול של חצי שעה שווה ל-20 אלף כפיפות בטן, כפי שטוענים המומחים.
כמה ואיפה: 7,900 ש"ח לסדרה (עד שמונה טיפולים) ב-VIV קליניק של ד"ר צחי וידר

סימני מתיחה וצלוליט: MORPHEUS 8 BODY
טיפול גוף הפועל באנרגיית גלי רדיו פרקציונליים. הטכנולוגיה משלבת מיקרו מחטים החודרות למקומות ספציפיים בעור באופן מינימלי, ובכך היא מעודדת ייצור קולגן וחידוש העור בשכבות הדרמיס העמוקות. מתאים לסימני מתיחה וצלוליט ולשיפור מרקם עור רפוי באזורים כמו הבטן, הזרועות, הירכיים, הברכיים והישבן.
כמה ואיפה: 2500 ש"ח לטיפול אצל ד"ר אופיר ארצי, מומחה לרפואת עור. דרושים שלושה עד ארבעה טיפולים בהפרשים של חודש.

מיצוק והגמשת העור: MORF פוטונה D4
טיפול למיצוק והגמשת העור בעזרת ארבעה סוגי לייזר שונים וארבע ידיות שונות. הטכנולוגיה הזו נחשבת מהפכנית היות שהשילוב בין סוגי הידיות מחדש את העור ומעודד יצירת קולגן ואלסטין.
כמה ואיפה: מ-2,500 ש"ח לטיפול במרכז דה שלי

>> טיפים לשפתיים מושלמות והשפתונים החדשים שיעזרו לך במלאכה