הטיפולים האסתטיים הכי מרימים לקיץ 2021

טיפולים אסתטיים לקיץ 2021 | איור: Shutterstock
טיפולים אסתטיים לקיץ 2021 | איור: Shutterstock

שבעה מומחים מציגים את הפיתוחים הטכנולוגיים החדישים ביותר שהרפואה האסתטית מציעה, לטיפול מהיר החלמה במגוון אזורי גוף – מסנטר כפול, דרך עפעף נפול ועד יובש וגינלי

88 שיתופים | 132 צפיות

טיפולי פנים

נורדליס Nordlys
מכשיר מבית קנדלה בעל ריבוי טכנולוגיות (אחת מהן היא פטנט רשום).
במה מטפל? חידוש והידוק עור הפנים והצוואר, סנטר כפול, שיפור טקסטורת העור, צלקות אקנה, צלקות כירורגיות, אודם חריג בפנים או כתמי לידה מסוג יין פורט (כתמי אש, כמו הכתם על המצח של מיכאיל גורבצ'וב).
יתרונות הטיפול על פי ד"ר עודד רודניצקי, מומחה לרפואה אסתטית המטפל בבית הרופאים בתל אביב: "המכשיר מבוסס לייזר והוא בעל פולס קצר של הבזק אור (IPL) ופילטר כפול, מה שמאפשר טיפול אפקטיבי יותר באינדיקציות השונות וחוסר נוחות מינימלי למטופל. אפשר לראות שיפור במרקם העור כבר אחרי טיפול אחד".
כמה טיפולים: ארבעה טיפולים יבטיחו את חידוש הקולגן והאלסטין באופן מתקדם ומהיר. התוצאות נשמרות למשך שנים, אך מומלץ טיפול תחזוקה בודד פעם בשנה.
זמן החלמה: אין.
מחיר: 8,000 ש"ח ל־4 טיפולים.

אולתראפי Ultherapy
מכשיר של חברת מרץ העולמית, היחיד שמציע טיפול למטרות אסתטיקה בטכנולוגיית אולטרה סאונד, המוגדר כלא פולשני על ידי ה־FDA.
במה מטפל? הרמת פנים, הכוללת מיצוק צוואר, מחשוף, קו לסת וקמטים בצדי העיניים.
יתרונות הטיפול על פי ד"ר הדר ישראלי, מומחית בכירורגיה פלסטית, אסתטית ומשחזרת: "זהו המכשיר היחיד בעולם המבוסס על אולטרה סאונד ממוקד, והוא פועל בטכנולוגיה מוגנת פטנט. הוא עובד על השכבות העמוקות של העור ומביא להרמה שלהן, וזאת בשונה מלייזר, שעובד על הדרמיס השטחי. הטיפול מבוצע תוך הדמיה על צג מחשב, מה שמבטיח דיוק ובטיחות אופטימליים".
כמה טיפולים: טיפול אחד מספיק להשגת תוצאה מיטבית. התוצאות נשמרות שנתיים עד שנתיים וחצי.
זמן החלמה: אין.
מחיר: מ־12,000 ש"ח לטיפול בודד.

סקולפטרה (Sculptra)
הדור החדש של טיפול "ניו פיל" מבית גלדרמה העולמית: הזרקת חומר המבוסס על פולימר סינתטי, חלבון ממריץ קולגן.
במה מטפל? שיפור איכות העור והאלסטיות שלו ותיקון צניחת רקמות באמצע הפנים ובחלק התחתון, כולל קו הלסת (לא שפתיים).
יתרונות הטיפול על פי ד"ר להבית אקרמן, מומחית לרפואת עור: "לאחר אלחוש, החומר מוזרק לפנים. האפקט אמנם אינו מיידי, אבל היתרון טמון בעובדה שהחומר מתפרק בהדרגה, והתוצאה טבעית ונשמרת לשנתיים. כמו כן, אפשר לטפל כבר חודש אחרי הזרקה של חומר מילוי אחר".
כמה טיפולים: כמות המזרקים נקבעת על פי מצב העור ההתחלתי, בממוצע נדרשים 2־3 טיפולים. אפשר לשלב טיפול בלייזר לשדרוג היעילות.
זמן החלמה: לפני הטיפול מורחים משחה מאלחשת. ייתכנו אדמומיות וסימנים בעור, שנעלמים אחרי כמה ימים.
מחיר: 6,000־8,000 ש"ח לטיפול בודד

טיפולי גוף

אונדה Onda
טיפול גוף מתקדם שמתבצע בקליניקת VIV בטכנולוגיה מוגנת בפטנט בשם Coolwaves.
במה מטפל? הקטנת נפח השומן באזורי גוף שונים, הפחתת צלוליט, שיפור רפיון העור ומיצוקו.
יתרונות הטיפול על פי ד"ר צחי וידר מקליניקת VIV, כירורג ומומחה לטיפולי אסתטיקה רפואית מתקדמת: "המכשיר פועל באנרגיה חשמלית בתדר של גלי מיקרו (תדר חשמלי של 2.5 ג'יגה הרץ). גלי המיקרו ממוקדים לרקמת השומן התת־עורית, כך ששכבת הדרמיס נשמרת מפני חימום ולא נגרם שום נזק לרקמת העור העליונה. עומק החדירה הוא עד ארבעה סנטימטרים וכך הטיפול גורם להרס של חלק מתאי השומן ולצמצומם. התוצאות ניכרות לעין".
כמה טיפולים: טיפול בשומן – פעם בחודש; טיפול צלוליט – אחת לשלושה שבועות. בשני המקרים נדרשים ארבעה טיפולים. התוצאות נשמרות במשך שנים, אם מקפידים על תזונה נאותה. טיפול תחזוקה מומלץ פעם בחצי שנה עד שנה.
זמן החלמה: אין.
מחיר: 6,000 ש״ח לסדרה בת 4 טיפולים.

טיפולי גוף ופנים

 Eccent Prime
מכשיר מבית מדיקו המשלב שתי טכנולוגיות לעיצוב הגוף והפנים, המבוססות על גלי רדיו ואולטרה סאונד.
במה מטפל? גוף – הפחתת צלוליט באופן ניכר, הגברת ניקוז לימפטי, הצרת היקפים, המסת שומן ומיצוק העור, הזרועות והברכיים; פנים – טיפול בקו הלסת, הדגשת עצמות הלחיים, מתיחה קלה של חלק הפנים התחתון, סנטר כפול, המסת מצבורי שומן קטנים באזור הלחיים ומיצוק הצוואר והדקולטה.
יתרונות הטיפול על פי ד"ר רויטל בראלי, נוירוכירורגית העוסקת ברפואה אסתטית: "טכנולוגיית גלי הרדיו מחממת את רקמת החיבור ומתפעלת את התאים הפיברובלסטיים, האחראים לייצור קולגן ואלסטין. גלי הקול חודרים לרקמת השומן והורסים את התאים. שילוב הטכנולוגיות יוצר חימום הדרגתי המשולב במערכת קירור. הטיפול נעשה תחת ניטור טמפרטורה כדי למנוע פגיעה ברקמות סמוכות.
כמה טיפולים: לרוב נדרשים 3־9 טיפולים בהפרשים של שבוע. תוצאה ראשונית מתקבלת בטיפול השני ותוצאה סופית – כעבור שלושה חודשים. התוצאה נשמרת במשך שנים.
זמן החלמה: אין.
מחיר: 3,000־9,000 ש"ח לסדרה, תלוי במספר אזורי הטיפול.

Eco Jet
מכשיר לשאיבות שומן קטנות ובינוניות בהרדמה מקומית ולא בחדר ניתוח.
במה מטפל? מצבורי שומן בצוואר ובפנים ובאזור קו החזייה.
יתרונות הטיפול על פי ד"ר מיכאל איצקסון, מנתח פלסטי: "המכשיר מתאים רק לשאיבת שומן קטנה ובינונית, לנשים ולגברים. הוא למעשה גרסה קטנה וחדישה של הבודי ג'ט הוותיק, שמתאים לשאיבות בקנה מידה גדול, והוא מהווה פתרון מצוין במקרים שבהם אין בכוחן של דיאטות ופעילות גופנית להעלים או להפחית מצבורי שומן קטנים ומעיקים. שאיבת השומן מתבצעת בצורה עדינה, בחתך קטן ובעזרת סילוני מים, מה שמאפשר שימור מרבי של שלמות התאים. זהו ניתוחון קצר, פשוט ונוח, הכאב מינימלי, ואחרי חצי שעה של התאוששות אפשר לחזור הביתה.
כמה טיפולים: טיפול חד־פעמי שתוצאותיו נשמרות לתמיד.
זמן החלמה: אין.
מחיר: 7,000־10,000 ש"ח.

טיפולים וגינלים

Nuera Feminess
מכשיר מבוסס גלי רדיו לטיפול בווגינה מבית לומיניס.
במה מטפל? יובש נרתיקי, מיצוק הווגינה ובריחת שתן.
יתרונות הטיפול על פי ד"ר פאני בר לוי, גינקולוגית ומחלוצות האסתטיקה הווגינלית: "ידיות המכשיר החדשות הביאו למהפכה רצינית בתחום הרגיש הזה. הידית דקה ונעימה והשימוש בה אינו מלווה בתחושות לא נוחות כבעבר. הידית גורמת לפציעה מיקרוסקופית, וכאשר גלי הרדיו מחממים את הרירית לחום של 42־47 מעלות, הם גורמים לתהליכי פירוק של רקמה וחלבונים ברירית הנרתיק, מה שגורם לריפוי ולחידוש שלה. במצבי בריחת שתן אפשר לסנכרן עם טיפול לייזר, שמגביר את האפקט על העומקים השונים.
כמה טיפולים: 3־5 טיפולים בהפרשים של שלושה שבועות. תוצאות הטיפול נשמרות במשך שנים. מומלץ טיפול תחזוקה בודד מדי חצי שנה עד שנה.
זמן החלמה: אין.
מחיר: 10,000 ש"ח לסדרה בת 4 טיפולים.

>> כורכום וברוקולי: זהו טרנד הביוטי החם של קיץ 2021